Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Dragi Tisak :)

Evo odgovora, nakon mjesec dana. Ukratko, nestao mi je jedan artikl iz paketa. Zena nije dobila. Znaci, ako se odmah na Tisku ne otvori paket koji preuzimate oni ne odgovaraju ako nesto fali unutra. Prestrasno! I nek sad ja svakoj curi kojoj saljem objasnjavam da otvore paket odmah na tisku, da slucajno nebi bile pokradene. "Ovim putem Vas obavještavamo da TISAK odgovara u slučaju gubitka paketa (i to max. do iznosa od 500,00 HRK). Obzirom da radnici TISKA nemaju ovlaštenje saznati sadržaj paketa, isti ne mogu potvrditi jesu li istiniti navodi da se u konkretnoj poštanskoj pošiljci nalazila stvar koju je korisnik poslao našom uslugom TisakPaket. Sukladno našim općim uvjetima, ako pošiljatelj šalje sadržaj poštanske pošiljke veće vrijednosti od 500,00 HRK, isti je šalje na vlastitu odgovornost. Nadalje, sukladno našim općim uvjetima (koji su javno dostupni), primatelj poštanske pošiljke prigodom uručenja pošiljke treba podnijeti pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke. U slučaju da se utvrdi umanjenje/nedostatak sadržaja pošiljke, radnici Tiska moraju (uz suglasnost primatelja poštanske pošiljke) pregledati sadržaj te sastaviti zapisnik u kojem će utvrditi stanje i sadržaj pošiljke. Zapisnik se sastavlja u dva primjerka, od kojih jedan zadržava TISAK, a drugi primatelj poštanske pošiljke. Ako zapisnik o sadržaju pošiljke nije sastavljen na licu mjesta (na prodajnom mjestu gdje je preuzeta poštanska pošiljka) od strane našeg radnika, isti zapisnik nismo ovlašteni retroaktivno sastavljati. Naravno, u slučaju da je našem korisniku potrebna kakva daljnja dokumentacija (potvrde o primitku pošiljke i/ili sl.), tu Vam uvijek možemo pomoći, kao što ćemo i dati sva relevantna saznanja koja imamo o ovom slučaju ukoliko nas kontaktiraju nadležna tijela po uputi konkretnog potrošača. Zahvaljujemo na razumijevanju.
2014 10 10
Znači, oni ili one slobodno mogu primit kutiju, pronjuškat po njoj, složit novu i pravit se glupi? [:sokiran]
2014 10 10
Dragi Tišče, ne možemo s tobom, ne možemo bez tebe. Nego, na koji si im se način obratila da su ti ipak odgovorili? Ja nikad nisam niti dočekala odgovor.
2014 10 10
Tako je, ako primatelj odmah kod preuzimanja ne otvori kutiju, kad dodje kuci i vidi da nesto fali njih nije briga.
2014 10 10
Poslala sam sigurno 4 maila odmah po nestanku haljine. Nista, odgovora nema. Jucer sam poludila i poslala im 20 mailova istog sadrzaja i odmah ujutro dobila odgovor.
2014 10 10
A tako to ide [:znoji]
2014 10 10
Majke mi da cu snimat kamerom na mobu kad pakiram na tisku paket. Sve cu snimit, jer u ocima kupca mi ispadamo lopovi ako nesto ne dodje. Zasto bi meni zena vjerovala da sam poslala.
2014 10 10
Kad sam slala jednoj krpičarki orahe prošle godine, rekla mi je teta u tisku da su u susjednom tisku nestala dva meda iz jedne kutije, te 3 kile oraha [:smije]
2014 10 10
Nisu normalni, meni je jedna cura koja je radila na tisku rekla da njene kolegice masovno otvaraju pakete i gledaju unutra. Jer kao imaju pravo na to ako misle da netko salje nesto sumnjivo, te to moraju prijavit. Tak lijepo otvore paket, zavire "o vidi lijepe haljine", fino se pocaste i super! [:znoji]
2014 10 10
[:sokiran] Pa kaj je njima, u Tisku postoje kamere
2014 10 10
Ma stvarno nisu normalni, ja sam jednom prilikom dobila paket koji je bio otvore, a na tisku mi je teta rekla takav je stigalo, isti slučaj jednom i s njihovom kovertom koja je bila ponovno zaljepljena, rekla mi je da se u transportu oštetila i da ju je ona ponovno zaljepila. [:vrti] [:frustriran]
2014 10 10
Postoji poseban krug pakla za takve dromfulje [:frustriran]
2014 10 10
Da, mozes si mislit kak se slucajno otvorio [:frustriran] [:frustriran]
2014 10 10
Jedna je kod mene ziher popljugala otkaz, već je dugo ne vidjeh. Bila si je super s nekima u kvartu pa je valjda, u trenutku ludila, pomislila da je djed mraz i dijelila tuđe pakete.
2014 10 10
Ja sam isto imala problema sa Tiskom, zamijenili mi paket, djevojci kojoj sam slala došlo nešto deseto, pa zovi pa traži pa moli za pomoć... Nemam više vremena za to, od sada naručujem direkt na adresu osobe kojoj se svidi nešto s nog profila. Ugl, Tisak sam prekrižila za sva vremena. Nije vrijedan niti jednog mog živca. Ne vjerujem ni zaposlenim osobama na Tisku, ne bi me iznenadilo da si daju oduška i prvo pogledaju što se nalazi u paketu pa isprobaju ili odnesu kući kćerkama. Nažalost.
2014 10 10
1 2