> TinTina987:
> Kao da ne znate da im fali ljudi. Zašto se uvijek treba iskaljavati na prodavačici koja je, uglavnom, ni kriva ni dužna
> Moj tisak je prošlo ljeto imao jednu tetu koja je onda znala otići doma na ručak i vratiti se popodne, strašno. Članica obitelji isto radi na tisku, njih su dvije, svaka u svojoj smjeni, ako se jedna razboli moraju zatvoriti lokal u drugoj smjeni, kad je jedna na godišnjem isto prilagode vrijeme, osim ako uspiju naći nekog studenta za zamjenu.
> Ako tisak radi do 13, jednostavno ne odaberem taj nego neki veći koji radi do navečer. Jasno da ljudima iz manjih gradova nije tako lako, ali nemojte odmah suditi prodavačicama, kako bi mogla ugasiti sustav petkom ranije i da je nitko ne primijeti?
Ne znam da sam igdje prozvala prodavačicu.😂 post je za cjelokupan sustav Tiska kojem se u zadnje vrijeme često potkradaju greške, a šaljem već 10 godina valjda s njima. Što se tiče prodavačica, ima ih s kojima sam dobra i ima onih ljubomornih valjda, koje uvijek izmisle zašto mi ne mogu poslati paket. Al kod njih sam se i prestala trudit ic dok imam izbora. Što se tiče RV, u svom krugu imam 7 kioska, I svako malo neki ne radi, i ok je da ne radi, i da fali ljudi. Ali nije ok da ne stave obavijest privremeno zatvoreno,radimo samo jutarnju smjenu itd. Dalje u dubioze nebih, jer svima se dešavaju greške, ali mislim da je najmanja stvar staviti obavijest, da kupac zna hoće li pristati na tu uslugu ili ne.
> TinTina987:
> Kao da ne znate da im fali ljudi. Zašto se uvijek treba iskaljavati na prodavačici koja je, uglavnom, ni kriva ni dužna
> Moj tisak je prošlo ljeto imao jednu tetu koja je onda znala otići doma na ručak i vratiti se popodne, strašno. Članica obitelji isto radi na tisku, njih su dvije, svaka u svojoj smjeni, ako se jedna razboli moraju zatvoriti lokal u drugoj smjeni, kad je jedna na godišnjem isto prilagode vrijeme, osim ako uspiju naći nekog studenta za zamjenu.
> Ako tisak radi do 13, jednostavno ne odaberem taj nego neki veći koji radi do navečer. Jasno da ljudima iz manjih gradova nije tako lako, ali nemojte odmah suditi prodavačicama, kako bi mogla ugasiti sustav petkom ranije i da je nitko ne primijeti?
Ne znam da sam igdje prozvala prodavačicu.😂 post je za cjelokupan sustav Tiska kojem se u zadnje vrijeme često potkradaju greške, a šaljem već 10 godina valjda s njima. Što se tiče prodavačica, ima ih s kojima sam dobra i ima onih ljubomornih valjda, koje uvijek izmisle zašto mi ne mogu poslati paket. Al kod njih sam se i prestala trudit ic dok imam izbora. Što se tiče RV, u svom krugu imam 7 kioska, I svako malo neki ne radi, i ok je da ne radi, i da fali ljudi. Ali nije ok da ne stave obavijest privremeno zatvoreno,radimo samo jutarnju smjenu itd. Dalje u dubioze nebih, jer svima se dešavaju greške, ali mislim da je najmanja stvar staviti obavijest, da kupac zna hoće li pristati na tu uslugu ili ne.