Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Po meni nikako nije u reduu..

Prije svega dobro vam jutro drage prijateljice krpicarke [:poljubac] Evo sam najranije ujutro ljuta, po meni je prodaja na krpicama ozbiljna stvar i zahtjeva odgovornost npr ako nesto prodajem objasnim sve potrebno zatim poslat zatim javit da je poslano pa kad primi se cut itd jer ipak se radi o novcima koje se tesko zaraduju. Tako da smatram da nije u redu nakon prodaje ne ulogirat se nekoliko dana (u mom slucaju 6) - da, dosao mi je paket jutros a njoj i dalje ni glasa a nije mi ni javila da je poslala a kamoli nesto drugo ali isto sam 6 dana strepila kao da je problem uc minut i napisat mi mogu ti poslat tek sljedeci pon ili nesto pa ajde pricekat cu i znat na cemu sam ..srecom proslo sve okej ali stvarno smatram da vecina korisnica ovdje mk shvaca kao zabavu dok se ustvari igra sa tudim novcima i sad bi trebala ostavit pozz komentar jer je sve proslo uredu ali po mome je to za nista. Smatram da treba uvest ocjene od 1 do 5 :) P.S da ne otvaram jos jednu temu bzvz ako zna koja naziv ovog modela suknje haljine treba mi a neznam kako ju trazit probala sam sa donji volan, donji peplum pa nista ...kuma sam na krizmi pa bi nosila nesto takvo [:smijesi] [slika:28136561-b3b4-4ed9-a5c5-0bdaaeb1f3b9]
2015 03 24
mermaid dress ?
2015 03 24
probaj sa mermaid dress, samo mi to pada na pamet a što se ovog ne javljanja tiče, da i mene to sekira, al bolje i da ne kaže ništa pa ipak stigne nego da te zezne
2015 03 24
Da mermaid mid lenght skirt
2015 03 24
U potpunosti se slažem s tobom. Ako je netko nešto kupio, treba što prije slati, lijepo javiti da je poslano, boj pošiljke i sve potrebno. Ja sam svaki put imala sreče da sam surađivala sa zaista divnim curama ali ne znam kako bi bilo da se 6 dana nakon uplate ne javim. Ostavi povratnu da je sve stiglo i sve ok osim toga što je bilo odugovlačenje oko slanja i ne javljanje.
2015 03 24
Tako je treba se ponašati onako kako želiš da se i prema tebi odnosi...
2015 03 24
draga moja potpun te razumijem , jer sam i ja tako prošla bojala sam se , kko ce se to završiti, ja svaki paket pratim koji pošajem , a kad šajem poštom možda sam i dosadna ,mojim kupcima jer ne prođe dan kad ne pitam da li su dobilii paketic , pogotovo sad svako malo ,se otvori temma ,zagubijo se paket, na žalost ima cura koje o tome ne vode brigu. naravno barem je to moje mišljenje , meni novac ne pada s drveta .
2015 03 24
SUKNJA - peplum hem skirt ili scuba pencil skirt
2015 03 24
ni ja to ne volim, ja kad nešto prodam ili mijenjam kao stranica za praćenje paketa na ebayu sam, svaki dan se javljam dok ne pošaljem
2015 03 24
[:smijesi] U pravu si...skroz na skroz...... [:smijesi] Najbitnija u cijeloj ovoj , našoj priči bi trebala i biti komunikacija......volja i želja da se brinemo i stalo nam je .....na taj način dokazujemo da poštujemo i cijenimo i onu drugu stranu..... Nije samo poslati paket , preuzeti ga , primiti ili uplatiti novce......na taj način djeluje svaka od nas totalno nezainteresirano i ko s prstom u uhu....... [:vrti] Osobno , javim se bez obzira o čem se radilo......i nekak nemrem shvatiti te cure koje se ne ponašaju na taj način..... [:sramezljiv]
2015 03 24
ne bi čovjek vjerovao koliko ovdje nedostaje kućnog odgoja...pita se, traže se mjere,...pošalješ dodatne slike, čak s metrom uslikane,...a ne udostoji se javiti da mjere ne odgovaraju. i to već n puta. [:tuzan] ali ima i fino odgojenih cura, koje ovom prilikom i pohvaljujem [:smijesi]
2015 03 24
Nije teško napisati "uplata sjela poslano je" to je par sekundi posla a kupcu puno znace
2015 03 24
Ja uvijek zamolim da mi se javi kad se uplati ali isto tako javim da je sijelo, da sam poslala, dam šifru, pa čak i javim kad je kome nešto stiglo na kiosk...
2015 03 24
imam jedno pitanje nevezano uz ovu temu... molila sam jednu curu da mi izmjeri jedne cipele. nakon što mi je poslala mjere, ja sam ih naručila i platila. i ona ih je uredno poslala, kada su mi stigle, shvatila sam da su prevelike. išla sam ih izmjeriti i shvatila da je cura pogriješila za 1/2 cm. dogovorila sam da ih vratim i da mi vratu lovu. uplata je sjela, ali samo iznos cijene koju je tražila za cipele. dakle, ja sam platila 2 puta poštarinu jer je ona krivo izmjerila. tko u u ovom slučaju snosi trošak poštarine? onaj tko je dao krive mjere? kako vi rješavate ovakve situacije?????
2015 04 17
Ovisi kako je mjerila i kako si ti mjerila. I naravno kakav je oblik cipele, znam da je noćna mora izmjeriti točno cipele u špic...
2015 04 17
1 2