Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Pitanje o ostavljanju recenzija

Pozdrav svima, imam pitanje za cure koje prodaju stvarčice na Krpicama. Kad netko kupi nešto od vas, ostavljate li recenziju čim uplata sjedne ili čekate da se osoba javi da je primila paketić i da je sve u redu, eventualno da ostavi vama recenziju? Osim toga, kad vam se netko ne javlja a vidite da je paket dostavljen, da li se javljate tim osobama da potvrdite da je sve ok, da ostavite povratnu i one vama, ili ne? Ja se nikad tako ne javljam ljudima jer se osjećam da im bezveze smetam, ali time sam izgubila dosta potencijalnih pozitivnih povratnih. Mislim da sam imala bar dvostruko više suradnji nego što imam povratnih. Možda bih trebala početi smetati 😅
2024 02 28
Prvoo cekam da se osoba javii da je preuzela paket pa onda pišem, a ako se ne javii nakon par dana onda se ja javim da provjerim jel sve uredu sa paketicem, a onda se cure najčešće ispricaju da su zaboravile javiti i odma ostave i recenziju, i ja njim i tjt :")
2024 02 28
Pozz!🙂 Ja sam se prije javljala, vecina ih nakon toga javi da je ok i ostavi povratnu, a znalo se desit i da se neke nikad ni ne jave. Nije to smetanje, samo cisto da znate da su zadovoljne robom i to je minuta posla za ostaviti nekome povratnu.
2024 02 28
Ako kupujem, uvijek ostavim prva povratnu, a ako prodajem, cekam da mi kupac prvo ostavi pa uzvratim. Ne volim se javljati i pitati povratnu, to mi nema smisla, mozda i nisu zadovoljne kupljenim pa ne misle da zasluzujem povratnu, glupo je podrazumijevati da su svi zadovoljni s artiklima.
2024 02 28
Ja sam zapisivala sve suradnje na papir, trenutno nemam ni 190 povratnih, a nisu mi ostavljene 300 i više, nakon tih 300 sam prestala brojati jer nema smisla. Meni se uglavnom ne jave da su primili paket niti kad ih pitam jel sve ok se ne jave, tako da ni povratnu ne puste. Evo nevjerojatno mi je da mi je zena ostavila 100+ € i nije se uopce javila kad je stigao paket niti ista. To je bilo prije cca mjesec dana.
2024 02 28
Nakon skoro svake suradnje šibnem poruku i zahvalim na istoj, ponekad napišem da ostavljam povratnu, ponekad je samo ostavim, i nije mi bed zamoliti da se i meni ostavi ako vidim da mi nije stavljena. Bilo je slučajeva da se cura ne logira neko vrijeme, pa kad bi nakon nekog vremena vidjela moju molbu da je molim povratnu kada stigne, uvijek bi ostavila. Kroz sve ove godine možda nisam dobila povratnu desetak puta. I naravno, pitam samo jednom, to je sasvim dovoljno, nikada ne bih nekog davila. E sad, kada sam prodavač, a kupilica se ne javlja, ja se prva javim čisto zato jer mi je stalo da je zadovoljna, odnosno da je sve u redu. Kužim te što kažeš o smetanju, al zaista mislim da nije takav big deal poslati jednu poruku i zamoliti za povratnu/pitati jel sve ok. Bitno je samo da smo ljubazni jedni prema drugima i da si pristupamo s poštovanjem i razumijevanjem. Nitko neće pasti u nesvijest zbog jedne takve poruke :)
2024 02 29
Uvijek mi je stalo da potvrdi primitak kao i svoje zadovoljstvo kupljenim. Vecina zena to odradi super jave da su primile, ostave povratnu., koju uzvratim, nekad ako je bila ugodna komunikacija ostavim po slanju a napisem Vi cete kad primite opet vecina to napravi. Moram priznati da zadnje vrijeme ne ostave povratnu a zadovoljne kupljenim i to osobe koje bas imaju puno povratnih ,valjda nemarnost ili misle da samo njima trebaju povratne, nakon toga izbrisem svoju koju sam ostavila tada se cak jave i pitaju "zasto"? ali vise se nejavljam. Sad mi vise nije ni vazno ali nakon par dana od preuzetog paketa posaljem poruku i trazim da se potvrdi primitak. I meni to dode kao moljakanje za povratnu pa to neradim vec izbrisem svoju. Ali su mi najdraze ove suradnje gdje vise i ne mogu ostaviti povratnu jer se uvijek vracaju, suradnje od 10-tak puta su mi najdraze pa i bez povratne jer mogu se ostaviti samo dvije.
