Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Pomoć za početnike

Bok! Tek sam se priključila na moje krpice. Nisam mogla naći sličnu temu pa sam otvorila novu. Zanima me kako inače ide to s plaćanjem. Ako mi netko plati preko računa da li plaćam porez na to, tj. da li se smije to raditi? Ne želim imati problema zbog toga. Savjeti bi mi dobrodošli. :)
2014 05 07
Ne placas nista, smije se to raditi. Dobrodosla! [:zaljubljen]
2014 05 07
[:ljut] i ja sam večeras početnik, jel se to meni samo događa, šta je ovo večeras, odem u inbox i na link otvorim artikl koji sam prodala, ali na profilu ga nema, nestao, kako da ga izbrišem kad ga ne mogu ni naći na profilu jel imao itko još takav problem ikada ovdje
2014 05 07
nema poreza ,jedino ako ti od nekog kupujueš i placaš u drugoj banki , ne u ovoj di je kupac onda placaš provoziju oko 6. kuna .zavisi gdje placaš. još da moramo placati poreze budi sigurna niko ne bi bio na krpicama . [:smijesi] sretno s prodajom . [:smijesi]
2014 05 07
sve je po zakonu, jer prodaješ svoju robu a na to je već kod kupnje plačen pdv
2014 05 07
neboderka ,i meni tako bude to naša admin obriše .kada oznacim da je prodano ja cekam da kupac dobije ,kupjeno onda ga sama brišem ,sad cim stavim da je prodano nema ga vec za dva dana bude obrisano. [:sramezljiv]
2014 05 07
neboderka , ja sam imala taj problem ! Poslala sam poruku adminu i zamolila da mi izbriše sve prodane stvari -problem riješen [:zaljubljen]
2014 05 07
pa i ja obrišem kad stigne do kupca, ali imala sam dva označena kao prodano, jedan je tu a ovaj drugi nestao... koji je stigo kod kupca i da ću ga obrisat i nema, a u inboxu na razgovore gdje je kupac poslao upit otvorim i vidim ga kao označenog prodano, e sad što se tiče brisanja od strane adm... neke arttikle gledam mjesecima kako stoje označeni kao prodano [:tuzan]
2014 05 07