Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Objave, novosti, komentari moderatora /

Novost! Od danas možete na Mojim Krpicama sigurno plaćati!

Bok! Mojekrpice s oduševljenjem objavljuje da ćemo online kupovinu i prodaju učiniti još sigurnijima integracijom Trustap-a. Trustap je napredno rješenje za plaćanje koje je osmišljeno kako bi poboljšalo sigurnost transakcija i pružilo mir kupcima i prodavačima. Trustap je službeni partner Stripe-a, a možete pogledati malo više na sljedećem linku: https:// stripe.com/partners/directory/trustap Kako Trustap radi i koje koristi donosi našoj zajednici? Sigurne uplate: Plaćanje putem Trustap-a nudi dodanu sigurnost vašoj kupovini na način da sredstva zadržava Trustap do primitka predmeta od strane kupca. Rješavanje sporova: U slučaju rijetkog neslaganja ili spora, Trustap blisko surađuje s obje strane kako bi pravedno riješio spor i osigurao pozitivno iskustvo za sve strane uključene u transakciju. Cijenimo vaša mišljenja i povratne informacije kao člana naše zajednice. Nadamo se stvaranju iskustva koje zaista zadovoljava vaše potrebe, stoga vas potičemo da podijelite svoje misli i prijedloge o implementaciji Trustap-a unutar naše platforme. Za početak nekoliko pitanja: Koje značajke biste željeli da Trustap implementira kako bi se dodatno poboljšala sigurnost vaših transakcija? Jesu li postojale određene brige ili izazovi s kojima ste se susreli u prethodnim transakcijama, a koje bi Trustap mogao pomoći riješiti? Kako Trustap-ov sustav rješavanja sporova može dodatno osigurati pravednost i učinkovitost?
2023 10 25
Cijenimo vaše povratne informacije. Nadamo se da ćemo zajedno Mojekrpice učiniti najsigurnijom i naj "user friendly" platformom na svijetu. Ostanite u tijeku za dodatne obavijesti dok marljivo radimo na integraciji Trustap-a. Sigurni smo da će ova uzbudljiva dodatna mogućnost podići vaše iskustvo kupovine i prodaje na novu razinu, čineći ih sigurnijim i ugodnijim za sve uključene. Za korisničku pomoć u transakcijama kontaktirajte support @trustap.com ili koristite naš helpdesk koji možete naći na adresi https:// trustap.zendesk.com/. Za sva ostala pitanja https://mojekrpice.hr/trustapqueries-450506 će vam pomagati te obavještavati o svim pogodnostima koje nudimo i budemo nudili u budućnosti.
2023 10 25
Drage dame, Ovo je službena tema za sve povezano s Trustapom te je otvorena s profila koji prima sve općenite upite koji vas kopkaju. Za probleme je tu njihov support dostupan putem aplikacije ili navedenih mail adresa. Uživajmo :)
2023 10 25
Mislim da bi se ovime poboljsala sigurnost transakcija jer se ne bi trebalo vise dogadjati da kupac plati, a prodavatelj zadrzi novce, a nikad ne posalje paket. Ono sto je nejasno na koji nacin trustap sudjeluje kao medijator izmedju dvije strane u slucaju problema. Npr, ako kupac dobije artikl za kojeg sumnja da je fejk, na koji se nacin to rjesava, jer realno ni treca strana ne mora nuzno moci/znati prepoznati autenticnost? A jos pogotovo ako je parfem u pitanju. Ili, ako kupac dobije artikl koji je u losijem stanju nego sto je mislio (bilo da je namjerno zavaravajuce prikazano stanje ili se radi o subjektivnom dojmu), kako ce trustap odluciti vrijedi li artikl toliko koliko je placen? Sto ako nijedna strana ne pristaje na kompromis - kupac nece artikl, a prodavatelj povrat? Uglavnom, meni se tu cini da kupac ima vise prostora sabotirati suradnju jer odluci da ipak radije ne bi artikl ili mu se ne svidja kako stoji itd.
