Na Adventu u Zagrebu cijene svega su posebno prenapuhane jer je cijena mjesta/kućice jako visoka.
GingeRI, uglavnom ti se najviše isplati učlaniti se u neku kreativnu udrugu jer organizatori sajmova i sličnih događanja često kontaktiraju udruge i ponude im mjesto, a često možeš i jedan štand podijeliti s jednim ili više drugih članova udruge. Tako ti nje povoljnije, ali naravno, ništa od toga ako se ne možeš zgurati i trebaš puno prostora. Ja sam u udruzi Kloto gdje većina članova non-stop ide po sajmovima - osobno idem samo na dva ili tri godišnje jer nigdje dalje nije moja ciljana publika i ne mislim trošiti vrijeme i novac na random sajmove od kojih nemam koristi. Sve ovisi o tome što prodaješ i tko ti je target market.
Btw, u kreativne udruge ti se isplati učlaniti i zato što manje-više svi hobby shopovi daju popuste članovima - ja godišnju članarinu za Kloto isplatim jednim odlaskom u Chemaco, a idem tamo bar triput tjedno... Go figure.
Bottom line: imaš sajmova s kotizacijpom od 100 do 1000+ kuna. Koliko što košta ne znači baš ništa, jedino što trebaš znati prije sajma jest prvo definirati tko je tvoja ciljana publika, broj posjetitelja sajma, koliko je od njih tvoja ciljana publika i na koji način ćeš toj publici predstaviti svoj proizvod. Kad sve to iskalkuliraš, znat ćeš na koji sajam trebaš ići ili trebaš li uopće ići na bilo koji.
Na Adventu u Zagrebu cijene svega su posebno prenapuhane jer je cijena mjesta/kućice jako visoka.
GingeRI, uglavnom ti se najviše isplati učlaniti se u neku kreativnu udrugu jer organizatori sajmova i sličnih događanja često kontaktiraju udruge i ponude im mjesto, a često možeš i jedan štand podijeliti s jednim ili više drugih članova udruge. Tako ti nje povoljnije, ali naravno, ništa od toga ako se ne možeš zgurati i trebaš puno prostora. Ja sam u udruzi Kloto gdje većina članova non-stop ide po sajmovima - osobno idem samo na dva ili tri godišnje jer nigdje dalje nije moja ciljana publika i ne mislim trošiti vrijeme i novac na random sajmove od kojih nemam koristi. Sve ovisi o tome što prodaješ i tko ti je target market.
Btw, u kreativne udruge ti se isplati učlaniti i zato što manje-više svi hobby shopovi daju popuste članovima - ja godišnju članarinu za Kloto isplatim jednim odlaskom u Chemaco, a idem tamo bar triput tjedno... Go figure.
Bottom line: imaš sajmova s kotizacijpom od 100 do 1000+ kuna. Koliko što košta ne znači baš ništa, jedino što trebaš znati prije sajma jest prvo definirati tko je tvoja ciljana publika, broj posjetitelja sajma, koliko je od njih tvoja ciljana publika i na koji način ćeš toj publici predstaviti svoj proizvod. Kad sve to iskalkuliraš, znat ćeš na koji sajam trebaš ići ili trebaš li uopće ići na bilo koji.