2024 02 29
Ne ostavljam recenziju čim uplata sjedne, nego dok dobijem potvrdu da je sve u redu. I ja kao kupac, javljam da je sve u redu i ostavljam povratnu. A isto tako i dok šaljem, pitam da li je sve u redu. I slobodno tražite da Vam ostave povratnu. I nema veze što je već prošlo neko vrijeme, tražite da Vam ostave. Pa zato recenzije i postoje
2024 02 29
Koliko sam povratnih ostavila a meni nazalost nisu ... Stigne im paket a vecina ih se ne javi. Ja smatram onda da su zadovoljne. Imala bih barem duplo recenzija da su mi svi ostavili. U jednom trenutku sam htjela brisat sve povratne koje sam ja ostavila a one meni nisu ali nema smisla :D
2024 02 29
Ostavljam povratnu nakon sto posaljem kupcu kupljeno I uvijek napisem da mi jave kad preuzmu U dosta slucajeva ni a ni b,neki se jave da su preuzeli,neki ne Povratnih mi fali more,ali doslovno Pa onda nakon nekog vremena obrisem i ja svoju,jer ako nisi u stanju ostaviti povratnu i javiti da si preuzela paket ne treba ni tebi moja povratna Ne trazim naknadno povratnu Ja budala se sekiram jel stiglo,jel doslo citavo,da ne fali nesto slucajno,a druga strana ni a ni b Vjerujem da nisu svi zadovoljni kupljenim,ali jbg pa ne mogu ja utjecat na to ako primjer nosis L a kupis S pa ne mozes ni navuc,to nije moja greska Sve se trudim realno opisati,ako je nesto manji ili veci model Ne nagovaram nikoga na kupnju
2024 02 29
Ni ja nakon nekih suradnji nisam dobila povratnu, ali u principu uvijek kad prodam pratim da osoba preuzme i pitam da li je sve u redu jer sam uvijek u strahu da li je stiglo i da je sve u redu s paketom. Ako se ne jave već same, 99% ih nakon što pitam da li su preuzele napišu da jesu i ostave povratnu pa i ja njima onda ostavim i zahvalim na suradnji. Ovih 1% se ne javi nikad da li je stiglo niti odgovore kad ih pitam, koji je razlog ne znam, ali u principu s obzirom da je zadnji korak da kupac preuzme paket, bilo bi logično da se javi i ostavi povratnu prvi ako je zadovoljan suradnjom i da prodavač povratnu uzvrati :)
2024 02 29
Ako sam kupac ostavim prva, ako sam prodavac onda cekam pa uzvratim 😊 zasad imam oko 290 recenzija, a trebala bi ih sigurno imati barem jos 50 tak, ali eto…jedino sto uvik pitam je nakon par dana je li paket stigao i je li sve u redu, nikad nisam imala problema dosad s tiskom sto se tice paketa, ali isto volim cuti od kupca da je preuzeto, to mi je najvaznije odma sam mirna i tek tad smatram da je prodaja zavrsila 😁
2024 02 29
Rijetko prodajem, večinom kupujem, no kad sam u ulozi prodavača recenzije ostavim nakon što mi se kupac javi da je zaprimio paket. Status paketa pratim isto kao i kupac. Čim vidim da je paket stigao, a nije preuzet, odmah se javim kupcu kako bih vidjela što se događa. Odgovornost prodavača prestaje onda kad pošalje paket, ali svi znamo da se na putu može svašta dogoditi s paketom, tako da zbog svoje sigurnosti volim tu i tamo škicnuti status. Prilikom slanja potvrde o slanju napomenem da mi se kupac javi nakon što preuzme paket čisto da budem sigurna da je sve okej. Često kupci ne ostave povratne iz nekog ne poznatog razloga. Ja uvijek ostavim povratnu, a drugoj strani prepustim odluku da li će to isto učiniti i za moj profil.
2024 02 29
Odmah po vidljivoj uplati ostavljam kupcu povratnu informaciju. Ako se ne javljaju nekoliko dana a paket preuzet, posaljem poruku jel sve u redu te nakon zatrazim povratnu. Ne ostave uvijek, ali ne placem. ☺️
2024 02 29
> Ketycaa: > Odgovornost prodavača prestaje onda kad pošalje paket, …. Ne bih se složila. Mislim da je na prodavaču da npr. istražuje gdje je nestao paket ukoliko se to dogodi. Smatram se odgovornom cijelo to vrijeme, do uručenja paketa kupcu i njegovog javljanja o stanju artikla.
2024 02 29
1 2 3