2023 10 25
Hvala vam na upitu, imamo limit koji stoji u slucaju da prodavac nikad ne posalje paket tako da ste i u tom slucaju pokriveni. Sto se tice slanja paketa i tko posalje proizvod koji je lazno predstavljen proces je sljedeci: Prvo bih rekli da je uvijek dobro poslikati paket pri slanju i pri primanju, u danasnje vrijeme mislimo da je to dobra praksa za svakoga. U slucaju da kupac primi artikl koji misli da je lazan u tome trenu on to prijavljuje. Rok je 24 sata od primitka paketa a ne od slanja tako da imate vremena pogledati sto ste kupili te primili. U slucaju da mislite da je lazan te prijavite problem, sljedeci korak je poslati paket natrag prodavacu te kad prodavac primi paket mi vracamo novac vama. Mi ne odlucujemo koliko artikl vrijedi nama je bitno da artikl koji ste zaprimili je artikl koji ste kupili. Da ponovim vi slobodno prijavite da niste zadovoljni i bez pitanja saljete proizvod natrag te dobivate svoja novcana sredstva nazad. U nacelu bilo koje nezadovoljstvo vi dobivate svoja novcana sredstva nazad pod uvjetom da vratite artikl. Kod problema da kupac pokusava prevariti prodavaca tada gledamo dokaze slanja te imamo odjel za to kojem se prosljeđuju takvi problemi, no htjeli bi nadodati da u vecini slucajeva kada mi stojimo iza transakcija jako rijetko se problemi dogadaju upravo iz razloga sto pokrivamo oboje. Ukoliko je doslo do prevare sa strane kupca te i prodavac i kupac nemogu sa nasim odjelom doci do rijesenja, samim koristenjem nase usluge prihvacate u tom slucaju koristenje arbitraze i njihovog rijesenja. U tom slucaju mi eskaliramo problem prema arbitraznom sudu te oni donesu odluku prema dokazima koji su pridodani.
2023 10 25
Problem je sto prodavacice ovdje imaju pravilo da nema povrata 🙂 pa cak i kad su one u krivu. Tako da nitko ne garantira da ce one i htjeti preuzeti paket, koji ce se potom vratiti kupcu. (Usput, tko snosi trosak povrata?) Prihvacanjem koristenja usluge strane su obvezne prihvatiti vasu arbitrazu, koja je u startu u povrat artikla i novca, sto ne stiti bas prodavatelja. Bas me zanimaju komentari kako funkcionira kad netko bude isprobao taj nacin placanja.
2023 10 25
> TrustapQueries: > U slucaju da kupac primi artikl koji misli da je lazan u tome trenu on to prijavljuje. Rok je 24 sata od primitka paketa a ne od slanja tako da imate vremena pogledati sto ste kupili te primili. U slucaju da mislite da je lazan te prijavite problem, sljedeci korak je poslati paket natrag prodavacu te kad prodavac primi paket mi vracamo novac vama. Mi ne odlucujemo koliko artikl vrijedi nama je bitno da artikl koji ste zaprimili je artikl koji ste kupili. Da ponovim vi slobodno prijavite da niste zadovoljni i bez pitanja saljete proizvod natrag te dobivate svoja novcana sredstva nazad. > U nacelu bilo koje nezadovoljstvo vi dobivate svoja novcana sredstva nazad pod uvjetom da vratite artikl. Ovo zapravo znači da kupac unutar 24 sata može artikl isprobati, prošetati, nositi za izlazak/svadbu/parti/štagod i onda ga nakon toga, unutar roka od 24 sata, ladno vratiti zbog "bilo kojeg nezadovoljstva"? Jer ovo su Krpice, nemojmo se zavaravati, pitanje je otprilike sata kad će se netko toga dosjetiti i krenuti s tom praksom.
2023 10 25
Da se razumijemo, ideja nije loša, izvrsna je za kupovinu skupih artikala od prodavača s malo povratnih, ali mislim da Krpice nisu zahvalan poligon za implementaciju nečega s tako širokim manevarskim prostorom.
2023 10 25
Jos jednom hvala na informacijama i upitima! Kupac moze vratiti ako je nezadovoljan proizvodom u slucaju kada nije proizvod kakav je naveden pri kupnji (lazan proizvod, puno manji, ostecen a nije ostecenje navedeno itd). U prilozenom dokazu novcana sredstva se vracaju kupcu nakon sto utvrdi te isto tako nakon vracanja proizvoda u protivnom prodavacu se "otpustaju" novcana sredstva u procesu opisanom iznad. Proizvod koji je kupljen i primljen mora biti vracen u identicnom stanju (nesmije biti koristen/ociscen itd). Trenutno kupac snosi trosak povrata robe.
