Prije trinaest dana jednoj curi sam prodala novu georgeovu božićnu haljinicu.
Cijela priča išla je kako treba, uplata, slanje, haljinica je stigla i prije deset dana smo razmijenile povratne u kojima se jedna drugoj zahvaljujemo na super suradnji i sve 5. Surađivale smo i jednom ranije bez ikakvih problema.
Danas, deset dana kasnije, curka mi je poslala fotku rupice na haljini. Veli da ju je tek sada prala i peglala i uočila rupicu.
Da se razumijemo, ja zbilja bez problema napravim povrat ako se radi o mom propustu, ali ovo nije taj slučaj.
Haljina je nova novcata, stigla s georgea, pregledala sam ju kad mi je stigla, kao što pregledam sve što kupim. Mojoj curi se nije dopala, stavila sam je u prodaju. I kupilica je, kad joj je haljina stigla, javila da je sve savršeno.
Danas stižu fotke i na haljini je rupica.
I dalje imam fotke haljinice i kad uvećam na tom dijelu koji sad ima rupicu na mojim fotkama se nikakvo oštećenje ne vidi.
Kupilica mi sada prijeti negativnom, ali meni jednostavno nema smisla raditi povrat za artikl koji je kod kupca već deset dana i koji je tamo i opran i sušen i peglan.
Što biste vi napravili?
Prije trinaest dana jednoj curi sam prodala novu georgeovu božićnu haljinicu.
Cijela priča išla je kako treba, uplata, slanje, haljinica je stigla i prije deset dana smo razmijenile povratne u kojima se jedna drugoj zahvaljujemo na super suradnji i sve 5. Surađivale smo i jednom ranije bez ikakvih problema.
Danas, deset dana kasnije, curka mi je poslala fotku rupice na haljini. Veli da ju je tek sada prala i peglala i uočila rupicu.
Da se razumijemo, ja zbilja bez problema napravim povrat ako se radi o mom propustu, ali ovo nije taj slučaj.
Haljina je nova novcata, stigla s georgea, pregledala sam ju kad mi je stigla, kao što pregledam sve što kupim. Mojoj curi se nije dopala, stavila sam je u prodaju. I kupilica je, kad joj je haljina stigla, javila da je sve savršeno.
Danas stižu fotke i na haljini je rupica.
I dalje imam fotke haljinice i kad uvećam na tom dijelu koji sad ima rupicu na mojim fotkama se nikakvo oštećenje ne vidi.
Kupilica mi sada prijeti negativnom, ali meni jednostavno nema smisla raditi povrat za artikl koji je kod kupca već deset dana i koji je tamo i opran i sušen i peglan.
Što biste vi napravili?