Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Svakodnevica /

Škola, fakultet, posao, karijera /

Asistent na fakultetu

Pozdrav ekipa, počinjem raditi kao asistentica na fakultetu u 10. mjesecu. Molim vas za savjet ako je neka radila na ovom radnom mjestu. Iako sam bila student to je ipak s druge strane katedre… Svaki savjet dobrodošao! :)
2023 09 06