Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Trebam mišljenje oko jedne suradnje

Pozdrav krpičarke, trebam vaše mišljenje i savjet. Kupila sam dva komada robe od jedne korisnice još u 1. mjesecu. Cura mi je poslala šifru koja se dobije u najavi na mail i ta šifra od tada prikazuje da je "paket u distribuciji prema primatelju". Isprva nije mogla pronaći potvrdu od Tiska, kasnije je shvatila da je izgubila potvrdu. Kako je prodavačica otišla u inozemstvo do travnja, ja sam zvala tisak i pokušala dobiti informacije o paketu. Tražili su taj paket i služba me zavlačila sto godina, da bi na kraju rekli da je paket izgubljen te da pošiljatelj treba tražiti odštetu. E sad, problem je u tome što sam ja ostala bez novaca i bez robe jer se paket izgubio, i tražim povrat novaca od prodavačice (ili barem polovicu iznosa pa da obe snosimo odgovornost) na što prodavačica ne pristaje. Odnosno u zadnjoj je poruci predložila kompromis u smislu da mi pošalje neku robu u vrijednosti i stanju kakva je bila ona koja je trebala stići. Prodavačica je izgubila/bacila potvrdu te ne može tražiti odštetu od Tiska. Također tvrdi da nitko na krpicama ne bi napravio povrat, pa me zanima vaše mišljenje.
2019 04 26
Prodavacica treba vratiti cijeli iznos uplate,nikakve zamjene,osim ako to ne zelite Prodavac je nakon uplate odgovoran za posiljku koju salje dok ne stigne do kupca sifre i racuni se i cuvaju iz tog razloga da mozes dobit odstetu ako se posiljka izgubi najlakse se pravit grbav i rec ja ne radim povrate nije njena krivica sto se je paket izgubio,ali je njena odgovornost da kupac dobije ili robu ili povrat novca
2019 04 26
Zasto se to rijesava tek sada?
2019 04 26
Zato što su se vodili razgovori sa Tisak službom (to je trajalo jedno par mjeseci), a nakon toga je prodavačica trebala tražiti odštetu a to je mogla tek kad se vrati s Tajlanda. Prodavačica je bila odsutna do travnja, i kasnije je pokušala naći potvrdu i sama kontaktirati Tisak. I prodavačica je bila bolesna po povratku.. Ja sam imala razumijevanja za to.
2019 04 26
U svakom slucaju slazem se sa korisnicom gore, nije vasa krivica sto je paket izgubljen kao niti prodavacicina, ali je ona ipak odgovorna, trebala bi vratiti novac
2019 04 26
Trebala je cuvat potvrdu i stoga je sama odgovorna za situaciju , tako da bi svakako trebala podmirit trosak . Zato se sve potvrde od slanja i čuvaju ..
2019 04 26
> ValkyrieBlue: > Zato što su se vodili razgovori sa Tisak službom (to je trajalo jedno par mjeseci), a nakon toga je prodavačica trebala tražiti odštetu a to je mogla tek kad se vrati s Tajlanda. > Prodavačica je bila odsutna do travnja, i kasnije je pokušala naći potvrdu i sama kontaktirati Tisak. I prodavačica je bila bolesna po povratku.. > Ja sam imala razumijevanja za to. Prodavačica je u obvezi vratiti uplatu + trošak otpreme. Na Tisku su potvrdili da je paket izgubljen, prodavačica izgubila potvrdu i to bi trebalo značiti ništa od povrata vrijednosti paketa.? Imaju u Tisku mogućnost od prodajnog mjesta gdje je paket predan tražiti kopiju potvrde, jer tete iste spremaju u registrator. To može i prodavačica napraviti, otići s osobnom iskaznicom i zamoliti kopiju, odnosno da joj daju presliku potvrde. Ne bi to bilo prvi puta da su napravile. Osim toga, kao što ste napisali, vidljivo je i na njihovoj stranici da je paket u distribuciji, znači da je predan.
