Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Pay Protect, imate li iskustva sa time?

Pozdrav, imam nekoliko oglasa na Njuškalu i javili su mi se kupci koji žele kupiti preko Pay Protecta. Ima li netko iskustva sa tim načinom plaćanja? Koliko sam shvatila tek kada kupac potvrdi da je sve u redu prodavač dobije novac, što mi je malo čudno jer je realno velika mogućnost zlouporabe. Drugo, značili to da moram dežurati kod kuće dok ne dođe kurirska služba da preuzme paket ili mogu dogovoriti točno određeni sat za predaju paketa? Puno mi je tu nejasnoća i komplikacija.
2022 12 08
Pozdrav! I ja sam tamo ubacila par nekih oglasa i također mi je bilo to nejasno, tako da sam odustala i kao i ovdje uračunala cijene sa tisak pt uključenom, plus i naglasila da ovdje imam profil i tako da se zna da nisam prevarant (pošto sam čula da ih je tamo hrpa). Po mom mišljenju možda vam je ipak bolje bez pay protecta, pa sami rješavati prijevoz što vam je dpd sada najbolji ako je veća stvar u pitanju, jer oni sada nude nekih 25% popusta ako se ne varam.
2022 12 08
Pozdrav, ja imam iskustva, ali samo kao kupac. Bilo je to prije 2 tjedna. Nakon sto smo se prodavatelj i ja dogovorili, on je prihvatio moju ponudu, zapakirao proizvod i u roku od 2 sata je sluzba od njega preuzela paket. Mislim da dostavna sluzba dolazi kada Vi kao prodavatelj javite da je paket spreman za preuzimanje. Paket je vec sutradan bio kod mene. Kupac ima rok od 24 sata ako sam dobro zapamtila da potvrdi da je sve ok i tada Njuskalo novac uplacuje posiljatelju. Ja sam odmah provjerila je li uredjaj ispravan, radi li, imam li racun i garanciju u paketu i potvrdila cim mi je Njuskalo dopustilo da je s paketom sve u redu. Ne znam kako je moguca zlouporaba, valjda kao i s drugim dostavnim sluzbama moras poslat fotografije ili nesto, ne znam kako bi islo u tom slucaju. Svakako paket ne ostaje kupcu ako nesto nije u redu, vec se vraca posiljatelju. Sve mi se cini jako brzo i vjerujem da prodavatelj brzo dobije svoj novac.
2022 12 08
Meni se učinilo prekomplicirano. Pošta recimo drži novac 1 dan, njuškalo 3 dana, ako sam dobro shvatila. Pa tek onda dolazi novac primatelju.
2022 12 08
Meni je nejasan dio da prodavač novac dobiva tek kad kupac potvrdi da je sa paketom sve u redu,tj. što ako kupac paket preuzme i više se ne javi ? Mislim,ovdje je to učestala praksa :|
2022 12 08
> leptiricaMo: > Meni je nejasan dio da prodavač novac dobiva tek kad kupac potvrdi da je sa paketom sve u redu,tj. što ako kupac paket preuzme i više se ne javi ? Mislim,ovdje je to učestala praksa :| E od tu i moja nesigurnost također. Tamo je jednostavno oglasa iz cijele bivše Juge, ne samo Hr i zato ja osobno volim ovako na sigurnije.
2022 12 08
> leptiricaMo: > Meni je nejasan dio da prodavač novac dobiva tek kad kupac potvrdi da je sa paketom sve u redu,tj. što ako kupac paket preuzme i više se ne javi ? Mislim,ovdje je to učestala praksa :| Ne može preuzeti paket i praviti se grbav, zato postoji kod za praćenje. Također, nisam isprobala Pay Protect ni kao kupac ni kao prodavač no čitajući uvjete, ne čini se loša opcija. Kupac je svakako zaštićeniji nego ovdje na Krpicama. Ukoliko dobijete neispravan predmet, podnosi se žalba, koja ako se ne riješi između prodavača i kupca, uključuje se Njuškalo podrška da riješi problem. Za to vrijeme novac od kupca je kod Njuškala pa nema bojazni da ga izgubite. Tako barem piše, nadam se da funkcionira u praksi. Eto, za kupnju vrednijih predmeta je svakako isplativo.
2022 12 08
> Felis79: > > leptiricaMo: > > Meni je nejasan dio da prodavač novac dobiva tek kad kupac potvrdi da je sa paketom sve u redu,tj. što ako kupac paket preuzme i više se ne javi ? Mislim,ovdje je to učestala praksa :| > Ne može preuzeti paket i praviti se grbav, zato postoji kod za praćenje. > Također, nisam isprobala Pay Protect ni kao kupac ni kao prodavač no čitajući uvjete, ne čini se loša opcija. > Kupac je svakako zaštićeniji nego ovdje na Krpicama. > Ukoliko dobijete neispravan predmet, podnosi se žalba, koja ako se ne riješi između prodavača i kupca, uključuje se Njuškalo podrška da riješi problem. Za to vrijeme novac od kupca je kod Njuškala pa nema bojazni da ga izgubite. > Tako barem piše, nadam se da funkcionira u praksi. > Eto, za kupnju vrednijih predmeta je svakako isplativo. Slažem se. VIdjela sam tu opciju, ali još nisam isprobala
2022 12 09
Mene je tu strah zlouporabi u smislu da kupac javi da nije zadovoljan (iako možda je) i ti kao prodavatelj ne možeš dobiti svoj novac
2022 12 09