Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Tisak greška, izgubljeni paket

Cura mi je poslala paket u nedjelju, po sifri je bio u dolasku jučer, kad su me sa kioska zvali da mi kažu da je njima u sustavu moje ime, a na kutiji sasvim drugi podaci. Otvorili su kutiju, unutra su bile neke kremice, paket je trebao u Komižu a greškom završio ovdje. Uglavnom, oni su prvo pretpostavili da se dogodila zamjena, pa da je moj paket u Komiži, ali danas mi kažu da nije, ne mogu ga pronaći. I sad je to jedan veliki kupus, jer u sustavu je moje ime, sifra ispravna, a paket pogresan i nije mi uopće jasno kako se to moglo dogoditi? Oni će pokušati pronaći paket, ali pretpostavljam da to jedino mogu tako da pregledaju svaki u potrazi za točnim podacima na kutiji? Da li se još nekome ovako nešto desilo i da li ste uspjeli riješiti? Ima li šanse da se paket nađe?
2017 06 07
Nije mi se nikada dogodilo nešto takvo... Nadam se da je prilikom slanja te zagubljene kutije cura napisala realnu cijenu, jer Tisak ti treba nadoknaditi tu vrijednost ukoliko ne nađu paket.
2017 06 07
Ne znam koliku je vrijednost cura stavila, platila sam dvije stvari 260kn sa postarinom, realno mislim da stvarčice vrijede i duplo više, samo je cijena bila povoljna. Rekli su mi da ona proba otići sa potvrdama na kiosk sa kojeg je poslala, nije mi se još javila, ali valjda bude...A info telefon sam zvala, samo što oni ne mogu ništa, jer je šifra dodjeljena ovome paketu koji je došao, iako su u sustavu moji podaci a na kutiji skroz drugi. Rekli su mi da će pokušati naći po podacima, ako uspiju. Ne mogu nikako dokučiti na koji način se dogodila ta zavrzlama.
2017 06 07
> andybee: > Ne znam koliku je vrijednost cura stavila, platila sam dvije stvari 260kn sa postarinom, realno mislim da stvarčice vrijede i duplo više, samo je cijena bila povoljna. Rekli su mi da ona proba otići sa potvrdama na kiosk sa kojeg je poslala, nije mi se još javila, ali valjda bude...A info telefon sam zvala, samo što oni ne mogu ništa, jer je šifra dodjeljena ovome paketu koji je došao, iako su u sustavu moji podaci a na kutiji skroz drugi. Rekli su mi da će pokušati naći po podacima, ako uspiju. Ne mogu nikako dokučiti na koji način se dogodila ta zavrzlama. Pitaj curu koliku je vrijednost paketa napisala, ona mora imati potvrdu od Tiska. Sigurno nije napisala manje od 260 kn. Vrijednost Tisak paketa može biti max. 500 kn. Sa potvrdom od Tiska traži povrat novca i to je to.
2017 06 07
Oprostite sto se ubacujem al da ne otvaram temu imam jedno pitanje. Cura je prije 5 dana rekla da ce kupit parfeem od mene. I rekla je da ce uplatit u pon (prije dva dana) nije mi problem bio cekat. Nije uplatila sto isto nije problem..al on nastaje jer ona ne odgovara na moj upit dal zeli i dalje parfem (jer za njega imam puno upita i potencijalnih kupaca) ima moje podatke i br.racuna. uredno se tu prijavljuje al odg.nema. sto mi je ciniti?
2017 06 07
> goranaaa22: > Oprostite sto se ubacujem al da ne otvaram temu imam jedno pitanje. Cura je prije 5 dana rekla da ce kupit parfeem od mene. I rekla je da ce uplatit u pon (prije dva dana) nije mi problem bio cekat. Nije uplatila sto isto nije problem..al on nastaje jer ona ne odgovara na moj upit dal zeli i dalje parfem (jer za njega imam puno upita i potencijalnih kupaca) ima moje podatke i br.racuna. uredno se tu prijavljuje al odg.nema. sto mi je ciniti? javi curi da nije ispoštovala dogovor i je rezervacija istekla te da prodaješ dalje. Javi se zainteresiranoj i...prodaj.
