Evo cure jedno upozorenje i dobronamjeran savjet.
Naime, upravo se dogodila situacija sa krivo zaprimljenim paketom, ali zbog jedne sitnice problem je riješen u cca pola sata, bez kontaktiranja Tiska.
Sve što trebate napraviti da bi stvari glatko funkcionirale je napisati još jednom svoje ili podatke osobe kojoj šaljete prilikom slanja paketa i ubaciti ga u kutiju/ kovertu.
Na taj način osoba koja zaprimi krivi paket može kontaktirati onu koja je paket poslala odnosno trebala zaprimiti i stvar se može riješiti u stvarno karatkom razdoblju.
Eto, nadam se da će i vama ovo biti od pomoći, ja se još jednom zahvaljujem Ana Mariji koja se toga sjetila, te Suzani koja je smirenih živaca riješavala situaciju dok sam ja živčanila pred računalom kunući se da više Tiskom ne šaljem [:hihot]
Greške se događaju i odlično je ako ih možemo izgladiti bez dizanja neke velike prašine [:poljubac]
Evo cure jedno upozorenje i dobronamjeran savjet.
Naime, upravo se dogodila situacija sa krivo zaprimljenim paketom, ali zbog jedne sitnice problem je riješen u cca pola sata, bez kontaktiranja Tiska.
Sve što trebate napraviti da bi stvari glatko funkcionirale je napisati još jednom svoje ili podatke osobe kojoj šaljete prilikom slanja paketa i ubaciti ga u kutiju/ kovertu.
Na taj način osoba koja zaprimi krivi paket može kontaktirati onu koja je paket poslala odnosno trebala zaprimiti i stvar se može riješiti u stvarno karatkom razdoblju.
Eto, nadam se da će i vama ovo biti od pomoći, ja se još jednom zahvaljujem Ana Mariji koja se toga sjetila, te Suzani koja je smirenih živaca riješavala situaciju dok sam ja živčanila pred računalom kunući se da više Tiskom ne šaljem [:hihot]
Greške se događaju i odlično je ako ih možemo izgladiti bez dizanja neke velike prašine [:poljubac]