ukratko,
radila sam zamjenu sa jednom dragom gospodjom pred mjesec dana, s obzirom da joj predmet nije odgovarao, a ja ne prakticiram povrat robe stavila ga je u prodaju, razmjenile smo pozitivne komentare i sve ok. mjesec dana kasnije javlja mi se da bi ipak svoj predmet nazad jer se prenaglila (predmet sam poklonila mami jos kada sam ga dobila). s obzirom da mi mame nema preko ljeta ne mogu do predmeta doci, a i kako sam joj napomenula neugodno mi je uzimati poklon jer se gospodja predmoislila nakon mjesec dana. takoder mi je tek sada napomenula kako predmet ima ostecenja (rijec je o vintage nakitu). inzistira na povratu koj ja ne mogu obaviti.
sto napraviti u takvoj situaciji? zelim joj izaci ususret i zao mi je da je gospoda nezadovoljna, ali me je stvarno stavila u neugodnu poziciju.
ukratko,
radila sam zamjenu sa jednom dragom gospodjom pred mjesec dana, s obzirom da joj predmet nije odgovarao, a ja ne prakticiram povrat robe stavila ga je u prodaju, razmjenile smo pozitivne komentare i sve ok. mjesec dana kasnije javlja mi se da bi ipak svoj predmet nazad jer se prenaglila (predmet sam poklonila mami jos kada sam ga dobila). s obzirom da mi mame nema preko ljeta ne mogu do predmeta doci, a i kako sam joj napomenula neugodno mi je uzimati poklon jer se gospodja predmoislila nakon mjesec dana. takoder mi je tek sada napomenula kako predmet ima ostecenja (rijec je o vintage nakitu). inzistira na povratu koj ja ne mogu obaviti.
sto napraviti u takvoj situaciji? zelim joj izaci ususret i zao mi je da je gospoda nezadovoljna, ali me je stvarno stavila u neugodnu poziciju.