2017 06 07
> goranaaa22: > Oprostite sto se ubacujem al da ne otvaram temu imam jedno pitanje. Cura je prije 5 dana rekla da ce kupit parfeem od mene. I rekla je da ce uplatit u pon (prije dva dana) nije mi problem bio cekat. Nije uplatila sto isto nije problem..al on nastaje jer ona ne odgovara na moj upit dal zeli i dalje parfem (jer za njega imam puno upita i potencijalnih kupaca) ima moje podatke i br.racuna. uredno se tu prijavljuje al odg.nema. sto mi je ciniti? Dotična očito nema namjeru kupiti taj parfem. Prodaj ga nekom drugom, a ovoj curi ide neutralna ocjena jer je uzela podatke pa odustala od kupnje.
2017 06 07
Cura je bila na kiosku, njoj su tamo rekli da to nema veze sa njima, a meni iz skladista rekli da da joj kažem da ode tamo jer samo tamo valjda desila greska. I jos su mi rekli da im dam podatke posiljatelja, sto mi je cudno, jer kako imaju moje podatke u sustavu, a njene podatke ne? Nista mi nije jasno vise, očito da se u Tisak vise ne moze pouzdati.
2017 06 07
I meni je paket došao sa moji podacima ali sadržaj drugi. Kontaktirala sam curu koja mi je poslala paket i nismo mogle vjerovati da se tako nešto može dogoditi. Tisak je naveo da će naći paket u roku od 15 dana ali već su prošla 2 mj. i mi smo odustale. I da u Tisak se više ne može pouzdati.
2017 06 08
Da se nadovežem,ista stvar se meni desila ja sam dobila tablet u paketu umijesto knjiga za maturu i novaca koje mi brat poslao koje sam trebala dobiti.Otišla kod djelatnice i ona mi rekla da nema ništa sa tim.Naljepnica je bila na moje ime.Rekli su mi u tisku da vratim paket njima u distribuciju jučer sam ga poslala ponovno ali baš me interesira šta će biti.Znala sam da nesmijem sa tiskom poslovati da su to lopovi.Nadam se da ću dobit svoj paket.
2017 06 09
Ne želim otvarati ponovo istu temu, ali možda moj slučaj pomogne ostalim krpičarkama: IZGUBILI MI PAKET !!! I moja draga kupilica je ostala bez Ikea posteljine. Nakon slanja maila (na koji nitko ne odgovara), odlaska na prodajno mjesto (na žalost, ne mogu vam pomoći, zovite info telefon), 100 pokušaja dobiti operatera na info telefon (zvala sam 4 dana barem 5 puta dnevno, nakon 10-ak min čekanja svaki put mi prekine linija)... napokon u četvrtak uspostavim telefonski kontakt. Frajer kaže da će me nazvati - ne zove. U petak opet ja nazovem, nakon pet pokušaja, javi se isti frajer. Paket je najvjerojatnije zagubljen jer na njemu nije odmah bila nalijepljena adresa, potražit će u skladištu. Nitko mi se opet ne javi do ponedjeljka. Opet ja zovem. Žena mi kaže; a da, izgubljen je, pošaljite mail pa ćemo vam se javiti za 30 dana. MOOOOLIIIIM!!!!! Poludila sam, ali totalno.... Kad je vidjela da sam luda, pronašla je moj mail upućen prije 10 dana (na koji mi nikada nitko nije odgovorio) i rekla da će danas vratiti odgovor s isprikom i molbom za broj tekućeg da mi vrate vrijednost koju sam upisala kod slanja paketa. A moja poštarina, pitam ja. Veli žena, nemamo običaj vraćati poštarinu. MOOOOLIIIIIM????!!!! Pa vi ste izgubili moj paket, niste ga ni poslali, na statusu stoji da nikad nije otišao sa prodajnog mjesta. A naplatit ćete mi poštarinu?? Ne može to tako: želim i trošak i vrijednost poštarine inače ću ići na više distance pa da vidimo. Još za sada nisam dobila nikakav povratni mail od Tiska. Bolje im je da ga dobijem....
2018 03 26