Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Nezadovoljan kupac i povrat

Drage krpičarke, želim vam sretnu novu godinu, što više lijepih suradnji i što manje onih koje ostavljaju gorak okus u ustima :D Imala sam jako lijepu suradnju s jednom krpičarkom, žena je ekspresno uplatila novac za jednu paletu sjenila, raspitala se u vezi predmeta, paleta je brzo stigla, ostavile smo si super povratne. Međutim, dan kasnije, žena mi javlja da paleta ne valja i da želi povrat :| Srećom, par minuta kasnije, dočekala me poruka na WhatsAppu da se samo šali, da je htjela reći da je paleta super i da se taman šminkala danas njome, pa smo još malo popričale x-) Draga M, ako se prepoznaš, šaljem pozdrave i zahvale <3 :") Ali dala sam si mislit pa bi mi puno značio savjet od iskusnijih krpičarki. Kad se radi o odjeći, povrat nije nikakav problem, pogotovo ako je moja greška. Imala sam jednom slučaj gdje sam ja zeznula veličinu pa sam ja nadoknadila lovu za poštarinu, a da se npr. kupilica predomislila, očekivala bih da ona snosi trošak poštarine, valjda je to neka ispravna logika, hvala bogu nisam imala takav slučaj još. Ali što kad se radi o šminki? Što ako kupilica želi povrat jer smatra da je predmet fejk, a Vi to ne možete samo tako dokazati? Što kad se želi povrat jer kupilica smatra da je puder/ruž/maskara potrošen više nego što ste procijenili (što je ionako teško procijeniti)? Što kad šminka jednostavno "ne valja"? Što kad je jedan ruž prodavačici lijepo pigmentiran i postojan, a kupilici nepigmentiran i nestane s usana u roku keks? Kako procijeniti tko je u pravu? Lako je zamijenit odjeću, ali kako postići dogovor kad je šminka u pitanju jer to znači da je ona (barem) third hand? Majicu u trgovini kupi treća osoba koja ju je isprobala i to je ok jer i dalje izgleda kao nova, ali ako tri osobe isprobaju paletu sjenila, to onda postane praktički tester. A opet, htjela bih zadovoljnu kupilicu. Isprike na podužem postu, hvala unaprijed na mišljenjima :)
2020 01 04
To kaj ona misli ne mora biti točno. Meni je dobar puder koji Vama možda nije. Nije moja krivica ako Vam ne valja. Ja tak razmišljam. Kad netko isprobava ja ne bih uvažila povrat. To više nije predmet kakav sam poslala. Korišten je i odmah mu pada vrijednost, s tim da postoje žene koje ne bi uzele rabljenu šminku, npr. ja, s tako osjetljivom kožom koristim samo svoje, čim uzmem tuđi kist dobivam prištiće. Znam da nezadovoljstvo kupca svakome loše pada, ali treba se znati zauzeti za sebe. Danas svaku šminku može istražit i vidjet recenzije, blog, video recenzije... Zmotano je tražit za to povrat
2020 01 04
> Aveira: > Drage krpičarke, želim vam sretnu novu godinu, što više lijepih suradnji i što manje onih koje ostavljaju gorak okus u ustima :D > Takodjer :) > Ali što kad se radi o šminki? > Što ako kupilica želi povrat jer smatra da je predmet fejk, a Vi to ne možete samo tako dokazati? Mozete. Uporedite sa slikama sa neta, trazite batch kod.. Ako ne mozete onda stavite cijenu kao da je fake ili izmedju i napisite u oglasu da ne mozete potvrditi sa sigurnoscu. Tvrditi da je original bez dokaza ne mozemo. > Što kad se želi povrat jer kupilica smatra da je puder/ruž/maskara potrošen više nego što ste procijenili (što je ionako teško procijeniti)? Mozete dijelic novca vratiti ako smatra da je precijenjen ali joj odgovara. > Što kad šminka jednostavno "ne valja"? Što kad je jedan ruž prodavačici lijepo pigmentiran i postojan, a kupilici nepigmentiran i nestane s usana u roku keks? Kako procijeniti tko je u pravu? U ovom slucaju nista, postoje recenzije, dio je dostupan uzivo za testiranje, nek idu probati ili cunjaju po netu.
2020 01 04
> sonja90: > > Aveira: > > Što ako kupilica želi povrat jer smatra da je predmet fejk, a Vi to ne možete samo tako dokazati? > Mozete. Uporedite sa slikama sa neta, trazite batch kod.. Ako ne mozete onda stavite cijenu kao da je fake ili izmedju i napisite u oglasu da ne mozete potvrditi sa sigurnoscu. > Tvrditi da je original bez dokaza ne mozemo. Krivo sam se izrazila x-) Htjela sam reći - većinom sama naručujem šminku s pouzdanih stranica (CultBeauty, FeelUnique, BeautyBay) i imam račune, dakle sve je original. Ali to realno ne mora biti dovoljno dobar argument. I batch kodovi se kopiraju bez problema. Evo npr. imam u prodaji jednu kopiju, a imam i tu originalnu stvar. Naravno, sve je jasno opisano kako treba biti, nema muljanja. Ali eto da ne znam da je konkretno jedan ruž kopija, ne bih nikad to pomislila, stvarno svi detalji štimaju. I isto to može pomisliti kupilica kad primi originalnu stvar - da je to samo super izvedena kopija. Znamo svi kakvih kreatura ima tu na krpama. Otuda tema ,:)
2020 01 05
> Što ako kupilica želi povrat jer smatra da je predmet fejk, a Vi to ne možete samo tako dokazati? > Što kad se želi povrat jer kupilica smatra da je puder/ruž/maskara potrošen više nego što ste procijenili (što je ionako teško procijeniti)? > Što kad šminka jednostavno "ne valja"? Što kad je jedan ruž prodavačici lijepo pigmentiran i postojan, a kupilici nepigmentiran i nestane s usana u roku keks? Kako procijeniti tko je u pravu? 1. Ako kupilica smatra da je fejk, a vi nemate konkretnih dokaza za orginalnost - poslikati predmet detaljno i objaviti temu na forumu. Netko će imati isti proizvod pa će vam poslikati ili ima više iskustva za kozmetiku. 2. Obično se može poslikati cijeli ruž, prozirne bočice pudera otkrivaju koliko ima sadržaja. Međutim, ako to nije moguće i kupilica nije zadovoljna količinom koju ste vi procijenili mislim da bi joj trebali predložiti da da neko riješenje. 3. Za pigmentiranost kozmetike mislim da ne bi trebao prodavač odgovarati ako je kozmetika u urednom roku trajanja. Kupac bi trebao bolje biti upoznat ako želi određenu nijansu. Besmisleno je da netko kupi puder, isproba i onda kaže da mu je trebala svijetlija nijansa i puder za suhu kožu. Te opcije se prvo istraže preko recenzija ako se baš napamet kupuju.
