Ova tema je vjerojatno do sad već bila, no kako nisam čest gost foruma molim da mi oprostite ako je ponavljam.
Nije mi jasno zašto neki korisnici ovoga portala, nakon što je transakcija uspješno dovršena, i nakon što su kupili/prodali svoje krpice i sve prošlo u redu - zašto im je tako teško dati pozitivnu ocjenu? Posebno u situaciji kada im druga strana dade svoju.
Znam da se nitko ne može prisiliti na ocjenjivanje, ali mislim da je to dio nekog, ajmo reć, bontona. I da uskraćivanje ocjene predstavlja određeni vid nekulture. Ako je druga strana bila fer i korektna, ako si zadovoljan sa suradnjom, onda je, valjda, pozitivna ocjena taj minimum zahvalnosti koji možeš pokazati. Vrijedi kako za kupce tako i za prodavače.
Ova tema je vjerojatno do sad već bila, no kako nisam čest gost foruma molim da mi oprostite ako je ponavljam.
Nije mi jasno zašto neki korisnici ovoga portala, nakon što je transakcija uspješno dovršena, i nakon što su kupili/prodali svoje krpice i sve prošlo u redu - zašto im je tako teško dati pozitivnu ocjenu? Posebno u situaciji kada im druga strana dade svoju.
Znam da se nitko ne može prisiliti na ocjenjivanje, ali mislim da je to dio nekog, ajmo reć, bontona. I da uskraćivanje ocjene predstavlja određeni vid nekulture. Ako je druga strana bila fer i korektna, ako si zadovoljan sa suradnjom, onda je, valjda, pozitivna ocjena taj minimum zahvalnosti koji možeš pokazati. Vrijedi kako za kupce tako i za prodavače.