Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Problem s djelatnicama Tiska

Drage žene, događa li se i vama da djelatnice Tiska negoduju kada donesete paket za slanje? Često koristim uslugu slanja Tiskom i jako često mi se dogodi negodovanje od strane djelatnica. Jutros je prodavačica preokrenula očima čim sam rekla da želim poslati paket i nakon toga nastavila raditi uz negodovanje i uzdisanje. Zna mi se također i dogoditi da kažu da više nemaju onih listića (iako sam najavu odradila online) te me šalju s Tiska na Tisak. Zanima me je li ovo samo moje iskustvo ili se događa i vama?
2022 05 04
Nije samo Vaše iskustvo. Tako i kod mene jedna čim me vidi prevrće očima, pa krene priča što je meni ovo trebalo, kiosk je pun paketa, nemam se gdje okrrnuti itd itd. Jednom prilikom sam žurila prije kiše i nevremena poslati paket s bebom i došla na tisak, da bi mi dotična rekla da li mogu na drugi tisak jer je njoj roba došla?! Naravno da sam rekla da ne jer nemam u blizini drugi, a i izašla sam s djetetom po ružnom vremenu pa ga je poslala. Ali i inače uvijek negoduje, a taj tisak mi je najbliži pa mi je najlakše tamo otići. Dok do nedavno isto na 90% kisoka bi bilo nemam papira, pa kutija, pa mjesta u boxu itd, itd.. dosta znaju biti arogantne ali ne znam zašto kad im je u opisu posla poslati paket. I ja sam na tisku radila jedno vrijeme i nikad nikome nebi prevrnula očima za ništa, a kamoli paket. 🙈
2022 05 04
DA! Stalno prozivljavam stresove kad moram na Tisak 🫣 S mladim djelatnicama uglavnom nemam problem, ali starije uvijek negoduju. Jedna je posebno bezobrazna, uvijek nekulturna i ostra, par puta je povisila ton na mene jer je pozivcanila, provjerava sto je u paketu, prigovara na velicinu vrecice koju ubacujem - jer po njoj je to za veci paket, tesko joj je malo pritisnuti… Itd. Tako da nju nastojim izbjeci radi vlastitog mira. Primijetila sam i da te starije znaju lagati da nemaju kutiju odgovarajuce velicine kako bih odustala i otisla na drugi kiosk. A poseban problem nastaje kad kutiju kupim prije pa se naknadno vratim poslati jer starije ne znaju ukucati kod za odbiti cijenu kutije pa mi uporno hoce naplatiti pun iznos iako sam kutiju vec platila. Jer im toboze program “ne prima kod”, a u biti su needucirane i ne znaju raditi u programu. Tad krecu zivcani slomovi, cak mi znaju iz svog dzepa vratiti novac za kutiju i naplatiti puni iznos po racunu samo da me se rijese. Ne znaju svoj posao. Mlade recimo nemaju nikakav problem s tim. Vise puta sam se Tisku mailom zalila na te nepristojne i needucirane, ali naravno bez odgovora. Znam da tim zenama nije lako, prodaju od igle do lokomotive, nemaju wc, potplacene su, ali sigurna sam da ima zena koje bi ih rado zamijenile i pri tom bile normalne. Uglavnom, svaki put teski stres i neizvjesnost kako ce slanje zavrsiti 🤦🏻‍♀️
2022 05 04
Inače nemam problema s tim, ali jednom mi se dogodilo da sam s dečkom došla na Tisak u Kauflandu i rekla da trebam poslati paket na što je mlada prodavačica vidno i glasno uzdahnula i preokrenula očima kao da sam ju zamolila da ne znam što napravi. Ostala sam u šoku. Znam da ima svakakvih ljudi, ali ovakvo ponašanje prema nekome kupcu koji nije bio nepristojan ili bezobrazan ne mogu nikako shvatiti
2022 05 04
ja nasrecu nemam takva iskustva! obisla sam sve tiskice u gradu i sve su bile ful kulturne i okej :)
2022 05 04
Da, ja sam isto pisala mail službi za korisnike, ali odgovor nisam nikad dobila. Ja razumijem da im je teško i da je prostor skučen, ali mislim da to nije problem nas korisnika usluge i da zbilja nema smisla da s grčem idemo slati pakete.
2022 05 04
Na svakom poslu ima ljudi koji izgledaju kao da im se ne da raditi. Možda su nezadovoljni uvjetima i plaćom na poslu ili su takvog karaktera. Koliko sam puta došla na blagajnu u neku trgovinu pa je djelatnica puhala na namirnice ili ih doslovno bacala niz pokretnu traku bez obzira što se radilo o tegli krastavaca koja se može razbiti. Pa se sjetim dok nije bilo aplikacije e-građani kako sam išla direktno izvaditi rodni list ili domovnicu, a unutra tri žene sjede piju kavu, smiju se i pričaju iako nije bila pauza, a nas deset vani čeka da bi dobio neki dokument. Ima puno takvih mjesta na kojima sam vidjela nerad. Ne možeš tome ništa. Za sve treba strpljenja u životu ili produžiti jednostavno do druge lokacije (ako se može) i obaviti što treba.
