Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Opet Tisak

Apsurdistan part 2. Tisak na koji je trebao stići paket je bio zatvoren zbog bolovanja i paket je kasnio 4 dana. U ponedjeljak sam ponovo zvala korisnicku podršku da vidim u čemu je problem, i rekli su mi da se tisak otvorio i da paket stiže sutra(utorak) 100%. Paket je nekim čudom ipak zaprimljen u ponedjeljak u 1 popodne. Žena jučer i danas odlazi na Tisak da podigne paket ali je Tisak ponovo zatvoren. Zovem korisnicku službu danas, na šta mi gosp.govori da Tisak iz nekog razloga ne radi, I ja pitam dobro kako da gospođa sad podigne paket i kaže on meni dobro pitanje. 🤔 dao mi broj na koji se naravno niko od jutros ne javlja a zvala sam valjda 30 puta... zvala sam i njega nazad da mi da neki drugi kontakt i kaže da je to jedini broj, ali da se bude on meni povratno javio.. naravno ni traga ni glasa. Sad već pomalo ludim, ima li iko savjet šta da radim, s obzirom da već počinje biti hitno da gospođa preuzme paket? Hvala
2022 04 06
Slično mi se bilo dogodilo prije kojeg mjeseca. Tisak nije radio, paket je stajao 4 dana i peti dan kad se otvorio kiosk oni vratili paket nazad. Ludnica. A pisala sam da paket ne vraćaju ako se otvori kroz taj tjedan i kao da da sve u redu. Nema komunikacije između prodavača i službe za korisnike, očito. Nema druge nego čekat kad će proradit taj isti kiosk i onda trkom preuzeti paket. :')
2022 04 06
> KreativnoSelo: > Slično mi se bilo dogodilo prije kojeg mjeseca. Tisak nije radio, paket je stajao 4 dana i peti dan kad se otvorio kiosk oni vratili paket nazad. > Ludnica. A pisala sam da paket ne vraćaju ako se otvori kroz taj tjedan i kao da da sve u redu. Nema komunikacije između prodavača i službe za korisnike, očito. > Nema druge nego čekat kad će proradit taj isti kiosk i onda trkom preuzeti paket. :') Ali kako znati da se otvorio kad piše cijelo vrijeme da je otvoren a i nije baš blizu gospođi da ide stalno provjeravati? Usput su i rekli da od ponedjeljka radi normalno, a on ne radi...
2022 04 06
po meni vi ne trebate ništa brinuti svoj dio zadatka ste izvršili a to je poslati paket...kakve veze imate s logistikom i tiskom i radnim vremenom...o tome neka se brine gđa a i vjerujem ako su u nemogućnosti isporučiti na jedan prebacit će ga na drugi ili samo podesiti adresu a i pričekati zaista 5 dana predaje
2022 04 06
> Vicky1: > po meni vi ne trebate ništa brinuti svoj dio zadatka ste izvršili a to je poslati paket...kakve veze imate s logistikom i tiskom i radnim vremenom...o tome neka se brine gđa a i vjerujem ako su u nemogućnosti isporučiti na jedan prebacit će ga na drugi ili samo podesiti adresu a i pričekati zaista 5 dana predaje Ok,da ...možda ovo izgleda malo too much, ali ne radi se prodaji krpica, već privatnom poslu za koji postoji i određeni rok isporuke .. možda zato "bezveze" paničarim. isla sam sad i na svoj tisak i rekli su mi da nije normalno da zaprime paket na tisak ako se zna da je zatvoren (po njihovom je otvoren). Prije 10min me zove žena, da je tisak zatvoren do ne znaju kada zbog bolovanja, I da će sada zvati gospodu da ju pitaju gdje će preusmjeriti paket. Preostaje mi da vidim kako će se sve odviti jer drugi Tisak je poprilicno udaljen i ne znam da li će gospoda uopće pristati na to ili ću vratiti novac.
2022 04 06
aha...da ...ali jako neozbiljno od tiska što toliko dugo traje
2022 04 06
> Vicky1: > aha...da ...ali jako neozbiljno od tiska što toliko dugo traje Ma koma.. znači od četvrtka tisak ne radi, a oni su paket zaprimili u ponedjeljak u 1 popodne jer je žena došla odraditi nesto(ne sjećam se sta) ali generalno ni tada Tisak nije radio.. nema smisla 😅 evo samo se nadam da će se sve što prije završiti i da će paket biti isporučen, jer mi se stvara popriličan stres. 😆
2022 04 06
> Vicky1: > po meni vi ne trebate ništa brinuti svoj dio zadatka ste izvršili a to je poslati paket...kakve veze imate s logistikom i tiskom i radnim vremenom...o tome neka se brine gđa a i vjerujem ako su u nemogućnosti isporučiti na jedan prebacit će ga na drugi ili samo podesiti adresu a i pričekati zaista 5 dana predaje Mislim da niste u pravu. Pošiljatelj je taj koji ima račun i potvrdu o slanju te zapravo jedino pošiljatelj u konačnici može potraživati paket ili odštetu u slučaju gubitka ili oštećenja paketa. Druga je stvar što se i druga strana može potruditi da sve bude puno brže i jednostavnije. Pošiljatelj i prodavač je odgovoran za artikl od trenutka kad ga proda pa dok ne stigne.