2019 04 26
> ValkyrieBlue: > Pozdrav krpičarke, trebam vaše mišljenje i savjet. > Kupila sam dva komada robe od jedne korisnice još u 1. mjesecu. Cura mi je poslala šifru koja se dobije u najavi na mail i ta šifra od tada prikazuje da je "paket u distribuciji prema primatelju". Isprva nije mogla pronaći potvrdu od Tiska, kasnije je shvatila da je izgubila potvrdu. > Kako je prodavačica otišla u inozemstvo do travnja, ja sam zvala tisak i pokušala dobiti informacije o paketu. Tražili su taj paket i služba me zavlačila sto godina, da bi na kraju rekli da je paket izgubljen te da pošiljatelj treba tražiti odštetu. > E sad, problem je u tome što sam ja ostala bez novaca i bez robe jer se paket izgubio, i tražim povrat novaca od prodavačice (ili barem polovicu iznosa pa da obe snosimo > odgovornost) na što prodavačica ne pristaje. Odnosno u zadnjoj je poruci predložila kompromis u smislu da mi pošalje neku robu u vrijednosti i stanju kakva je bila ona koja je trebala stići. > Prodavačica je izgubila/bacila potvrdu te ne može tražiti odštetu od Tiska. > Također tvrdi da nitko na krpicama ne bi napravio povrat, pa me zanima vaše mišljenje. Od kud tu da nitko na krpicama ne bi napravio povrat? Meni je paket bio izgubljen preko poste, cura je dobila šifru, čekali smo i čekali na kraju je nakon potraznice stiglo da je paket izgubljen. Curi sam uredno vratila cijeli iznos uplate, za artikl i poštarinu. Vaša krivica nije, a vjerujem ni od cure sto Vam je poslala, ali na njoj je da Vama vrati sto ste Vi uplatili.
2019 04 26
Koja glupost, nije njena greška, ali novac je uzela. Normalno da treba napravit povrat, i to full iznos. A onda neka dalje sama pokušava od Tiska isposlovat povrat. Ako je radila najavu, mogla je sačuvati mail i na osnovu njega tražit odštetu, ili je i to bacila.
2019 04 26
Cura ima mail od najave i šifru, meni je rekla da je traže potvrdu o slanju i da bez te potvrde ne znam. Ja sam curi napisala da sam postavila temu, tako da nadam se da će vidjeti sve ove informacije i možda ponovno pokušati dobiti povrat. Hvala Vam puno na vašim mišljenjima i savjetima, tražiti ću povrat.
2019 04 26
> ValkyrieBlue: > Cura ima mail od najave i šifru, meni je rekla da je traže potvrdu o slanju i da bez te potvrde ne znam. > Ja sam curi napisala da sam postavila temu, tako da nadam se da će vidjeti sve ove informacije i možda ponovno pokušati dobiti povrat. > Hvala Vam puno na vašim mišljenjima i savjetima, tražiti ću povrat. Skini sa njihove stranice status paketa, da ti 'slučajno' i to ne bi nestalo.
2019 04 26
Imam ja screenshot toga i broj paketa, a cura koja mi je slala ima mail jer mi je screenshot istog poslala kad sam davala informacije tisak sluzbi za korisnike.
2019 04 26
Pa naravno da je ona koja je slala odgovorna za paket. Tko joj je kriv sto je izgubila potvrdu, to nije vas problem. Odbijanje odgovornosti je cisti betobrazluk. Nije ni ona kriva sto je paket izgubljen, ali tome sluzi potvrda sa sifrom, da moze traziti oznacenu vrijednost ako se sto desi.
2019 04 26
U slucaju da se paket izgubi po meni je fer da prodavac kupcu vrati cijeli uplaceni iznos. Racuni, sifre sve to se cuva dok paket nije preuzet. Godinama saljem s Tiskom, i u vrijednost upisujem 500kn, nebitno koja je prava vrijednost, i do sad nikad nije bilo nikakvih problema. Ako se vec i izgubi, gledam da se maksimalno osiguram, jel onda je samo Tisak realno na gubitku. I to svima preporucujem, citala sam vec na par navrata kako su vecinom ‘nestajali’ paketi s malom upisanom vrijednoscu.
2019 04 26
Ja sam imala isti problem(samo sto je bila zamjena u pitanju ne uplata)-zaboravila sam potvrdu na tisku i gospoda na tisku ju je bacila u smece ...i naravno bas taj paket se izgubio...Zvala sam tisak skoro svaki dan i tako 2 mj. nista...nakon par mjeseci dobijem poruku od gospode kojoj sam slala paket...da se zahvaljuje na paketu i td?! Ja ostala paf,posto sam na svoj trosak slala druge stvari da nadoknadim izgubljeni paket.tisak umjesto da vrati meni paket poslao je gospodi nakon mozda 4-5 mj- ne sjecam se tocno koliko je proslo. Da gospoda nije bila fer i javila nikad nebi saznala da je paket ipak stigao na odradiste. Posto je gospoda bila ljubazna i nije stvarala probleme jer se paket izgubio poklonila sam joj sve sto se nalazilo u paketu cc 200 kn. Ukoliko nemate potvrdu tisak vam nece izac u susret samim time ne mozete niti traziti odstetu bez potvrde o slanju. Smatram da bi vam gospoda trebala vratiti novac.
2019 04 26
1 2