Ne želim otvarati ponovo istu temu, ali možda moj slučaj pomogne ostalim krpičarkama:
IZGUBILI MI PAKET !!! I moja draga kupilica je ostala bez Ikea posteljine.
Nakon slanja maila (na koji nitko ne odgovara), odlaska na prodajno mjesto (na žalost, ne mogu vam pomoći, zovite info telefon), 100 pokušaja dobiti operatera na info telefon (zvala sam 4 dana barem 5 puta dnevno, nakon 10-ak min čekanja svaki put mi prekine linija)... napokon u četvrtak uspostavim telefonski kontakt. Frajer kaže da će me nazvati - ne zove. U petak opet ja nazovem, nakon pet pokušaja, javi se isti frajer. Paket je najvjerojatnije zagubljen jer na njemu nije odmah bila nalijepljena adresa, potražit će u skladištu. Nitko mi se opet ne javi do ponedjeljka. Opet ja zovem. Žena mi kaže; a da, izgubljen je, pošaljite mail pa ćemo vam se javiti za 30 dana. MOOOOLIIIIM!!!!!
Poludila sam, ali totalno.... Kad je vidjela da sam luda, pronašla je moj mail upućen prije 10 dana (na koji mi nikada nitko nije odgovorio) i rekla da će danas vratiti odgovor s isprikom i molbom za broj tekućeg da mi vrate vrijednost koju sam upisala kod slanja paketa. A moja poštarina, pitam ja. Veli žena, nemamo običaj vraćati poštarinu. MOOOOLIIIIIM????!!!!
Pa vi ste izgubili moj paket, niste ga ni poslali, na statusu stoji da nikad nije otišao sa prodajnog mjesta. A naplatit ćete mi poštarinu?? Ne može to tako: želim i trošak i vrijednost poštarine inače ću ići na više distance pa da vidimo.
Još za sada nisam dobila nikakav povratni mail od Tiska. Bolje im je da ga dobijem....
Ne želim otvarati ponovo istu temu, ali možda moj slučaj pomogne ostalim krpičarkama:
IZGUBILI MI PAKET !!! I moja draga kupilica je ostala bez Ikea posteljine.
Nakon slanja maila (na koji nitko ne odgovara), odlaska na prodajno mjesto (na žalost, ne mogu vam pomoći, zovite info telefon), 100 pokušaja dobiti operatera na info telefon (zvala sam 4 dana barem 5 puta dnevno, nakon 10-ak min čekanja svaki put mi prekine linija)... napokon u četvrtak uspostavim telefonski kontakt. Frajer kaže da će me nazvati - ne zove. U petak opet ja nazovem, nakon pet pokušaja, javi se isti frajer. Paket je najvjerojatnije zagubljen jer na njemu nije odmah bila nalijepljena adresa, potražit će u skladištu. Nitko mi se opet ne javi do ponedjeljka. Opet ja zovem. Žena mi kaže; a da, izgubljen je, pošaljite mail pa ćemo vam se javiti za 30 dana. MOOOOLIIIIM!!!!!
Poludila sam, ali totalno.... Kad je vidjela da sam luda, pronašla je moj mail upućen prije 10 dana (na koji mi nikada nitko nije odgovorio) i rekla da će danas vratiti odgovor s isprikom i molbom za broj tekućeg da mi vrate vrijednost koju sam upisala kod slanja paketa. A moja poštarina, pitam ja. Veli žena, nemamo običaj vraćati poštarinu. MOOOOLIIIIIM????!!!!
Pa vi ste izgubili moj paket, niste ga ni poslali, na statusu stoji da nikad nije otišao sa prodajnog mjesta. A naplatit ćete mi poštarinu?? Ne može to tako: želim i trošak i vrijednost poštarine inače ću ići na više distance pa da vidimo.
Još za sada nisam dobila nikakav povratni mail od Tiska. Bolje im je da ga dobijem....