Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Svakodnevica /

Računala, elektični uređaji, internet /

Svijet medija - trgovina, iskustva? Hitno!

cure želim nešto naručiti iz web shopa SVIJET MEDIJA, jel ste imale išta s njima? kakva je dostava, osoblje, proizvodi? čula sam dosta lošeg o njima, a opet i dosta dobrog, ne znam što misliti, a jedini imaju to što trebam.
2014 10 15
kaj narucujes? ja sam kod njih kupila mis za komp od kojih 500kn. kad je mis riknuo (a bio je pod garancijom) odfurala sam ga u ducan, ocekujuci zamjenu. nisu ga htjeli zamjeniti odmah, vec su ga prvo slali na 'popravak'. da se razumijemo, misevi su potrosna roba, i dok razumijem da treba procijeniti kvar (btw to bi trebali biti sposobni uciniti trgovci u njihovim ducanima, ali nisu..), oni su taj mis drzali na 'popravku' skoro tri mjeseca. ja sam ih nakon skoro tri mjeseca zvala na telefon da pitam wtf se dogadja sa misem, da bi mi rekli da je mis u trgovini u kojoj sam ga i ostavila, da su utvrdili da mis ne radi (no shit) i da su poslali novi, zamjenski. to kaj me nisu nit nazvali, niti obavjestili mailom nisu mogli objasniti. prijatelj je imao slicno iskustvo kad je kupio headset. dakle, cijena i kvaliteta opreme je kao i u svakom drugom ducanu sa elektronickom opremom, ali customer service im je sranje. doduse, u vecini ducana tu kod nas se ponasaju prema kupcima kao da su stoka, bez obzira na to koliko para im ostavljas, pa ne znam sta da ti kazem.. sretno. :D
2014 10 15
jaoooo :( imala sam slično iskustvo u Konikomu prije par godina, svi oni tak rade s popravcima... užas! kupujem fotoaparat (skuplji pa je još veća frka), stativ i vjerojatno mobitel
2014 10 15
ma to ti kazem, ajde da znam da se nesto salje na popravak (fotic, i mobitel idu na popravak), ali misevi, tipkovnice.. to je potrosna roba i to se ne popravlja, vec se daju zamjene. ja to znam, oni to znaju.. ne vidim zasto kompliciraju stvari. najludja sam jer imaju trgovce koji se ne kuze u tehniku niti toliko da sami utvrde kvar, nego su im tehnicki pismeni ljudi rade jedino u servisu. :/ a kao sto sam i rekla, kod nas u hrvatskoj je zakon o zastiti potrosaca tako jadan da ce te bilo gdje tretirati kao ovcu samo zato kaj znaju da mogu. kupila ti fotic od 5000kn, mis od 500, ili mis od 50. nis ih ne jebe. ono kaj ti je najbitnije: kvaliteta tehnike je OK, a ako se nesto i pokvari oni ti to salju na popravak od kuda su i uvezli ako je neki veci kvar (jako malo tehnike se za zbilja popravlja kod nas, vecinom se samo utvrdjuje kvar, naruce nove djelove i samo ugradjuju nove komponente kod nas). cuvaj garanciju, cuvaj racun. napravi kopije. slikaj serijski broj fotica i dobro isprobaj fotic i mob cim ti stigne na kucnu adresu. ako dodje do kvara onda moras znati da ces (najvjerojatnije) cekati mjesecima da se kvar ukloni, al tak je kak je. :( za usporedbu, bila sam u svedskoj 12 mjeseci i tamo mi se strgal laptop. popravljen i vracen u roku od 25 dana, bez ikakvih navlacenja, problema.. cak su mi i SMS slali svakih 10 dana da znam u kojem je stanju popravak. [:sramezljiv] 'rvatska..
2014 10 15
ja nisam imala losih iskustava s njima. kupila sam fotic, laptop, tablet, 3 moba. doduse nista nisam na garanciju slala, a i nista vise nema garanciju, a jos uvijek sve savrseno radi, pa mogu reci da sam zadovoljna.
2014 10 15
cure puno vam hvala! javim dojmove, prve
2014 10 15
ma bit ce sve ok. kvaliteta tehnike im je stvarno dobra. znas da moras cuvati racun i garanciju, a ovo kaj sam ti preporucila da slikas serijske brojeve ti je za slucaj da saljes na popravak, da budes ziher da su ti vratili tvoj proizvod (ili da ako tvrde da si dobila novi, mozes provjeriti da ti nisu samo vratili stari). (radila neko vrijeme na servisu, pa znam kaj ti pricam..) ako i dodje do kvarova mentalno si pripremljena da ce popravci/zamjene najvjerojatnije potrajati i to je to. budi zen. [:smije]
2014 10 15
Ja sam kupovala vec nekoliko puta u sm i svaki put sam bila zadovoljna. Jednom mi se mobitel pokvario i usmjerili su me na ovlasteni servis, servis dodje po njega popravi ga i vrati mi ga na kucnu adresu. Mislim da se ta opcija zove pick up and return
2015 02 05