Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

Savjeti o uporabi stranice /

Omiljeni artikli i tagovi

Pozdrav curke, nova sam ovdje. Želim se riješiti viška krpica, nemam prevelikih očekivanja ali kad sam već tu zanima me par stvari... Kad netko stavi vaš predmet kao omiljen, što im to znači - možda nekad uzme, očekuje sniženje cijene, ili samo gleda povremeno? Zašto dosta cura stavlja tagove: zara, mango itd a roba uopće nije ta marka? 🤔 Vidim ovdje ima svega, prevara i sl. i cure dosta gledaju na preporuke koje ja nemam jer sam nova... Kako krenuti? Imala sam jednu prodaju, preuzimanje, sve je prošlo ok ali cura ne stigne/ne želi dati povratnu 😒
2019 07 12
Ne znam za ostale, no ja sve iz omiljenih prije ili kasnije i kupim, ovisno o mogućnostima 😁 napomenite korisnici da ste Vi vec ostavili povratnu i da i ona ostavi Vama ako joj nije teško. 😊
2019 07 12
Hvala na odgovoru ☺️
2019 07 12
Ja ga gledam dok ga i sama ne kupim ili dok ga netko drugi ne kupi hehhe Postavljanje 1000 tagova koje nemaju veze sa vezom ni meni nikada nije bilo jasno, ja napišem uvijek nešto bezveze, nikad tipa zara, mng, hm i sl. Tipa stavim "novo" "nošeno" "kao novo" "rabljeno" "očuvano" "za žene" itd Obrišite i Vi svoju povratnu njoj. Riješen problem.
2019 07 12
Stavim u omiljeno ono sto mi se sviđa i sto planiram kupiti, neke stvari kupim odmah, a neke kad sam u mogucnosti, radi toga ih stavim u omiljene tako da mi budu " na dohvat ruke" kad ih pozelim kupiti, tocnije, da ih ne moram ponovo traziti. A sto se tice povratnih, svima ih ostavljam nakon suradnje, istina, dogodi se da druga strana meni ne ostavi povratnu, no u tom slucaju ja izbrisem svoju koju sam toj osobi ostavila i problem rijesen. Vecinu njih zamolim da i meni ostave povratnu, no nekad se dogodi (nezz iz kojeg razloga) da osoba ne zeli napisati povratnu. Osobno, i mene uzasno nervira kad krivo tagiraju artikle, sto mi otezava pronalazenje istih. Najvise ima taggova tipa: zara, h&m, reserved i slicno...a ti artikli ni slicni opisu.
2019 07 12
Ja kad nešto stavim u omiljene to ne znači nužno da ću to i kupiti. Nekad stoji tu da mi bude nadohvat ruke ako mi zatreba - to se najviše odnosi za svečaniju odjeću. Nekad mi je cijena artikla suludo prevelika i znam da sigurno neće biti manja, ali eto, stavila sam u omiljene i stoji... ne znam ni ja zašto ,:) Uglavnom, do nedavno sam imala 20ak stranica omiljenih artikala, sad sam to smanjila na 4. :) Što se tiče povratnih... Ah, ima nas svakakvih. Ja se već neko vrijeme vodim politikom da nakon suradnje pitam hoćemo li razmijeniti povratne, pa ako dobijem potvrdan odgovor onda ostavim. Ako ga ne dobijem, ili ako mi druga strana ne ostavi povratnu onda ju ni ja ne ostavim. Kad smo već kod povratnih, meni se u zadnje vrijeme baš zaredalo da su mi cure ostavljale povratne u rubriku "o kupcu" umjesto "o prodavaču", pa sam ih još malo zatlačila da to premjeste u drugu rubriku. Neke jesu premjestile, neke nisu... A zapela sam za to jer sam na forumu čitala da nekim korisnicama kad kupuju od nekog ocjene "o kupcu" ništa ne znače... Pa eto, samo bih htjela skrenuti pažnju i na to...
2019 07 12
Ja stavim u omiljene sve sto mi se svidi ili bi se moglo sviđati nekom iz moje obitelji. Uglavnim ne planiram to kupiti ali se ponekad prodavacica javi i izabere kod mene nesto pa napravimo zamjenu. Iako bi morala napraviti reda, jer stavim 100 svecanih haljina u omiljene a kaj ju kupim to vise nije aktualno jer mi ne treba 😁
2019 07 13
Lijepo zamolite curu da vam napise povratnu. Ja sam cini mi se dva puta pisala prvu povratnu i bas mi je bilo drago da sam bila ta koja ostavlja prvu! ☺
2019 07 13
Po meni je užasno nepristojno kad se ne ostavljaju povratne informacije. Ajde još u vašem slučaju je bila primopredaja pa znate da je sve u redu prošlo. Al one korisnice kad im pošalješ, zamoliš da jave dal je sve u redu kad stigne, a kad zaprime paket prestane sva komunikacija, a da ne spominjem da ne ostave povratnu naravno.
2019 07 13
Ovo sa povratnima mene bas zivcira. Ne volim nekoga moljakati za povratnu jer je to nešto što se meni podrazumijeva u ovakvoj trgovini. Ja ih uvijek ostavim i posaljem poruku tipa: artikl je stigao, sve je super, ostavljam vam povratnu. I one meni onda lijepo odgovore hvala, ali od povratne ni p. Ja u tag uvijek stavim nesto što je vezano uz artikl, tipa cvjetno, svečano, lepršavo ili brand koji je. Napikavanje najtrazenijih brendova je vjerojatno zbog privlačenja paznje, ali to mi je uzasno glupo i bezobrazno jee jako otezava potragu
2019 07 13
Hvala svima na odgovorima! Malo ste mi razjasnile ovo oko omiljenih artikala, odnosno drago mi je da ste podijelile samnom svoje navike. Što se tiče povratne, lijepo sam zamolila, ako je ne bude još koji dan ja ću svoju izbrisati i to je to... više sreće drugi put možda 😅
2019 07 13
> RocknRoll: > Kad smo već kod povratnih, meni se u zadnje vrijeme baš zaredalo da su mi cure ostavljale povratne u rubriku "o kupcu" umjesto "o prodavaču", pa sam ih još malo zatlačila da to premjeste u drugu rubriku. Neke jesu premjestile, neke nisu... A zapela sam za to jer sam na forumu čitala da nekim korisnicama kad kupuju od nekog ocjene "o kupcu" ništa ne znače... Pa eto, samo bih htjela skrenuti pažnju i na to... RocknRoll Što je sa zamjenama? Gdje onda povratnu ostaviti? Ja koja sam poslala svoju robu i dobila tuđu? Znači svoje sam prodala za tuđe, a može se prevesti da sam i kupila svojom robom tuđe, ajmo reći tako, istovremeno sam tu i kupac i prodavač, kada se malo bolje pogleda...
2019 07 13
Možete ostaviti povratnu kao prodavač...pa ako imate još suradnji sa istom osobom..onda sljedeći puta kao kupac :)
2019 07 13
U zamjenama stavim pod prodavac, kao da sam kupila artikl, te su znaci vise na cijeni ☺ Meni je svejedno gdje ju druga strana upise jer ih imam dovoljno ☺
2019 07 13
Ahaa, imala sam i ja običaj stavljati pod "kupljeno", ali htjela sam ćuti i drugo mišljenje. :)
2019 07 13
1 2 Sljedeći