Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Ljepota, stil, zdravlje /

Sport i dijeta /

Kućni treninzi

Hej :) Da li se krpičarke bave sportom? Koliko vas ovdje vježba kod kuće? Željela bi početi vježbati u vlastitom domu, svaki dan/svaki drugi po cca pola sata. Pa ako možete predložiti dobre vježbe, youtube videe i sl. Krenula bi vježbati iz razloga da skinem koju kilicu, ali i da steknem kondiciju, da se osjećam bolje, zdravije. Također, slobodno podjelite svoja iskustva, kako ste uspjele održati naviku da vježbate Hvala unaprijed na idejama! :)
2019 09 07
Ja pratim anacro3 na instagramu, ima super vjezbe, slozeno po podrucjima, bude 6-7 vjezbi, ukupno pola sat traje Ja sam vjezbala uz nju dobra dva dana, ne svida mi se osjecaj znojenja u sobi u kojoj poslije spavam i nemam dovoljno motivacije. Zato cu imati za 2 tjedna kad pljunem 300 kn za aerobic 😂 To je moja tajna - kad platim onda idem i radim
2019 09 08
Odredite si svaki dan isto vrijeme za vjezbanje i drzite se toga. Mozda za pocetak da nastimate alarm za vjezbu i samo krenuti.. svaka vjezba je dobra ali dok se pravilno radi. Ako imate ogledalo najbolje je raditi ispred ogledala.
2019 09 08
TinTina987 tako i ja...krenem vježbat kod kuće kad osjetim da sam zahrđala i da me kičma zeza i to traje par dana dok bol ne prođe, probala valjda oko 20 raznih aplikacija si poskidat i ništa od toga, uvijek smislim nešto zašto baš sad ne mogu a najčešći alibi su mi djeca...uz to još imam kod kuće i traku za trčanje, gladijator i bicikli koji mi inače služe za vješanje stvari ali kad platim onda i idem na trening. Trenuno idem na Total body workout i Hatha yogu, ne znam koliko će me držat s mužem sam se kladila da ću u komadu izdržat do Božića pa ću toliko morat a za dalje ćemo vidjet🙈
2019 09 08
Original_Dolly škicnula sam vam opis profila, shvatite ovo kao dobronamjerni savjet jer to i jest...u opisu vam stoji *nisam za zamjene i ne pregovaram o cijenama* ovaj drugi dio o cijenama bi me osobno odbio od suradnje i toga da vam postavim upit a vjerujem i većinu cura pogotovo što imate samo jednu povratnu
2019 09 08
Bok! 😊 Ja sam uvijek aktivna i volim svašta isprobavati. Nikada mi nije bio problem vježbati sama i doma, ali većina mojih prijateljica govoru da ne mogu dok ne odu negdje i plate. Ja sam si prije 3 tjedna platila 1mjesec aplikacije Sweat (uzela sam BBG program Kayle Itsines) i oduševljena sam! Kada sam si sama nalazila vježbe, odradila bih ja to, ali kao da nisam davala 100% od sebe. Pomoću ove aplikacije sam skinula 3kg i učvrstila se, a tek sam na početku. Uz to, izmorim se pošteno i super se osjećam. Tako da, ako će Vas plaćanje natjerati na vježbanje, probajte ovo. Meni je super jer mogu vježbati u čemu god želim i ne moram putovati do teretane, tako da si tu uštedim i novaca i vremena. 😊
2019 09 08
