u skorije vrijeme pošta mi je izgubila 2 obične pošiljke, čuvala sam račun o 2.3. i na kraju sam odustala jer sam nekoliko puta išla u poštu/slala mailove i svi su govorili isto, tu se ništa ne može
sad sam dobila odgovor pa sam ga htjela podijeliti s vama jer bi meni dobro došao prije mjesec dana
evo ga, budite uporne i inzistirajte da vam nađu vaše pošiljke
također bih htjela napomenuti da mi je cura na forumu spomenula da mogu tražiti izvješće o sudbini pošiljke, ali su se u pošti pravili da to ne postoji pa evo želim da imamo pismeni dokaz da se to može
evo njihov odg
obavještavamo Vas da obične poštanske pošiljke nisu pojedinačno evidentirane u poštanskom sustavu, nije predviđena mogućnost praćenja njihovog kretanja u poštanskim tokovima, za njih nije predviđena isplata naknade štete, a primatelj nije dužan potvrditi da mu je pošiljka uručena. Iako to nikako ne znači da se s običnim poštanskim pošiljkama postupa s manje pažnje ili odgovornosti, kod eventualnih nepravilnosti nije moguće sa sigurnošću utvrditi gdje je došlo do istih. Naime, za razliku od običnih poštanskih pošiljaka, kod pojedinačno knjiženih pošiljaka koje se evidentiraju u sustavu za praćenje, u slučaju eventualnih nepravilnosti do kojih je došlo odgovornošću Hrvatske pošte, korisnik poštanskih usluga može ostvariti pravo na naknadu štete.
Nadalje Vas molimo ukoliko pošiljka nije uručena primatelju da uz predočenje računa u najbližem poštanskom uredu pošiljatelj pošiljke pokrene Izvješće o sudbini pošiljke.
Pošiljatelj je obvezan uz potražnicu priložiti faksimil ovitka, koji prema obliku, dimenziji, boji, adresi, rukopisu i načinu adresiranja i zatvaranja mora odgovarati potraživanoj pošiljci.
Za pošiljke većih dimenzija ili mase pošiljatelj je obvezan umjesto faksimila pošiljke predati samo faksimil adresne strane.
S poštovanjem,
u skorije vrijeme pošta mi je izgubila 2 obične pošiljke, čuvala sam račun o 2.3. i na kraju sam odustala jer sam nekoliko puta išla u poštu/slala mailove i svi su govorili isto, tu se ništa ne može
sad sam dobila odgovor pa sam ga htjela podijeliti s vama jer bi meni dobro došao prije mjesec dana
evo ga, budite uporne i inzistirajte da vam nađu vaše pošiljke
također bih htjela napomenuti da mi je cura na forumu spomenula da mogu tražiti izvješće o sudbini pošiljke, ali su se u pošti pravili da to ne postoji pa evo želim da imamo pismeni dokaz da se to može
evo njihov odg
obavještavamo Vas da obične poštanske pošiljke nisu pojedinačno evidentirane u poštanskom sustavu, nije predviđena mogućnost praćenja njihovog kretanja u poštanskim tokovima, za njih nije predviđena isplata naknade štete, a primatelj nije dužan potvrditi da mu je pošiljka uručena. Iako to nikako ne znači da se s običnim poštanskim pošiljkama postupa s manje pažnje ili odgovornosti, kod eventualnih nepravilnosti nije moguće sa sigurnošću utvrditi gdje je došlo do istih. Naime, za razliku od običnih poštanskih pošiljaka, kod pojedinačno knjiženih pošiljaka koje se evidentiraju u sustavu za praćenje, u slučaju eventualnih nepravilnosti do kojih je došlo odgovornošću Hrvatske pošte, korisnik poštanskih usluga može ostvariti pravo na naknadu štete.
Nadalje Vas molimo ukoliko pošiljka nije uručena primatelju da uz predočenje računa u najbližem poštanskom uredu pošiljatelj pošiljke pokrene Izvješće o sudbini pošiljke.
Pošiljatelj je obvezan uz potražnicu priložiti faksimil ovitka, koji prema obliku, dimenziji, boji, adresi, rukopisu i načinu adresiranja i zatvaranja mora odgovarati potraživanoj pošiljci.
Za pošiljke većih dimenzija ili mase pošiljatelj je obvezan umjesto faksimila pošiljke predati samo faksimil adresne strane.
S poštovanjem,