ma to ti kazem, ajde da znam da se nesto salje na popravak (fotic, i mobitel idu na popravak), ali misevi, tipkovnice.. to je potrosna roba i to se ne popravlja, vec se daju zamjene.
ja to znam, oni to znaju.. ne vidim zasto kompliciraju stvari. najludja sam jer imaju trgovce koji se ne kuze u tehniku niti toliko da sami utvrde kvar, nego su im tehnicki pismeni ljudi rade jedino u servisu. :/
a kao sto sam i rekla, kod nas u hrvatskoj je zakon o zastiti potrosaca tako jadan da ce te bilo gdje tretirati kao ovcu samo zato kaj znaju da mogu. kupila ti fotic od 5000kn, mis od 500, ili mis od 50. nis ih ne jebe.
ono kaj ti je najbitnije: kvaliteta tehnike je OK, a ako se nesto i pokvari oni ti to salju na popravak od kuda su i uvezli ako je neki veci kvar (jako malo tehnike se za zbilja popravlja kod nas, vecinom se samo utvrdjuje kvar, naruce nove djelove i samo ugradjuju nove komponente kod nas). cuvaj garanciju, cuvaj racun. napravi kopije. slikaj serijski broj fotica i dobro isprobaj fotic i mob cim ti stigne na kucnu adresu. ako dodje do kvara onda moras znati da ces (najvjerojatnije) cekati mjesecima da se kvar ukloni, al tak je kak je. :(
za usporedbu, bila sam u svedskoj 12 mjeseci i tamo mi se strgal laptop. popravljen i vracen u roku od 25 dana, bez ikakvih navlacenja, problema.. cak su mi i SMS slali svakih 10 dana da znam u kojem je stanju popravak.
[:sramezljiv] 'rvatska..
ma to ti kazem, ajde da znam da se nesto salje na popravak (fotic, i mobitel idu na popravak), ali misevi, tipkovnice.. to je potrosna roba i to se ne popravlja, vec se daju zamjene.
ja to znam, oni to znaju.. ne vidim zasto kompliciraju stvari. najludja sam jer imaju trgovce koji se ne kuze u tehniku niti toliko da sami utvrde kvar, nego su im tehnicki pismeni ljudi rade jedino u servisu. :/
a kao sto sam i rekla, kod nas u hrvatskoj je zakon o zastiti potrosaca tako jadan da ce te bilo gdje tretirati kao ovcu samo zato kaj znaju da mogu. kupila ti fotic od 5000kn, mis od 500, ili mis od 50. nis ih ne jebe.
ono kaj ti je najbitnije: kvaliteta tehnike je OK, a ako se nesto i pokvari oni ti to salju na popravak od kuda su i uvezli ako je neki veci kvar (jako malo tehnike se za zbilja popravlja kod nas, vecinom se samo utvrdjuje kvar, naruce nove djelove i samo ugradjuju nove komponente kod nas). cuvaj garanciju, cuvaj racun. napravi kopije. slikaj serijski broj fotica i dobro isprobaj fotic i mob cim ti stigne na kucnu adresu. ako dodje do kvara onda moras znati da ces (najvjerojatnije) cekati mjesecima da se kvar ukloni, al tak je kak je. :(
za usporedbu, bila sam u svedskoj 12 mjeseci i tamo mi se strgal laptop. popravljen i vracen u roku od 25 dana, bez ikakvih navlacenja, problema.. cak su mi i SMS slali svakih 10 dana da znam u kojem je stanju popravak.
[:sramezljiv] 'rvatska..