Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Tisak, problem prethodno kupljena kutija

Na stranicama Tiska sam vidjela, ako se kutija prethodno kupi iznos kupljene kutije se vrati tijekom slanja paketa, ali evo već drugi put mi teta ne oduzima tu razliku i ne zna što s tim.. na svako pitanje nema odgovor..!!😲tako sam danas L paket platila skupa s kutijom kupljenom jučer 33 kn.. imala sam račun kupljene kutije i papirić s QR kodom.. Ima li tko informaciju , jesu neupućene prodavačice ili neki Tiskov propust?
2020 12 20
Neupućene prodavačice definitivno, slala sam puno puta tako i uvijek je sve prošlo okej. Traže QR, očitaju ga i sve okej. Što je rekla kad ste joj spomenuli kod i popust?
2020 12 20
Hvala na odgovoru i info...a prva je nešto izmislila da je to bila akcija a sad više nije!(tad nisam imala ovaj QR kod) a ova druga jednostavno ne zna i nešto se izvlači..a uzela je kod i račun, kao to joj treba!!
2020 12 20
Javite se direktno upravi Tiska sa svojim problemom, jer ovo je nedopustivo! Telefon: +385 1 2641 101 Fax: +385 1 2641 500 Ovdje Vam je i mail: [email protected]
2020 12 20
da javite im se obavezno! ja sam s tim kodom došla teti na tisku i ona se isto radila luda i rekla sam nek zove sefa/icu i nek pita i zvala je Zagreb i dala mi tu gospodju na telefon koja mi se ispricala da im je to "nova" radnica i da još nije upućena i dobila sam gratis slanje zbog situacije...pa poludila sam, bitno da ne zna sto je ispravno ali zna me raditi potpuno ludom. Svakako bih se javila upravi.
2020 12 20
Zahvaljujem na odgovorima i savjetima, svakako ću kontaktirati Tisak, samo mi se sada nitko ne javlja.. Rekla sam ovoj danas prodavačici da to nikako nije u redu, i da ću pitati nekog u čemu je problem jer je ovo drugi put da se ponavlja, žena je inače Ok i kako šaljem i primam pakete s tog Tiska, imam s njom pristojnu komunikaciju..pa nisam htjela raditi dramu, a iza mene je bio dug red nervoznih čekača na aparat za kavu..😊 Lovefashion27; super ste riješili situaciju i da, slažem se u potpunosti s vašim zaključkom ..
2020 12 20
Da, ide popust ako imaš QR kod. Tako sam par puta kad mi se nije dalo nositi na tisak veći paket onako u kesi. Ja imam "moju" gđu u jednom tisku. Sve zna, sve napravi za mušteriju, upućena. Samo se pojavim na kiosku i vće mi daje moj paket.
2020 12 20
Ne, ako unaprijed kupujete kutiju plaćate je xx kuna i onda se ako šaljete u toj kutiji unutar 30 dana račun smanjuje za xx kuna, uz predočenje QR koda. "Ukoliko Pošiljatelj usporedno s kupnjom ili u daljnjem roku od 30 dana (računajući od dana kupnje ambalaže) koristi poštansku uslugu TISAK PAKET, iznos poštarine za navedenu uslugu umanjit će se za iznos proporcionalan plaćenoj cijeni ambalaže." Sve piše na netu
2020 12 20
Vezano sa slanje preko Tiska ako se mogu ubaciti u temu da li Vam prodavačice daju da manje komade robe koji su tanki npr. majica, tajice šaljete u koverti za dokumente? Meni jedna da, a druga redovito ispituje što je u paketu čak mi knjigu nije htjela dati u kovertu a bila je tanka, lagana i mala
2020 12 21
> Marija244: > Vezano sa slanje preko Tiska ako se mogu ubaciti u temu da li Vam prodavačice daju da manje komade robe koji su tanki npr. majica, tajice šaljete u koverti za dokumente? Meni jedna da, a druga redovito ispituje što je u paketu čak mi knjigu nije htjela dati u kovertu a bila je tanka, lagana i mala Ja sam jednom bez problema poslala manji odjevni predmet, ovisi o prodavačici, jedna mi je rekla ; - ne može-ne daju!samo papiri, manje stvari tipa ključevi, Cd i sl.
2020 12 21
Vezano uz temu, na sve telefone se nitko ne javlja, čak sam zvala onaj tel. 072 nešto službu za korisnike..dočekala da sam prva na redu za čekanje na javljanje operatera i tako sam jedno pet minuta bila prva 😏pa sam odustala.. Poslala sam e-mail Tisku sa žalbom i opisom situacije..još ništa.. Najbolje ; stiglo mi je danas nešto na taj tisak pa upitah ovaj put curu koja radi zašto mi nije skinuta cijena kutije kad sam slala paket , kaže ona - pa ne oduzima se cijena kutije! Ja :- pa piše vam na stranicama Tiska to i to, pravilo je ..!!Ona : - ali nama to ne radi, skeniramo QR kod i ništa se ne oduzima od cijene.., mi smo probali ali eto ne ide kaže...a ništa, rekla sam da drugdje radi i funkcionira na što je malo ostala zatečena..a što reći.. Neka spačka jest s ovim kutijama, zaključujem...
2020 12 21