Drage moje, pisem vam kao fitness trenerica.💪😘 Za vjezbanje bi vam najbolje bilo da si platite osobnog trenera( u tom slucaju dobro se raspitajte kod koga idete) najmanje mjesec dana ako nikada niste nista trenirale da vas pravilno nauci osnovne vjezbe jer nazalost vecina ljudi vjezbe izvodi nepravilno i vjezbanjem si moze nastetiti sto je suprotno od onoga sto zelite. Grupni treninzi su odlicni za ljude koji su vec prije nesto trenirali i svjesni su svoga tijela i polozaja tijela u prostoru, te znaju pravilno disati. Oni su za one ljude koji su u formu i zele ju odrzati. Nazalost takav oblik treninga nije za pocetnike jer treneri cesto ne stignu sve polaznike ispraviti, iako vjerujem da bi htjeli kada bi mogli(osim ako su manje grupe od 4-6 ljudi, takav oblik podrzavam). E sada, svjesna sam da si ne mogu svi ljudi priustiti osobnog trenera unatoc tome sto bi im to najbolje pomoglo i upravo je to razlog zbog kojega pisem sve ovo. Moji savjeti su vam ako zelite sami vjezbati ili vam je to jedina opcija da dok vjezbate ukljucite mozak. Pitate se sto to tocno znaci? To znaci da nema vjezbanja i blejanja u tv ili pracenja neke fitness instruktorice. To napravite prije vjezbanja. Dakle, imamo pripremu prije vjezbanja kada si zapisemo vjezbe, probamo te vjezbe, obratimo paznju na svaki dio tijela, npr. da li su nam trbuh i straznjica "stisnuti" tijekom izvedbe cucnja, da li nam koljena idu prema unutra sto ne smiju, nego trebaju pratiti liniju stopala koja opet nisu postavljena paralelno, nego su malo zarotirana prema van i slicno, kao sto vidite puno je tu detalja, ali uz dobru volju i motivaciju sve se moze nauciti.
2019 09 08
Ono sto vam zelim reci je da kada vjezbate koncentrirajte se samo na to. Nema razmisljanja o drugim stvarima o faksu, o poslu, o djeci, o muzu, o decku. To je vase vrijeme i to radite za sebe,ali i za njih jer kada ste vi zdravi i sretni tek tada mozete drugima pomoci. Nadalje, ako ste pocetnici radite vjezbe s valstitim tijelom. Vjezbe kao sto su: leđnjaci, upori u kleku, trbusnjaci razne varijante(ravni, kosi, stotica), sklekovi na potkoljenicama(jos ih zovemo zenski), podizanje kukova, cucnjevi, iskoraci. Kada vidite da ste napredovali, a to cete primjetiti kad vam vjezbe postanu lakse nego prije vazno je nadogradjivati vjezbe dodavanjem raznih rekvizita i vanjskog opterecenja. I naravno ono sto je jako vazno i bez cega nema gubljenja masnog tkiva ili dobivanja na masi ovisno o cilju treninga je naravno zdrava i raznovrsna PREHRANA. Evo, drage moje 👸, toliko od mene, nadam se da sam barem malo pomogla i da vas nisam previse ugnjavila. ❤
2019 09 08
Hvala na savjetu :) Dodala sam to naknadno nakon sto sam dobila par smjesnih ponuda, te nisam to vidjela na taj nacin. Nisam za pregovore oko cijene jer mi prodaja nije hitna i ne moram prodati artikl u roku od tjedan dana te smatram da su i cijene pristupacne (naravno kako bi se netko slozio, netko se i nebi). A nednu povratnu imam iz razloga sto sam samo 5 dana aktivna na ovoj stranici. Ali da, mozda ste u pravu, nebi zeljela ostaviti krivi dojam :) > IrenaAR: > Original_Dolly škicnula sam vam opis profila, shvatite ovo kao dobronamjerni savjet jer to i jest...u opisu vam stoji *nisam za zamjene i ne pregovaram o cijenama* ovaj drugi dio o cijenama bi me osobno odbio od suradnje i toga da vam postavim upit a vjerujem i većinu cura pogotovo što imate samo jednu povratnu
2019 09 09
