HP nikako! I u Mikronis trgovini nikako!
Nedavno sam u HP store - u (u Areni) kupila Pavilion 15, bijelo-srebrni. Kad sam ga otvorila šokirala sam se - po sebi je imao crne mrlje! Od prljavštine! Fuj! Istog trena sam problem išla prijaviti u poslovnicu, a prodavač je otvorio novi tvornički zapakirani laptop koji je također bio prljav!! Strašno nešto, novi laptopi, tobože netaknuti, neotvoreni, a prljavi! Njegovo objašnjenje je bilo da je ta HPova serija "osjetljiva" i da je to NORMALNO.. Odmah mi je pokazao kako oni rješavaju probleme prljavih laptopa koje prodaju; izvadio je krpicu od mikrofibre i natopio je nekim sredstvom (čini mi se za pranje prozora) te obrisao moj laptop.. S obzirom da mi je kupnja laptopa bila hitna, jednostavno sam ga spremila natrag u vrećicu i odnijela kući.. A kad sam došla kući i prvi put ga upalila, nije mu radio touchpad!! Onda sam ga OPET išla reklamirati i trgovac je ponovno otvarao originalno zapakirane laptope predamnom dok nisam našla jednog koji je bio najmanje prljav. Kad sam njega donijela kući i upalila, nije mu radio ekran!! Ovog puta sam išla reklamirati direktno u Mikronis jer je HP store zapravo njihova podružnica. Tamo mi naravno nisu znali dati objašnjenje zašto su laptopi prljavi i neispravni, niti od koga su ih dobavili!! Sve skupa katastrofa poslovanje, katastrofa usluga, katastrofa proizvod! I katastrofa gubitak vremena! Odgovorne osobe naravno nisu bile dostupne za objašnjenje ili ispriku.
Na kraju sam u drugoj trgovini kupila Toshibu [:zaljubljen]
p.s. Novi laptop sam kupovala jer mi se pokvarila moja draga 10 godina stara Toshiba.
HP nikako! I u Mikronis trgovini nikako!
Nedavno sam u HP store - u (u Areni) kupila Pavilion 15, bijelo-srebrni. Kad sam ga otvorila šokirala sam se - po sebi je imao crne mrlje! Od prljavštine! Fuj! Istog trena sam problem išla prijaviti u poslovnicu, a prodavač je otvorio novi tvornički zapakirani laptop koji je također bio prljav!! Strašno nešto, novi laptopi, tobože netaknuti, neotvoreni, a prljavi! Njegovo objašnjenje je bilo da je ta HPova serija "osjetljiva" i da je to NORMALNO.. Odmah mi je pokazao kako oni rješavaju probleme prljavih laptopa koje prodaju; izvadio je krpicu od mikrofibre i natopio je nekim sredstvom (čini mi se za pranje prozora) te obrisao moj laptop.. S obzirom da mi je kupnja laptopa bila hitna, jednostavno sam ga spremila natrag u vrećicu i odnijela kući.. A kad sam došla kući i prvi put ga upalila, nije mu radio touchpad!! Onda sam ga OPET išla reklamirati i trgovac je ponovno otvarao originalno zapakirane laptope predamnom dok nisam našla jednog koji je bio najmanje prljav. Kad sam njega donijela kući i upalila, nije mu radio ekran!! Ovog puta sam išla reklamirati direktno u Mikronis jer je HP store zapravo njihova podružnica. Tamo mi naravno nisu znali dati objašnjenje zašto su laptopi prljavi i neispravni, niti od koga su ih dobavili!! Sve skupa katastrofa poslovanje, katastrofa usluga, katastrofa proizvod! I katastrofa gubitak vremena! Odgovorne osobe naravno nisu bile dostupne za objašnjenje ili ispriku.
Na kraju sam u drugoj trgovini kupila Toshibu [:zaljubljen]
p.s. Novi laptop sam kupovala jer mi se pokvarila moja draga 10 godina stara Toshiba.