Hej Laura, niste jedini koji ste to primijetili. Javila sam se korisničkoj podršci neki dan zbog istog stanja novčanika bez obzira na nedavne uplate i dobila sljedeći odgovor:
"Poštovana,
Još je korisnica prijavilo nedovršenu nadopunu računa. Problem se protegnuo i na druge naše stranice pa naši informatičari traže grešku.
Obavijestit ćemo Vas o nadoplati."
S obzirom da opcija ne radi neko vrijeme, vjerojatno su je maknuli kako bi smanjili broj popravaka koje kasnije trebaju odraditi, kao i broj prijava istog problema. (:
Čudi me da nisu stavili tu obavijest na forum (ili mi je promakla), ali držimo fige da će se riješiti kroz par dana
Hej Laura, niste jedini koji ste to primijetili. Javila sam se korisničkoj podršci neki dan zbog istog stanja novčanika bez obzira na nedavne uplate i dobila sljedeći odgovor:
"Poštovana,
Još je korisnica prijavilo nedovršenu nadopunu računa. Problem se protegnuo i na druge naše stranice pa naši informatičari traže grešku.
Obavijestit ćemo Vas o nadoplati."
S obzirom da opcija ne radi neko vrijeme, vjerojatno su je maknuli kako bi smanjili broj popravaka koje kasnije trebaju odraditi, kao i broj prijava istog problema. (:
Čudi me da nisu stavili tu obavijest na forum (ili mi je promakla), ali držimo fige da će se riješiti kroz par dana