> SilaVila:
> > pink_rose:
> > od krpičarskih stvari se na Letgo-u prodaju eventualno jakne, kaputi i cipele (prva reklama za letgo bila je s onim kaputima, "rozi i boje breskvice" i mislim da to ima neke veze. Postavila sam svega tri oglasa, dva ženska kaputa i jedne cipele - prodali su se u roku 2 tj - što vjerujem da se na krpicama ne bi dogodilo tako brzo...
> > ostale krpičarske stvari se nisam ni trudila oglašavati, jer sam primijetila da ih drugi ne uspijevaju prodati.
> Bravo za tebe i to je dobro!🙂
..ma točno se vidi utjecaj reklama - da su napravili reklamu u kojoj majka traži (i nađe) robicu za dijete, za vrtić/skolu/nastup/neki sport, više bi se ljudi sjetilo upotrijebiti aplikaciju u tu svrhu....
osim toga, slogan im je bio nešto tipa "nađite kupca u blizini" - slažem se da je to najbolja opcija, naći se s kupcem i napraviti primopredaju, ali je prodavaču zapravo svejedno gdje je kupac - zato postoji pošta, tisak i sl....
Mislim i da bi i kupac kupio nešto što mu stvarno treba ili mu se stvarno sviđa, ako mu je cijena prihvatljiva, bez obzira na lokaciju - ali tu je već problematičan način plaćanja, da bi se takva suradnja dogovorila potrebno ju je dobro iskomunicirati - a ljudima je to problem..
Krpice su već formirana zajednica i korisnici su dobro upoznati s načinima suradnje pa im je lakše. I ovdje zna biti problema, uvijek je to tako u radu s ljudima, ali makar postoje crne liste, forumi, povratne pa se ljudi lakše snađu..
> SilaVila:
> > pink_rose:
> > od krpičarskih stvari se na Letgo-u prodaju eventualno jakne, kaputi i cipele (prva reklama za letgo bila je s onim kaputima, "rozi i boje breskvice" i mislim da to ima neke veze. Postavila sam svega tri oglasa, dva ženska kaputa i jedne cipele - prodali su se u roku 2 tj - što vjerujem da se na krpicama ne bi dogodilo tako brzo...
> > ostale krpičarske stvari se nisam ni trudila oglašavati, jer sam primijetila da ih drugi ne uspijevaju prodati.
> Bravo za tebe i to je dobro!🙂
..ma točno se vidi utjecaj reklama - da su napravili reklamu u kojoj majka traži (i nađe) robicu za dijete, za vrtić/skolu/nastup/neki sport, više bi se ljudi sjetilo upotrijebiti aplikaciju u tu svrhu....
osim toga, slogan im je bio nešto tipa "nađite kupca u blizini" - slažem se da je to najbolja opcija, naći se s kupcem i napraviti primopredaju, ali je prodavaču zapravo svejedno gdje je kupac - zato postoji pošta, tisak i sl....
Mislim i da bi i kupac kupio nešto što mu stvarno treba ili mu se stvarno sviđa, ako mu je cijena prihvatljiva, bez obzira na lokaciju - ali tu je već problematičan način plaćanja, da bi se takva suradnja dogovorila potrebno ju je dobro iskomunicirati - a ljudima je to problem..
Krpice su već formirana zajednica i korisnici su dobro upoznati s načinima suradnje pa im je lakše. I ovdje zna biti problema, uvijek je to tako u radu s ljudima, ali makar postoje crne liste, forumi, povratne pa se ljudi lakše snađu..