Ja Vas, na žalost, s moje strane ne mogu previše utješiti, jedino podijeliti svoje iskustvo. A to je da su mi od 5 stvari stigle dvije, ali to je bilo pred nekoliko godina.
Ne mogu sa sigurnošću reći gdje je nastao problem, pošto je Kina prilično daleko, možda kod njih, možda po putu, a možda kod naše sve više-raspadajuće Pošte. Ono što se može napraviti jest to da se traži povrat novaca kod svakog pojedinog prodavača, i novci se zaista i vrate. Samo imate određeni rok do kada to možete napraviti, piše u uvjetima kod svakog pojeding prodavača/predmeta.
Nadam se da će Vam ipak stići, ali dobro je znati da možete tražiti povrat.
Ja Vas, na žalost, s moje strane ne mogu previše utješiti, jedino podijeliti svoje iskustvo. A to je da su mi od 5 stvari stigle dvije, ali to je bilo pred nekoliko godina.
Ne mogu sa sigurnošću reći gdje je nastao problem, pošto je Kina prilično daleko, možda kod njih, možda po putu, a možda kod naše sve više-raspadajuće Pošte. Ono što se može napraviti jest to da se traži povrat novaca kod svakog pojedinog prodavača, i novci se zaista i vrate. Samo imate određeni rok do kada to možete napraviti, piše u uvjetima kod svakog pojeding prodavača/predmeta.
Nadam se da će Vam ipak stići, ali dobro je znati da možete tražiti povrat.