2022 04 06
> ValkyrieBlue: > > Vicky1: > > po meni vi ne trebate ništa brinuti svoj dio zadatka ste izvršili a to je poslati paket...kakve veze imate s logistikom i tiskom i radnim vremenom...o tome neka se brine gđa a i vjerujem ako su u nemogućnosti isporučiti na jedan prebacit će ga na drugi ili samo podesiti adresu a i pričekati zaista 5 dana predaje > Mislim da niste u pravu. Pošiljatelj je taj koji ima račun i potvrdu o slanju te zapravo jedino pošiljatelj u konačnici može potraživati paket ili odštetu u slučaju gubitka ili oštećenja paketa. Druga je stvar što se i druga strana može potruditi da sve bude puno brže i jednostavnije. Pošiljatelj i prodavač je odgovoran za artikl od trenutka kad ga proda pa dok ne stigne. Da, baš se odgovorno osjećam i užasno nemocno šta ne mogu utjecati na sve ovo.. nadam se da će se sve ovo završiti ovaj tjedan jer su poprilicno spori u davanju ikakvih informacija, I sve je "nazovite" sutra.
2022 04 06
> ValkyrieBlue: > > Vicky1: > > po meni vi ne trebate ništa brinuti svoj dio zadatka ste izvršili a to je poslati paket...kakve veze imate s logistikom i tiskom i radnim vremenom...o tome neka se brine gđa a i vjerujem ako su u nemogućnosti isporučiti na jedan prebacit će ga na drugi ili samo podesiti adresu a i pričekati zaista 5 dana predaje > Mislim da niste u pravu. Pošiljatelj je taj koji ima račun i potvrdu o slanju te zapravo jedino pošiljatelj u konačnici može potraživati paket ili odštetu u slučaju gubitka ili oštećenja paketa. Druga je stvar što se i druga strana može potruditi da sve bude puno brže i jednostavnije. Pošiljatelj i prodavač je odgovoran za artikl od trenutka kad ga proda pa dok ne stigne. Naravno da nije u pravu. Nije kriva, ali je odgovorna za paket do preuzimanja odnosno barem mogućnosti preuzimanja. Bogu hvala da je u ovom slučaju korisnica, pošiljateljica, toliko savjesna i odgovorna. Nemam sličnog iskustva niti ikakvu sugestiju, samo pohvale za odgovornost i poduzetnost pošiljateljice.
2022 04 06
> trouhgmyeyes: > > ValkyrieBlue: > > > Vicky1: > > > po meni vi ne trebate ništa brinuti svoj dio zadatka ste izvršili a to je poslati paket...kakve veze imate s logistikom i tiskom i radnim vremenom...o tome neka se brine gđa a i vjerujem ako su u nemogućnosti isporučiti na jedan prebacit će ga na drugi ili samo podesiti adresu a i pričekati zaista 5 dana predaje > > Mislim da niste u pravu. Pošiljatelj je taj koji ima račun i potvrdu o slanju te zapravo jedino pošiljatelj u konačnici može potraživati paket ili odštetu u slučaju gubitka ili oštećenja paketa. Druga je stvar što se i druga strana može potruditi da sve bude puno brže i jednostavnije. Pošiljatelj i prodavač je odgovoran za artikl od trenutka kad ga proda pa dok ne stigne. > Da, baš se odgovorno osjećam i užasno nemocno šta ne mogu utjecati na sve ovo.. nadam se da će se sve ovo završiti ovaj tjedan jer su poprilicno spori u davanju ikakvih informacija, I sve je "nazovite" sutra. Ma nema razloga za brigu i paniku jer stvarno nažalost situaciju ne možete promijeniti niti ste vi krivi što se to tako dogodilo. Bitno je samo da imate razumnu osobu s druge strane i sve lako prođe. Držim vam fige da riješite što prije!
2022 04 06
Hvala vam cure.. javim svakako kako je sve završilo ♥️
2022 04 06
Evo da se javim.. nakon malog pritiskanja,ipak su preusmjerili paket i gospoda je napokon došla do njega. Inače, možda nebi bilo loše da sam napisala i o kojem se Tisku radi da neko nebi došao u sličnu situaciju ovih dana.. tisak Kukuljanovo ne radi do ne znaju kada.
2022 04 08
👍
2022 04 08