Evo odgovora, nakon mjesec dana. Ukratko, nestao mi je jedan artikl iz paketa. Zena nije dobila.
Znaci, ako se odmah na Tisku ne otvori paket koji preuzimate oni ne odgovaraju ako nesto fali unutra. Prestrasno! I nek sad ja svakoj curi kojoj saljem objasnjavam da otvore paket odmah na tisku, da slucajno nebi bile pokradene.
"Ovim putem Vas obavještavamo da TISAK odgovara u slučaju gubitka paketa (i to max. do iznosa od 500,00 HRK). Obzirom da radnici TISKA nemaju ovlaštenje saznati sadržaj paketa, isti ne mogu potvrditi jesu li istiniti navodi da se u konkretnoj poštanskoj pošiljci nalazila stvar koju je korisnik poslao našom uslugom TisakPaket. Sukladno našim općim uvjetima, ako pošiljatelj šalje sadržaj poštanske pošiljke veće vrijednosti od 500,00 HRK, isti je šalje na vlastitu odgovornost.
Nadalje, sukladno našim općim uvjetima (koji su javno dostupni), primatelj poštanske pošiljke prigodom uručenja pošiljke treba podnijeti pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke. U slučaju da se utvrdi umanjenje/nedostatak sadržaja pošiljke, radnici Tiska moraju (uz suglasnost primatelja poštanske pošiljke) pregledati sadržaj te sastaviti zapisnik u kojem će utvrditi stanje i sadržaj pošiljke. Zapisnik se sastavlja u dva primjerka, od kojih jedan zadržava TISAK, a drugi primatelj poštanske pošiljke.
Ako zapisnik o sadržaju pošiljke nije sastavljen na licu mjesta (na prodajnom mjestu gdje je preuzeta poštanska pošiljka) od strane našeg radnika, isti zapisnik nismo ovlašteni retroaktivno sastavljati. Naravno, u slučaju da je našem korisniku potrebna kakva daljnja dokumentacija (potvrde o primitku pošiljke i/ili sl.), tu Vam uvijek možemo pomoći, kao što ćemo i dati sva relevantna saznanja koja imamo o ovom slučaju ukoliko nas kontaktiraju nadležna tijela po uputi konkretnog potrošača.
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Evo odgovora, nakon mjesec dana. Ukratko, nestao mi je jedan artikl iz paketa. Zena nije dobila.
Znaci, ako se odmah na Tisku ne otvori paket koji preuzimate oni ne odgovaraju ako nesto fali unutra. Prestrasno! I nek sad ja svakoj curi kojoj saljem objasnjavam da otvore paket odmah na tisku, da slucajno nebi bile pokradene.
"Ovim putem Vas obavještavamo da TISAK odgovara u slučaju gubitka paketa (i to max. do iznosa od 500,00 HRK). Obzirom da radnici TISKA nemaju ovlaštenje saznati sadržaj paketa, isti ne mogu potvrditi jesu li istiniti navodi da se u konkretnoj poštanskoj pošiljci nalazila stvar koju je korisnik poslao našom uslugom TisakPaket. Sukladno našim općim uvjetima, ako pošiljatelj šalje sadržaj poštanske pošiljke veće vrijednosti od 500,00 HRK, isti je šalje na vlastitu odgovornost.
Nadalje, sukladno našim općim uvjetima (koji su javno dostupni), primatelj poštanske pošiljke prigodom uručenja pošiljke treba podnijeti pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke. U slučaju da se utvrdi umanjenje/nedostatak sadržaja pošiljke, radnici Tiska moraju (uz suglasnost primatelja poštanske pošiljke) pregledati sadržaj te sastaviti zapisnik u kojem će utvrditi stanje i sadržaj pošiljke. Zapisnik se sastavlja u dva primjerka, od kojih jedan zadržava TISAK, a drugi primatelj poštanske pošiljke.
Ako zapisnik o sadržaju pošiljke nije sastavljen na licu mjesta (na prodajnom mjestu gdje je preuzeta poštanska pošiljka) od strane našeg radnika, isti zapisnik nismo ovlašteni retroaktivno sastavljati. Naravno, u slučaju da je našem korisniku potrebna kakva daljnja dokumentacija (potvrde o primitku pošiljke i/ili sl.), tu Vam uvijek možemo pomoći, kao što ćemo i dati sva relevantna saznanja koja imamo o ovom slučaju ukoliko nas kontaktiraju nadležna tijela po uputi konkretnog potrošača.
Zahvaljujemo na razumijevanju.