Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Cure sto bi vi napravile u ovoj situaciji?

Pozzz... dugo sam na krpicama, prvi put pisem na forumu,treba mi savjet. Prije 30 dana sam curi poslala novu original Nike majicu s etiketom! Stigla joj je, sve uredno kako je i navedeno. Nakon 10dana od primitka majice javlja mi se da joj se u pranju majica unistila, tocnije znak od Nikea dobio neke mrlje (pretpostavljam nesto pustilo boju po njemu) i sad me trazi povrat novca ili da joj uplatim pola novca a ona da majicu zadrzi. Uporno me pegla vec danima. Tvrdi da ju je oprala na ruke i da se to dogodilo, ali kako znat da je nije oprala na 60 ??? Sto da radim?
2020 05 19
Ni slučajno pristati na povrat!!! Bila je jedna tema gdje je gđa na primopredaji kupila prljave tenisice i nije joj smetalo. Došla doma, okrenula ih u perilici rublja (iako je od prodavačice dobila savjet da ih nije preporučljivo strojno prati) i plastika se odljepila. I onda je naravno tražila povrat i kada cura to nije htjela, počela se i prijetiti. Zajednica je savjetovala curi da ne vraća novce.
2020 05 19
> Doriskaa: > Sto da radim? Rofl-aj. Najozbiljnije.
2020 05 19
> Sweetclothes: > Vam je poslala sliku majice ? Ima li korisnica povratnih ? Smatram da su te informacije nepotrebne. Puno je vremena prošlo, prodavačica ne bi trebala uvažiti reklamaciju. Tko zna što je kupac radio sa majicom zadnjih tjedan i jače od primitka. Nije ovo trgovina sa računom i garancijom na kupljeno. Ovo sve govorim zato što se kupac nije žalio odmah isti dan kada je preuzeo paket da nešto nije u redu sa robom, nego se sjetio nakon 10 dana! I to kada je istu i oprao. Očito nepravilno. 10 DANA ĆOVJEČE!
2020 05 19
Majica je bila nova, bez ikakve mane. I korisnica je bila zadovoljna robom kad ju je primila. Problem je nastao nakon pranje te iste majice, cak je posumnjala u originalnost majice ali ja uvik drzim u mobu slike odjece prije slanja tako da o tome nema govora, po deklaraciji se jasno sve vidi. Evo sad cu ucitat sliku sto mi je poslala da se dogodilo s majicom...
2020 05 19
![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/cc7453d478780dacd7f1b99c79e1a38f.jpg)
2020 05 19
Moze bit da ju je oprala na visokoj temp, mozda s nekom drugom odjecom koja pusta boju, mozda je i tvornicka neka greska.... ali ja majicu u ducan vratit ne mogu. Prodala sam je pod novo, s etiketom i smatram da je daljnje postupanje s majicom iskljucivo njena odgovornost. Ali htila sam cut i vase misljenje...
2020 05 19
Oooo svašta svašta svašta prodana joj je majica s etiketom , dalje je njen problem tko joj je kriv šta nezna oprat majicu mislim stvarno šta je ovo????pa ovo je za krepat ooo kakvom povratu pa to da vam nepada napamet vratit novac
2020 05 19
> Sweetclothes: > > malllaaaa: > > > Sweetclothes: > > > Vam je poslala sliku majice ? Ima li korisnica povratnih ? > > Smatram da su te informacije nepotrebne. Puno je vremena prošlo, prodavačica ne bi trebala uvažiti reklamaciju. Tko zna što je kupac radio sa majicom zadnjih tjedan i jače. Nije ovo trgovina sa računom i garancijom na kupljeno. > > Ovo sve govorim zato što se kupac nije žalio odmah isti dan kada je preuzeo paket da nešto nije u redu sa robom, nego se sjetio nakon 10 dana! I to kada je istu i oprao. Očito nepravilno. 10 DANA ĆOVJEČE! > Slazem se, ali mislim ako je prije odmah nakon sto je oprala poslala sliku.. cisto da nebi ispalo jos da mulja, a sa majicom sve ok.. Mulja jer se javila nakon 10 dana. To je po meni dovoljno da sam odmah posumnjala u loše namjere kupca. Da sam na mjestu prodavača još bi joj ostavila neutralnu sa opisom ove neugodne situacije, pa da narod pripazi sa njom kao kupcem.
2020 05 19
Ja ne bih vratila novce jer nije moja krivica.
2020 05 19
Sto se tice konkretno Nike majica, ja sam kupila original crop top s logom i jednom ga oprala na ruke, takodjer oko loga pustilo malo boju i sada ima par flekica po sredini. A nikad top obukla nisam... Mozda se i Nike srozao u kvaliteti jer sam cula vec nekoliko puta u zadnje vrijeme da je nekome Nike majica pustila boju. Ne znam da li je to slucaj u ovoj prici ili nesto drugo, ali sto god da je, za to svakako prodavac nije odgovoran niti treba vratiti novce.
2020 05 19
Povrat jedino ako može povratit i etiketu na majicu (a ne može). :')
2020 05 20
> @antigona@: > Puno je vremena prošlo?!?! 10 dana? Smatram da bi bilo pošteno napraviti povrat, a prodavačica neka onda reklamira proizvod u trgovini u kojoj ga je kupila. Po kojoj logici bi to trebala napraviti prodavacica, ako je kupac sada taj koji je vlasnik majice koju je dobio novu i sa etiketom?!
2020 05 20
> @antigona@: > Puno je vremena prošlo?!?! 10 dana? Smatram da bi bilo pošteno napraviti povrat, a prodavačica neka onda reklamira proizvod u trgovini u kojoj ga je kupila. Hajde stavite se u kožu prodavačice. Prodali ste ovdje NOVU STVAR, ORIGINAL, SA ETIKETOM. Još prije mjesec dana. Po dogovorenoj cijeni. Kupac uredno preuzima pošteno plaćenu stvar. 10 dana nakon preuzimanja javlja Vam da se roba uništila prilikom pranja. Sada traži povrat novca ili će zadržati majicu uz pola vraćenog iznosa kao obeštećenje. I dosađiva Vam. Danima. Već je prošlo 20 dana koliko Vam jaši po boxu. Uvjerava Vas da je roba ispravno oprana. Razmislite malo. Da li su namjere kupca dobre? Ako izvršite povrat, Vi ćete pretrpjeti financijsku štetu, a prodali ste ispravnu stvar. Zar to ne bi bila nepravda prema Vama? Zamislite da i napravite povrat i dućan Vam ne zamijeni robu gdje ste ju kupili jer ni sami niste sigurni što se zapravo dogodilo sa robom pa se uništila. U ovoj situaciji ste Vi sada treća ruka.
2020 05 20
> @antigona@: > Puno je vremena prošlo?!?! 10 dana? Smatram da bi bilo pošteno napraviti povrat, a prodavačica neka onda reklamira proizvod u trgovini u kojoj ga je kupila. 😂😂😂😂😂😂😂😂
2020 05 20
1 2 3