Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Trebam savjet

Prije trinaest dana jednoj curi sam prodala novu georgeovu božićnu haljinicu. Cijela priča išla je kako treba, uplata, slanje, haljinica je stigla i prije deset dana smo razmijenile povratne u kojima se jedna drugoj zahvaljujemo na super suradnji i sve 5. Surađivale smo i jednom ranije bez ikakvih problema. Danas, deset dana kasnije, curka mi je poslala fotku rupice na haljini. Veli da ju je tek sada prala i peglala i uočila rupicu. Da se razumijemo, ja zbilja bez problema napravim povrat ako se radi o mom propustu, ali ovo nije taj slučaj. Haljina je nova novcata, stigla s georgea, pregledala sam ju kad mi je stigla, kao što pregledam sve što kupim. Mojoj curi se nije dopala, stavila sam je u prodaju. I kupilica je, kad joj je haljina stigla, javila da je sve savršeno. Danas stižu fotke i na haljini je rupica. I dalje imam fotke haljinice i kad uvećam na tom dijelu koji sad ima rupicu na mojim fotkama se nikakvo oštećenje ne vidi. Kupilica mi sada prijeti negativnom, ali meni jednostavno nema smisla raditi povrat za artikl koji je kod kupca već deset dana i koji je tamo i opran i sušen i peglan. Što biste vi napravili?
2018 11 11
Rupica je njoj u glavi. Ja ne bih radila povrat nikako 😕
2018 11 11
Također slažem se s Vama, previše je dana prošlo za reklamaciju - da se javila s istim ''problemom'' isti ili drugi dan vjerujem da bi joj onda odmah vratili novac i nebi sumnjali u ništa. No ovako mi nema smisla.
2018 11 11
Prošlo je dovoljno vremena od kad joj je paket i stigao. Vjerovatno je nakon toga nošena gdje je nastala rupica. Vi niste nikako krivi
2018 11 11
Ima li ta korisnica povratnih i koliko? Ima li neutralnih/negativnih, jeste provjerili CL?
2018 11 11
Ima dovoljno povratnih, surađivala sam već jednom ranije s njezinim "odraslim" profilom.
2018 11 11
Ako na vašim slikama prije slanja nema rupice nema se tu kaj razmišljati. Osim toga valjda dobro pregledaš artikl kad ga dobiješ, kaj ne? A vidim da vam je brzinom munje maknula povratnu koju vam je ranije ostavila :@
2018 11 11
Rupica moze nastati i u pranju. Na mnogim zarinim stvarima nakon pranja imam sto vidjeti.. tako da mozda ju je prala na neadekvatnoj temp i sl?
2018 11 11
Da, ona sad šalje iste takve fotografije na kojima se rupica isto ne vidi jer je sićušna. Ja sam sigurna da je kod mene nije bilo jer haljina je potpuno nova. Jednostavno ne znam kako joj pomoći. Tražila je da joj vratim dio novca ili poštarinu. Vratit ću joj iznos poštarine. Ne zato što smatram da je moj propust u pitanju ili zato što prijeti negativnom, nego jednostavno zato što se radi o dječjoj robi i glupo mi je makar nekako ne pomoći oko ovoga.
2018 11 11
Smijurija. Biti će zadovoljna ako joj vratite poštarinu? Da je haljinica stigla oštećena sigurna sam da bi bila nezadovoljna povratom poštarine i tražila potpun iznos.
2018 11 11
Povrat poštarine ipak neću raditi jer se komunikacija pretvorila u prijetnje, vrijeđanje i ucjenjivanje pa bih zbilja bila magare da ga napravim. Optužuje me da sam lagala i uvalila haljinu i lažno je oglasila. U isto vrijeme kod sebe na profilu ima oglašenu haljinicu koju je od mene kao nošenu kupila prošlo ljeto i koju je moja cura par puta nosila, a ona ju je oglasila kao jednom nošenu. Zbilja se osjećam kao magare.
2018 11 11
> gitadevi: > Smijurija. Biti će zadovoljna ako joj vratite poštarinu? Da je haljinica stigla oštećena sigurna sam da bi bila nezadovoljna povratom poštarine i tražila potpun iznos. Traži poštarinu i pola iznosa ili drugi artikl. Gle, da je moj propust fakat bez beda napravim povrat. Imam dvije kupilice kojima sam ga napravila jer su javile oštećenje, vratila sam im iznos odjeće i poštarinu i kantu isprika uz to. Ali ovo zbilja nije moj propust, haljina je potpuno nova, deset dana je kod nje, prala ju je, sušila i peglala i sad javlja da je rupica. Kad je haljina stigla, ostavila je povratnu "savršen artikl i prodavačica" koju je maloprije obrisala, ali skrinšotala sam ju kad je krenula prijetiti negativnom tako da je imam spremljenu. Užasno glupa situacija i zbilja se loše osjećam.
2018 11 11
Nemate se kaj loše osjećati. Vi ste svoj dio priče savršeno obavili...poslali ste haljinicu po uplati, kupilica je javila da je dobila i da je sve ok, ostavila vam je dobru povratnu.....za mene je tu priča gotova. A prijetnje, vrijeđanje i ucijenjivanje neka ostavi za nekog drugog.
2018 11 11
:o Ni ja joj ne bih vratila novac! Kakva glupost! Kao što kaže littlegirl, rupice mogu nastati u pranju...to mi se x puta dogodilo, zašijem rupicu i ok, ne vidi se i ne smeta više, majice i dalje nosive u školu...tako da se to vjerovatno dogodilo i njoj pa ako je ta rupica minijaturna lako se da neprimjetno zašiti... ;)
2018 11 11
Svašta. Potpuno ste u pravu, nikakav povrat ne dolazi u obzir. Ako vam ostavi negativnu, adminka će ju izbrisati.
2018 11 11
1 2 3 4