Normalno da je pala ako nije stala na zebri. To je automatski pad! Auto ti se smije ugasiti jednom ili dvaput i to ti nije automatski pad. Pad ti je prolazak kroz crveno (logično, ali meni se desilo da sam se nešto zamislila). Kod kretanja pod ručnom ti se smije auto dvaput ugasiti, treći puta ti je pad. Kod parkiranja se smiješ dvaput ispravljati, ali samo ako se ideš ispravljati na dobar način; ako skuži već drugi puta da se ideš ispravljati onako kako ne treba, to je pad. Automatski pad ti je prestrojavanje u drugu traku, ako ti je puna linija (u zg-u ima puno 'zeznutih' mjesta gdje je malo isprekidana, a malo puna linija). Ako ne radiš provjere, može te rušiti (ne odmah nakon prve neodrađene, ali nakon par ponovljenih). Tako da, jako pazi na te provjere, na pješake, na žmigavce (to nije automatski pad, ali nemoj da se ponovi više od jednom) i na semafor. I da, nemoj držati ruku na mjenjaču. Vozi s dvije ruke, a desnu stavljaj na mjenjač samo dok ne promijeniš brzinu pa je odmah vrati. Sretno! :)
Normalno da je pala ako nije stala na zebri. To je automatski pad! Auto ti se smije ugasiti jednom ili dvaput i to ti nije automatski pad. Pad ti je prolazak kroz crveno (logično, ali meni se desilo da sam se nešto zamislila). Kod kretanja pod ručnom ti se smije auto dvaput ugasiti, treći puta ti je pad. Kod parkiranja se smiješ dvaput ispravljati, ali samo ako se ideš ispravljati na dobar način; ako skuži već drugi puta da se ideš ispravljati onako kako ne treba, to je pad. Automatski pad ti je prestrojavanje u drugu traku, ako ti je puna linija (u zg-u ima puno 'zeznutih' mjesta gdje je malo isprekidana, a malo puna linija). Ako ne radiš provjere, može te rušiti (ne odmah nakon prve neodrađene, ali nakon par ponovljenih). Tako da, jako pazi na te provjere, na pješake, na žmigavce (to nije automatski pad, ali nemoj da se ponovi više od jednom) i na semafor. I da, nemoj držati ruku na mjenjaču. Vozi s dvije ruke, a desnu stavljaj na mjenjač samo dok ne promijeniš brzinu pa je odmah vrati. Sretno! :)