Trakavica i stres oko ove suradnje traju sad vec vise od 2 tjedna i htjela bih dobiti misljenje drugih, trebam li ustrajati i imam li pravo na povrat novca? U svakom slucaju ja dobivenu torbu ne mogu i ne zelim nositi jer je to za mene prljavo.
Uglavnom, prica ide ovako:
1. Svidjela mi se jedna torbica, cijena je bila vise nego pristupacna, te sam bas zbog toga s oprezom isla ispitati korisnicu ima li ostecenja.
2. Prodavacica mi je na sva pitanja tada odgovarala priclicno brzo, uvjeravajuci me kako je sve ok, i kako je torbica jednom nošena, bez ikakvih ostecenja.
3. Na jednoj mi se slici mi se zaista i ucinilo da vidim neku mrlju oko zakovice,medutim korisnica me ponovno uvjeravala kako je sve ispregledala i nema nicega.
4. Uplacujem korisnici drugo jutro, te se dogovaramo da ce mi poslati tracking broj, što ona narednih nekoliko dana nikako ne cini.
5. Na moje upite da zelim tracking broj vise ne odgovara brzo, a kad je odgovorila tracking broj vise nije imala i ja vec tu pocinjem iskreno zaliti sto sam usla u suradnju jer brinem hocu li uopce dobiti paket.
6. Paket stize, ali ja ostajem u soku nakon otvaranja, torbica nije ostecena u smislu poderana, ali je puna raznovrsnih mrlja, sto mi je uopce gadljivo uzeti, kamoli nositi i sigurna sam da nije u redu takvo nesto slati pod jednom noseno i neosteceno. Mislim, gdje je to jednom noseno? (zapravo ne zelim znati odgovor)
7. Kontaktiram prodavacicu i saljem joj slike torbice koju mi je poslala, te iskazujem svoje nezadovoljstvo torbicom
8. Napomenula sam da zelim povrat, ali da zelim da mi uplati moje novce+ novac za povratnu postarinu jer ne zelim ja biti na gubitku zbog toga sto sam dobila prljavo
9. Prodavacica odgovara kako ce mi uplatiti samo onoliko koliko sam i ja njoj te da si torbicu zadrzim ako zelim.
10. Do uplate narednih dana ne dolazi, ja jos jednom pitam kad ce uplatiti, bahato odgovara kako je vikend i da ce uplatiti novce u ponedjeljak (20.02)
11. Nakon toga vise se ne javlja, a uplate nema.
Trakavica i stres oko ove suradnje traju sad vec vise od 2 tjedna i htjela bih dobiti misljenje drugih, trebam li ustrajati i imam li pravo na povrat novca? U svakom slucaju ja dobivenu torbu ne mogu i ne zelim nositi jer je to za mene prljavo.
Uglavnom, prica ide ovako:
1. Svidjela mi se jedna torbica, cijena je bila vise nego pristupacna, te sam bas zbog toga s oprezom isla ispitati korisnicu ima li ostecenja.
2. Prodavacica mi je na sva pitanja tada odgovarala priclicno brzo, uvjeravajuci me kako je sve ok, i kako je torbica jednom nošena, bez ikakvih ostecenja.
3. Na jednoj mi se slici mi se zaista i ucinilo da vidim neku mrlju oko zakovice,medutim korisnica me ponovno uvjeravala kako je sve ispregledala i nema nicega.
4. Uplacujem korisnici drugo jutro, te se dogovaramo da ce mi poslati tracking broj, što ona narednih nekoliko dana nikako ne cini.
5. Na moje upite da zelim tracking broj vise ne odgovara brzo, a kad je odgovorila tracking broj vise nije imala i ja vec tu pocinjem iskreno zaliti sto sam usla u suradnju jer brinem hocu li uopce dobiti paket.
6. Paket stize, ali ja ostajem u soku nakon otvaranja, torbica nije ostecena u smislu poderana, ali je puna raznovrsnih mrlja, sto mi je uopce gadljivo uzeti, kamoli nositi i sigurna sam da nije u redu takvo nesto slati pod jednom noseno i neosteceno. Mislim, gdje je to jednom noseno? (zapravo ne zelim znati odgovor)
7. Kontaktiram prodavacicu i saljem joj slike torbice koju mi je poslala, te iskazujem svoje nezadovoljstvo torbicom
8. Napomenula sam da zelim povrat, ali da zelim da mi uplati moje novce+ novac za povratnu postarinu jer ne zelim ja biti na gubitku zbog toga sto sam dobila prljavo
9. Prodavacica odgovara kako ce mi uplatiti samo onoliko koliko sam i ja njoj te da si torbicu zadrzim ako zelim.
10. Do uplate narednih dana ne dolazi, ja jos jednom pitam kad ce uplatiti, bahato odgovara kako je vikend i da ce uplatiti novce u ponedjeljak (20.02)
11. Nakon toga vise se ne javlja, a uplate nema.