2023 10 25
Ako prodavač ne pošalje paket to znači da povrat novca dobijem?
2023 10 25
> U slucaju da kupac primi artikl koji misli da je lazan u tome trenu on to prijavljuje. Rok je 24 sata od primitka paketa a ne od slanja tako da imate vremena pogledati sto ste kupili te primili. U slucaju da mislite da je lazan te prijavite problem, sljedeci korak je poslati paket natrag prodavacu te kad prodavac primi paket mi vracamo novac vama. Mi ne odlucujemo koliko artikl vrijedi nama je bitno da artikl koji ste zaprimili je artikl koji ste kupili. Da ponovim vi slobodno prijavite da niste zadovoljni i bez pitanja saljete proizvod natrag te dobivate svoja novcana sredstva nazad. > U nacelu bilo koje nezadovoljstvo vi dobivate svoja novcana sredstva nazad pod uvjetom da vratite artikl. Ovo je toliko općenito i neodređeno te ostavlja prostor za manipulacije da samo čekam dok se nekom nešto desi :s
2023 10 25
> Darija1983: > Ako prodavač ne pošalje paket to znači da povrat novca dobijem? Hvala na upitu i u pravu ste, dobivate povrat novca.
2023 10 25
> Sara_88255: > > U slucaju da kupac primi artikl koji misli da je lazan u tome trenu on to prijavljuje. Rok je 24 sata od primitka paketa a ne od slanja tako da imate vremena pogledati sto ste kupili te primili. U slucaju da mislite da je lazan te prijavite problem, sljedeci korak je poslati paket natrag prodavacu te kad prodavac primi paket mi vracamo novac vama. Mi ne odlucujemo koliko artikl vrijedi nama je bitno da artikl koji ste zaprimili je artikl koji ste kupili. Da ponovim vi slobodno prijavite da niste zadovoljni i bez pitanja saljete proizvod natrag te dobivate svoja novcana sredstva nazad. > > U nacelu bilo koje nezadovoljstvo vi dobivate svoja novcana sredstva nazad pod uvjetom da vratite artikl. > Ovo je toliko općenito i neodređeno te ostavlja prostor za manipulacije da samo čekam dok se nekom nešto desi :s Shvacam da nije najbolje objasnjeno bilo, mislim da smo bolje objasnili ovdje: "Kupac moze vratiti ako je nezadovoljan proizvodom u slucaju kada nije proizvod kakav je naveden pri kupnji (lazan proizvod, puno manji, ostecen a nije ostecenje navedeno itd). U prilozenom dokazu novcana sredstva se vracaju kupcu nakon sto utvrdi te isto tako nakon vracanja proizvoda u protivnom prodavacu se "otpustaju" novcana sredstva u procesu opisanom iznad. Proizvod koji je kupljen i primljen mora biti vracen u identicnom stanju (nesmije biti koristen/ociscen itd)."
2023 10 25
Outanje je samo jako platiti ili naplatiti postarinu, vidim da je samo cijena artikla i zastita kupca navedena u transakciji, a poštarina, kako nju platiti...još jednom osobnom uplatom ili?
2023 10 25
1. Uzimate li vi proviziju kao posrednik izmedju dviju strana? 2. U slucaju prituzbe prodavatelja kojem je artikl vracen zbog prigovora kupca- a kupac napravi dodatna ostecenja, kako ce se to tretirati? Odnosno hoce li se uvazavati fotografije i videi kojima ce se prodavatelj unaprijed morati osigurati da dokaze da je zapravo kupac napravio stetu ili nosio predmet pa se potom na isto zalio i vratio ga? * ja redovno fotografiram kako je paket poslan (stanje u kojem je) - ovo je praksa koju koristi stranica Vestiaire collective- tamo kupac ima pravo unutar 72h vratiti proizvod ali mora dostaviti dokaz da je ostecenje na proizvodu. - dakle treba napraviti klasifikaciju razloga povrata: 1. Ne odgovara opisu- prilozi foto dokaz (kriva velicina) 2. Ne prijavljena ostecenja- prilozi foto dokaz
2023 10 25
1 2 3 4 5 ... 18