> Felis79:
> > leptiricaMo:
> > Meni je nejasan dio da prodavač novac dobiva tek kad kupac potvrdi da je sa paketom sve u redu,tj. što ako kupac paket preuzme i više se ne javi ? Mislim,ovdje je to učestala praksa :|
> Ne može preuzeti paket i praviti se grbav, zato postoji kod za praćenje.
> Također, nisam isprobala Pay Protect ni kao kupac ni kao prodavač no čitajući uvjete, ne čini se loša opcija.
> Kupac je svakako zaštićeniji nego ovdje na Krpicama.
> Ukoliko dobijete neispravan predmet, podnosi se žalba, koja ako se ne riješi između prodavača i kupca, uključuje se Njuškalo podrška da riješi problem. Za to vrijeme novac od kupca je kod Njuškala pa nema bojazni da ga izgubite.
> Tako barem piše, nadam se da funkcionira u praksi.
> Eto, za kupnju vrednijih predmeta je svakako isplativo.
Slažem se. VIdjela sam tu opciju, ali još nisam isprobala
> Felis79:
> > leptiricaMo:
> > Meni je nejasan dio da prodavač novac dobiva tek kad kupac potvrdi da je sa paketom sve u redu,tj. što ako kupac paket preuzme i više se ne javi ? Mislim,ovdje je to učestala praksa :|
> Ne može preuzeti paket i praviti se grbav, zato postoji kod za praćenje.
> Također, nisam isprobala Pay Protect ni kao kupac ni kao prodavač no čitajući uvjete, ne čini se loša opcija.
> Kupac je svakako zaštićeniji nego ovdje na Krpicama.
> Ukoliko dobijete neispravan predmet, podnosi se žalba, koja ako se ne riješi između prodavača i kupca, uključuje se Njuškalo podrška da riješi problem. Za to vrijeme novac od kupca je kod Njuškala pa nema bojazni da ga izgubite.
> Tako barem piše, nadam se da funkcionira u praksi.
> Eto, za kupnju vrednijih predmeta je svakako isplativo.
Slažem se. VIdjela sam tu opciju, ali još nisam isprobala