Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Razgovori /

Tisak paket stigao prazan

Molim iskustva eto bilo je vrijeme da se i meni dogodi takva situacija nakon niza besprijekornih slanja. Naime, paketi se više ne lijepe jer nemaju ljepljive trake sa strane već se predaju na pult. Ništa neobično nema u ovom zadnjem slanju, osim što je u roku 2 dana stigao na drugi dio Hr, eto i brzi su. Po šifri kupac je preuzeo paket, no otvoren na kiosku bio je prazan. Ja sam provjerila stanje na svoj kiosku, sve je upakirano kako treba i poslano (kao i zilju puta dosada). Poslala sam putem obrasca poruku, i na mail. Što je još (osim zvanja) opcija?
2018 04 26
Harpo, bojim se nista. Ako nije otvorila paket na licu mjesta ne znam ima li uopce prava na zalbu.
2018 04 26
ne razumijem ovo - paketi se ne lijepe sa trakicama, kako se onda osigurava ostanak sadrzaja u kutiji? :/
2018 04 26
Novi bijeli paketi nemaju trakice sa strane (slala sam u zadnje vrijeme dosta nijedan nije imao) prodavačica stavlja traku.
2018 04 26
> sonja90: > Harpo, bojim se nista. Ako nije otvorila paket na licu mjesta ne znam ima li uopce prava na zalbu. srećom kao i što sam navela, kad ga je primila bio je čudno lagan, pa ga je odmah otvorila. No however, zapisnik će napisati, što je i trebala odmah ona koja je zaprimila paket u kiosk.
2018 04 26
Nisam znala za ovu info, evo meni bas prekjucer zaljepila, nisam uopce vidjela da nema sastrane.. boze sacuvaj, ja ne vjerujem sto se sve dogadja.. :(
2018 04 26
hm, ako se ne stave trakice, ili zalijepi/osigura poklopac, sve moze ispasti ili bilo tko moze otvarat/zatvarat kutije tijekom transporta zaista neugodna situacija i nadam se da se neće ponavljat :/ sluzbeno se zalit, nema druge, drzim fige!! :)
2018 04 26
> harpo31: > Novi bijeli paketi nemaju trakice sa strane (slala sam u zadnje vrijeme dosta nijedan nije imao) prodavačica stavlja traku. Ubuduće ponesite škare i selotejp i sami zalijepite na više kritičnih mjesta. Prodavačica će naknadno još svoje trakice i nema frke. Ne smije vas odbiti.
2018 04 26
Sjećam se da sam ovdje u jednoj temi pročitala par iskustava gdje je Tisak vratio novac naznačen na paketu jer je bio izgubljen, tako nekako. Zanimala me procedura koja ide u tom slučaju. Moguće da to i nije bila istina.
2018 04 27
Ccc, ne znam sto reci, zalite se obavezno pa valjda bude nadoknadjeno. Sretno!
2018 04 27
Pozdrav, trebam glas razuma, nasekirala sam se Znači prošli tjedan sam curi poslala suknju iz pošte (koja živi 22km od mene), ali nije preporučeno (mislim nova sam i to, nisam znala do maloprije da se MORA slati preporučeno), isto sam napravila i jučer (neznanje). Do sada sam slala ili tiskom ili teta na šalteru sama stavi kao preporučeno. Mene muči jel se nekome dogodilo da se paket nedaj Bože zagubio? Mslm prije 6 dana sam poslala ne znam jel to realno vrijeme. Muči me to strašno p.s. možda nije pitanje na ovu temu, ali kažem nova sam pa dok se uhodam bit će bolje
2018 05 08
> Mawaitapu: > Pozdrav, trebam glas razuma, nasekirala sam se > Znači prošli tjedan sam curi poslala suknju iz pošte (koja živi 22km od mene), ali nije preporučeno (mislim nova sam i to, nisam znala do maloprije da se MORA slati preporučeno), isto sam napravila i jučer (neznanje). Do sada sam slala ili tiskom ili teta na šalteru sama stavi kao preporučeno. > Mene muči jel se nekome dogodilo da se paket nedaj Bože zagubio? Mslm prije 6 dana sam poslala ne znam jel to realno vrijeme. Muči me to strašno > p.s. možda nije pitanje na ovu temu, ali kažem nova sam pa dok se uhodam bit će bolje Poštom obično pogotovo, ali ako dođe rok je i do 14 radnih dana. Pa je najbolje pričekati. Nema što šalteruša ispunjavati preporučeno, uzmite obrasce doma i ispunjavajte kod svakog slanja, stoje uvijek na šalteru.
2018 05 08
Aha, hvala na informacijama <3
2018 05 08
Nažalost kao prodavač sam jedino mogla kao i kupac uputiti mailove i poruke na servis tiska. I nakon što je djelatnica na Tisku napisala zapisnik (da ne ulazim u pismemost iste) uz sve ostalo stvar se razriješila u našu korist. Naravno bilo je i provjere putem kamera, je li sve odrađeno na kioscima kako treba. Saga još traje, čekamo isplatu.
2018 05 11
Saga je završila, na sreću mojeg kupca i mene. Nakon što je utvrđeno putem kamera na Tisku da je paket zapakiran propisno krenuo iz Siska, u Zg, a zatim na kiosk u Zadar gdje je zaprimljen prazan, odlučeno je da će nam nadoknaditi štetu utvrđenu na paketu. Naznačen iznos nam je vraćen, odnosno u dogovoru sa kupcem, na moj račun, gdje je dio uplaćen i kupcu. Da nije bilo ovako strpljivog kupca, koji je svojim angažmanom "natjerao" djelatnicu Tiska da napiše zapisnik, te da zajedničkim snagama što mailovima, pozivima i porukama na Fb nismo posustale u traženju istine, vjerojatno bi tamo netko nosio moj artikl, ja bi vratila novce kupcu i ostala kratkih rukava. No eto, ova tema služi da pomogne onima koji se zateknu u istoj situaciji.
2018 06 01
1 2