> glitterica:
> Narucila sam prosli tjedan haljinu iz butika Antonija. Navela sve trazene podatke ,izmedu ostaloga i br mobitela. Jucer dobijem od butika povratni mail kako im je vracena posiljka zbog nedovoljne adrese, navodni troskovi povrata posiljke su 75 kn. Paket je poslqn putem Hrvatske pošte. Povratno sam im odgovorila kako je adresa ispravna,te da me nitko nije kontaktirao u vezi posiljke (cemu br mobitela ako ne zbog dostave). Od jucer cekam od njih povratnu info, dotad me zanima ako je netko narucivao sa sl stranica koje salju pakete postom imao slicnu situaciju. Neznam daljni razvoj .
Imala sam istu situaciju prosle godine. Narucila sam posteljinu sa posteljina.hr, to jutro kad mi je trebala stici, bila sam kuci, ali postar nije dosao. Moj kontakt je bio na paketu, nitko me nije nazvao, niti mi je ikakva obavijest ostavljena u postanskom sanducicu. Nakon par dana su me nazvali iz posteljina.hr i rekli da im se paket vratio, u posti su naveli da je primatelj odbio preuzimanje. Rekla sam im sto se dogodilo, pitali su zelim li da opet posalju, to sam odbila, jer nisam htjela da mi opet salju postom.
Oni su platili duplu postarinu , ja posteljinu nisam dobila. A jedini krivac je postar koji mi je to trebao dostaviti.
Tako da mislim vi s tim vise nemate nista. S obzirom na to da ste im objasnili sto se dogodilo, vi i posiljatelj eventualno mozete poslati prigovor posti i objasniti sto se dogodilo, mada sumnjam da ce im posta vratiti novce za postarinu.
Inace, imala sam jos losih iskustava s postom, ovo ljeto sam cekala paket s asosa, isto nikako da stigne, kad sam pogledala status posiljke, stalo je da je dostava pokusana, a opet me nitko nije kontaktirao niti ostavio obavijest o pokusanoj dostavi.
Tako da sad izbjegavam shopove koji salju preko poste.
> glitterica:
> Narucila sam prosli tjedan haljinu iz butika Antonija. Navela sve trazene podatke ,izmedu ostaloga i br mobitela. Jucer dobijem od butika povratni mail kako im je vracena posiljka zbog nedovoljne adrese, navodni troskovi povrata posiljke su 75 kn. Paket je poslqn putem Hrvatske pošte. Povratno sam im odgovorila kako je adresa ispravna,te da me nitko nije kontaktirao u vezi posiljke (cemu br mobitela ako ne zbog dostave). Od jucer cekam od njih povratnu info, dotad me zanima ako je netko narucivao sa sl stranica koje salju pakete postom imao slicnu situaciju. Neznam daljni razvoj .
Imala sam istu situaciju prosle godine. Narucila sam posteljinu sa posteljina.hr, to jutro kad mi je trebala stici, bila sam kuci, ali postar nije dosao. Moj kontakt je bio na paketu, nitko me nije nazvao, niti mi je ikakva obavijest ostavljena u postanskom sanducicu. Nakon par dana su me nazvali iz posteljina.hr i rekli da im se paket vratio, u posti su naveli da je primatelj odbio preuzimanje. Rekla sam im sto se dogodilo, pitali su zelim li da opet posalju, to sam odbila, jer nisam htjela da mi opet salju postom.
Oni su platili duplu postarinu , ja posteljinu nisam dobila. A jedini krivac je postar koji mi je to trebao dostaviti.
Tako da mislim vi s tim vise nemate nista. S obzirom na to da ste im objasnili sto se dogodilo, vi i posiljatelj eventualno mozete poslati prigovor posti i objasniti sto se dogodilo, mada sumnjam da ce im posta vratiti novce za postarinu.
Inace, imala sam jos losih iskustava s postom, ovo ljeto sam cekala paket s asosa, isto nikako da stigne, kad sam pogledala status posiljke, stalo je da je dostava pokusana, a opet me nitko nije kontaktirao niti ostavio obavijest o pokusanoj dostavi.
Tako da sad izbjegavam shopove koji salju preko poste.