2022 05 04
Niste izuzetak. :') Kod mene rade dvije i jedna kad me vidi isto koluta očima, jednom je razgovarala privatno na mobitel (zvučnik uključen) te kad sam rekla: "Dobar dan, poslala bih paket.", živčano je komentirala "Isusa ti Boga" a onom s druge strane poziva rekla: "Moram ić!". Druga je slična ovoj bila ali se nekako upristojila pa većinom pratim njenu smjenu za slanje paketa. Dobra stvar je da mi nikad ništa nije bilo pokradeno iz paketa, ni koje šaljem ni one koje preuzimam pa ne ulazim u rasprave ni svađe, zasad.
2022 05 04
Na jedno Tisku nikad nema mjesta za paket, pa nema kutija, pa nerade oni papirići itd, pa sam na taj tisak prestala ici. Na drugom kako kad, nekad su ok raspolozene nekad kukaju ne zatvore preda mnom paket itd. Na trećem uvijek neka živčana kod koje se bojim poslat više od 1 paketa poslat jer imam osjećaj da bi ih sve pomjesala 😂 uglavnom, meni je popriličan stres svako slanje paketa hahah. A najbolje su mi one tete koje uvijek ispituju šta toliko šaljem.
2022 05 04
To je redovito tako Zadnju sam cekala 15 min dok je ona obavila razgovor Jer joj je nesto krivo od robe stiglo Pa 30 puta isprobavala kod od te robe,pa opet ne stima Kad poklopi,mislim si super,sad sam ja na redu Kad ona opet telefonira,pa opet isto I konacno dosla ja na red,i nije prevrtala ocima Vecinom su nadrkane,neljubazne Nazalost kiosk je postao kao trgovina mjesovite robe Jos ocekujem rabljene aute tamo da prodaju Iduci put kad mi prekrene ocima ili nesto prigovori Samo ju pitati,dali ona zeli tamo raditi,ako ne zeli neka zaposle nekoga drugoga
2022 05 04
Uhhh...vrlo čest problem pa određene kioske izbjegavam. Ili prevrću očima ili naprave facu kao da tražim da iskopaju kanal od 100 metara....ili mi guraju kutiju da ju sama složim... Problem je što nemaju dovoljno zaposlenih zbog niskih plaća i nitko neće raditi .Zato se i pojedini kiosci i zatvaraju. Činjenica je da imaju puno usluga za odraditi ...samo što ćevape ne peku još 🤣 ali to nije problem nas stranaka.... Kiosk Špansko -Konzum ogromna pohvala za obe smjene....ljubaznost, brzina, osmijeh, kultura...👍🔝
2022 05 04
Sada mi je lakše kada vidim da i druge korisnice imaju problema sa zaposlenicama Tiska. Ja još i progutam sva ta njihova raspoloženja, ali najgore od svega mi je opravdavanje pred kupcem jer nisam uspjela poslati paket na vrijeme i to ne svojom krivnjom već iz ovdje navedenih razloga (nema kutija, nema mjesta u pretincu za pakete, nema listića, ne radi aplikacija..... ). I kako god bila velika ta iskušenja na Tisku, još uvijek ga puno radije koristim nego poštu jer to je tek priča za sebe! Ovim putem sve pohvale za Tisak na Rudeškoj u Vrbanima, sve tri žene koje rade su divne iako su vremešne!!! <3
2022 05 04
Nazalost i kod mene je tako,a imam mogućnost slati sa 4 tiska u okruženju. Rijetko kada naletim na osobu koja ne prevrne ocima,uzdahne ili nesto bezobrazno prokomentira. Imam nelagodu zbog njih kad moram poslati paket. I da,cesto nesto izmisljaju samo da se ne posalje paket. Naravno,cast iznimkama 😁
2022 05 04
Ista stvar i kod mene ili nema papirića ili nema baš velične kutije koje tražim, šalju me na najbliži drugi Tisak, a kad dođem tamo onda mi djelatnica kaže da s mojeg Tiska lažu da sve imaju i da im se ne da pakirati...žalosno je da i ja prvo pogledam tko radi taj dan pa pričekam drugu smjenu jer u drugoj smjeni prodavačica bude ok
2022 05 05
A da možda sve kolektivno pišemo prigovore na točno određena prodajna mjesta? Na kraju krajeva, mi ovo plaćamo i glupo je ići s grčem u želucu slat paket...
2022 05 05
1 2 3