Hvala na savjetu, vjerujem da je najbolja opcija osobni trener, no trenutno su mi drugaciji prioriteti sto se tice novaca. Takoder imam srece sto sam od malena bila u raznim sportovima te me brat poducio vjezbanju u teretani te shvacam vaznost pravilnog izvodenja svake vjezbe :)> Fismypassion: > Ono sto vam zelim reci je da kada vjezbate koncentrirajte se samo na to. Nema razmisljanja o drugim stvarima o faksu, o poslu, o djeci, o muzu, o decku. To je vase vrijeme i to radite za sebe,ali i za njih jer kada ste vi zdravi i sretni tek tada mozete drugima pomoci. Nadalje, ako ste pocetnici radite vjezbe s valstitim tijelom. Vjezbe kao sto su: leđnjaci, upori u kleku, trbusnjaci razne varijante(ravni, kosi, stotica), sklekovi na potkoljenicama(jos ih zovemo zenski), podizanje kukova, cucnjevi, iskoraci. > Kada vidite da ste napredovali, a to cete primjetiti kad vam vjezbe postanu lakse nego prije vazno je nadogradjivati vjezbe dodavanjem raznih rekvizita i vanjskog opterecenja. > I naravno ono sto je jako vazno i bez cega nema gubljenja masnog tkiva ili dobivanja na masi ovisno o cilju treninga je naravno zdrava i raznovrsna PREHRANA. > Evo, drage moje 👸, toliko od mene, nadam se da sam barem malo pomogla i da vas nisam previse ugnjavila. ❤
2019 09 09
Hvala, jako dobra ideja. Vjerujem da ce mi biti lakse ako si platim neki program koji mogu izvoditi kod kuce s obzirom da trenutno uz studiranje nemam vremena svaki dan/ svaki drugi dan odlazit na grupno vjezbanje ili teretanu > Maja21: > Bok! 😊 Ja sam uvijek aktivna i volim svašta isprobavati. Nikada mi nije bio problem vježbati sama i doma, ali većina mojih prijateljica govoru da ne mogu dok ne odu negdje i plate. > Ja sam si prije 3 tjedna platila 1mjesec aplikacije Sweat (uzela sam BBG program Kayle Itsines) i oduševljena sam! Kada sam si sama nalazila vježbe, odradila bih ja to, ali kao da nisam davala 100% od sebe. Pomoću ove aplikacije sam skinula 3kg i učvrstila se, a tek sam na početku. Uz to, izmorim se pošteno i super se osjećam. > Tako da, ako će Vas plaćanje natjerati na vježbanje, probajte ovo. Meni je super jer mogu vježbati u čemu god želim i ne moram putovati do teretane, tako da si tu uštedim i novaca i vremena. 😊
2019 09 09
Super ste sve napisali bas kako i je👌👌👌 > Fismypassion: > Ono sto vam zelim reci je da kada vjezbate koncentrirajte se samo na to. Nema razmisljanja o drugim stvarima o faksu, o poslu, o djeci, o muzu, o decku. To je vase vrijeme i to radite za sebe,ali i za njih jer kada ste vi zdravi i sretni tek tada mozete drugima pomoci. Nadalje, ako ste pocetnici radite vjezbe s valstitim tijelom. Vjezbe kao sto su: leđnjaci, upori u kleku, trbusnjaci razne varijante(ravni, kosi, stotica), sklekovi na potkoljenicama(jos ih zovemo zenski), podizanje kukova, cucnjevi, iskoraci. > Kada vidite da ste napredovali, a to cete primjetiti kad vam vjezbe postanu lakse nego prije vazno je nadogradjivati vjezbe dodavanjem raznih rekvizita i vanjskog opterecenja. > I naravno ono sto je jako vazno i bez cega nema gubljenja masnog tkiva ili dobivanja na masi ovisno o cilju treninga je naravno zdrava i raznovrsna PREHRANA. > Evo, drage moje 👸, toliko od mene, nadam se da sam barem malo pomogla i da vas nisam previse ugnjavila. ❤
2019 09 09