Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

(Ne)kultura

Ne znam kako je vama, ali u zadnjih 10-ak dana, dobila sam jedno 5 upita za dodatne informacije o artiklu (od 'je li slobodan do detaljnog mjerenja i slikanja) i ništa. Odgovora nema. Ni 'hvala, razmislit ću/neću uzeti', baš ništa... Ne znam kud ide ovaj svijet, ali ja se ne bih osjećala dobro da na nečiji trud ne mogu napisati bar suvislu rečenicu. Naravno, ima s druge strane divnih korisnica ovdje, ali... ta sebičnost se sve češće vid i u svakodnevnom životu. :/
2020 11 11
Kod mene ista situacijaaa
2020 11 11
Nekad je bilo takvih upita, a sad kao da ih je još više. U posljednje vrijeme mi se događa da iste osobe pitaju nekoliko puta u određenom vremenskom razmaku isto pitanje za isti artikal. Ne znam čemu traženje istih mjera, neće širina majice biti šira, niti će se cipela produžiti, poštarina je ista. A mogu reći da su neke i prodavačice nervozne i svi bi prodali odmah, bez dodatnih podataka. Ponekad ako mi nešto stvarno ne odgovara mjerama, imam osjećaj kao da dobijem odgovor od prodavačica u smislu da ne znam koje su mi mjere i što uopće tražim. Ili ako pitam ima li oštećenja (ako o tome nema u opisu oglasa) i ispostavi se da ima - i tu ispada kao da imam prevelika očekivanja i što uopće očekujem.
2020 11 11
Meni je najgore kad se komunikacija ne završi. Dobijem upit, i odgovorim u roku 10 minuta na isti i onda ni bu ni be evo već 5 dana, a log in je svaki dan. Znači, samo reci, hvala ipak nisam zainteresirana i nije problem nikakav, bože moj pa svi mogu odustat od kupnje...ali ovako.....a najbolje od svega što većina takvih ima na svom profilu rečenicu " ...molim da se započeta komunikacija i dovrši..."
2020 11 11
> Pink69: > Ne znam kako je vama, ali u zadnjih 10-ak dana, dobila sam jedno 5 upita za dodatne informacije o artiklu (od 'je li slobodan do detaljnog mjerenja i slikanja) i ništa. Odgovora nema. Ni 'hvala, razmislit ću/neću uzeti', baš ništa... > Ne znam kud ide ovaj svijet, ali ja se ne bih osjećala dobro da na nečiji trud ne mogu napisati bar suvislu rečenicu. > Naravno, ima s druge strane divnih korisnica ovdje, ali... ta sebičnost se sve češće vid i u svakodnevnom životu. :/ Nažalost takvih upita ce uvijek biti... Iako nakon sto to napravis mogli bi odg.ne odgovara ili odustajem.... Bilo kakav odgovor je odgovor
2020 11 11
> Eisen77: > Nekad je bilo takvih upita, a sad kao da ih je još više. > U posljednje vrijeme mi se događa da iste osobe pitaju nekoliko puta u određenom vremenskom razmaku isto pitanje za isti artikal. > Ne znam čemu traženje istih mjera, neće širina majice biti šira, niti će se cipela produžiti, poštarina je ista. > A mogu reći da su neke i prodavačice nervozne i svi bi prodali odmah, bez dodatnih podataka. Ponekad ako mi nešto stvarno ne odgovara mjerama, imam osjećaj kao da dobijem odgovor od prodavačica u smislu da ne znam koje su mi mjere i što uopće tražim. > Ili ako pitam ima li oštećenja (ako o tome nema u opisu oglasa) i ispostavi se da ima - i tu ispada kao da imam prevelika očekivanja i što uopće očekujem. Uglavnom takvi i nešto skrivaju... nikad mi nije bio problem izmjeriti uslikati dodatno... Ako kupujes imas pravo znati sve Barem ja tako mislim
2020 11 11
I meni. Najbolje je sto to nisu nove korisnice, vec imaju puno povratnih. Pita xy pitanja i vise ni A ni B.
2020 11 11
Ja sam mislila da sam jedina koju to zivcira, uvijek pristojno i lijepo svima odgovorim, saljem dodatne slike , a od vecine ne dobijem nikakav odgovor tipa hvala razmislit cu, samo seen🥵
2020 11 11
Uopce nije problem sto ne prodam artikl ili slicno nego nekultura me uzasno zivcira.. 🙈
2020 11 11
U ovih godinu dana na krpicama više sam imala takvih upita gdje se ne jave kad požele slike i mjere,čak od nekih i više istih upita u roku par dana, nego li normalnih suradnji. Zar je tako teško natipkat da ipak ne žele kupiti.
2020 11 11
Ne znam dali vama isto ali ja sam imala u zadnje dvije precudnu komunikaciju 😂😂😂 Naime djevojka koja ima preko 150 pozitivnih ocjena vidi se da nije nova kupuje kod mene kaput, kazem 27kn postarina tiska i ona meni a koji to paket je 27kn?!? I ja lijepo screen od tiska makar mi je bilo smijesno jer vidim da nije nova 😁 kao da cu si 7kn spremiti u dzep, racunala je da je L kutija 20 kn.... Druga situacija javi se cura za dodatne slike, posaljem, njen komentar “UZAS NISTA NE KUZIM POSLIKAJ NA SUNCU” kultura na najvisem nivou 😅 Da ne spominjem korisnicu koja mi se svakih par tjedana javi za parku dal je prodana nakon mojeg odgovora da nije se ne javlja vise.... Sto ljudi sto cudi
2020 11 11
> STELLALUNA: > I meni. Najbolje je sto to nisu nove korisnice, vec imaju puno povratnih. Pita xy pitanja i vise ni A ni B. Isto i kod mene ☹️🤔
2020 11 12
Ista situacija, mislim se da odmah pri fotkanju artikala sve izmjerim i zaljepim u opis.. iako napisem u opisu i da nema ostecenja pa me svejedno pitaju i inb, ali naravno nakon bilo kakvih odgovora i mjerenja odgovora uglavnom nema. Ali nazalost ne mozemo nikome usaditi u glavu pozeljno ponasanje ili promijeniti odgoj...
2020 11 12
Ista stvar, mene je korisnica optužila da krivo oglašavam torbu kao da je velika veličinom (u pitanju je bila Coccinelle Arlettis maxi torba) a da torba uopće nije velika i da je zbog mene bezveze izgubila vrijeme jer me kontaktirala za torbu koja uopće nije velika a ona eto voli velike torbe. Na lijep način sam joj objasnila da Arlettis model dolazi u 3 veličine koje se zovu mini, medium i maxi. Ne znam da li bih se smijala ili plakala evo.
2020 11 12
Jedna me tražila dodatne slike za 5 mojih oglasa, pa me pita za popust, pa joj je skupo i uzela bi 2 od 5 i još traži gratis slanje za te 2 stvari.. na kraju se prestala javljati, a bila je online. A da ne spominjem jednu koja me tražila da dođem u drugi grad na primopredaju jer iz nekog razloga ne želi slanje, a na bus bih potrošila više nego zaradila, majica od 40kn je bila u pitanju
2020 11 12
1 2