2020 01 06
Ali moram nadodati da je kupovina rabljene šminke ovdje velik rizik i žene toga nisu svjesne. Još nekako su mi ok bočice npr.pudera čiji sadržaj nije direktno povezan s dodirom, jer je obično u tubi ili na pumpicu. No, sjenila, ruževi, maskare...ne znam i ne bih se usudila korišteno kupiti. Svatko ima druge higijenske navike pa i održavanje te kozmetike. Isto tako i mjesto na kojem su držale tu kozmetiku. Nije isto držati kozmetiku u sobi u nekoj kutiji ili u wc-u na ormariću. Ja sam jednom ovdje kupila parfem i kad sam ga preuzela na njemu je bilo prašine pa sam se zgrozila kako prodavačica nije mogla prije slanja to pobrisati. A pogotovo je grozno ovdje za vidjeti u prodaji korištena sjenila koja nisu održavana i još imaju u paleti i korišteni prljavi kist.
2020 01 06
> Lunass: > Ali moram nadodati da je kupovina rabljene šminke ovdje velik rizik i žene toga nisu svjesne. Još nekako su mi ok bočice npr.pudera čiji sadržaj nije direktno povezan s dodirom, jer je obično u tubi ili na pumpicu. > No, sjenila, ruževi, maskare...ne znam i ne bih se usudila korišteno kupiti. > Svatko ima druge higijenske navike pa i održavanje te kozmetike. Isto tako i mjesto na kojem su držale tu kozmetiku. Nije isto držati kozmetiku u sobi u nekoj kutiji ili u wc-u na ormariću. > Ja sam jednom ovdje kupila parfem i kad sam ga preuzela na njemu je bilo prašine pa sam se zgrozila kako prodavačica nije mogla prije slanja to pobrisati. A pogotovo je grozno ovdje za vidjeti u prodaji korištena sjenila koja nisu održavana i još imaju u paleti i korišteni prljavi kist. Istina, ja nikad nisam kupila ništa osim krpica i obuće iz istog ovog razloga.
2020 01 06
Imam pitanje/problem. Prodala sam parfem. Dogovor je tekao uredno, sve brzinski riješeno. Isti dan kad je bio upit mi je i plaćeno. Slijedeći dan sam poslala paket i drugi dan je već stigao. Javila mi se odmah gospođa i potvrdila da je parfem stigao i pitala me da li je original jer joj je čudno jer na njoj kratko traje. Nakon 10 min ga nema, tvrdi. I žali se na njegovu boju koja je prema njezinom iskustvu (koristi taj parfem dugo godina) pretamna. Parfem je bio poslikan u oglasu i vidjela se boja odmah pa mi nije jasno kako ju sada brine ta boja. Kod na njemu pokazuje na checkcosmetic da je original i proizveden 2018. Ja sam taj parfem kupila od krpičarke koja tvrdi da je original i da je kupljen u Trstu u Douglasu. Koristila sam parfem kad sam ga kupila od nje i nikad nisam posumnjala u originalnost. Trajao mi je cijeli radni dan. Gospođa koja ga je sad kupila od mene traži povrat novca. Što mi je činiti? Molim pomoć 😔
2020 02 21
> Sia2103: > Imam pitanje/problem. Prodala sam parfem. Dogovor je tekao uredno, sve brzinski riješeno. Isti dan kad je bio upit mi je i plaćeno. Slijedeći dan sam poslala paket i drugi dan je već stigao. Javila mi se odmah gospođa i potvrdila da je parfem stigao i pitala me da li je original jer joj je čudno jer na njoj kratko traje. Nakon 10 min ga nema, tvrdi. I žali se na njegovu boju koja je prema njezinom iskustvu (koristi taj parfem dugo godina) pretamna. Parfem je bio poslikan u oglasu i vidjela se boja odmah pa mi nije jasno kako ju sada brine ta boja. Kod na njemu pokazuje na checkcosmetic da je original i proizveden 2018. Ja sam taj parfem kupila od krpičarke koja tvrdi da je original i da je kupljen u Trstu u Douglasu. Koristila sam parfem kad sam ga kupila od nje i nikad nisam posumnjala u originalnost. Trajao mi je cijeli radni dan. Gospođa koja ga je sad kupila od mene traži povrat novca. Što mi je činiti? Molim pomoć 😔 Parfem može biti orginal, ali može izgubiti svoja svojstva. Niste prva vlasnica i možete samo nagađati u kojim uvjetima je gospođa prije vas čuvala parfem. Također, pitanje je gdje ste ga vi čuvali. Kupnja rabljenih parfema je ovdje rizik, pogotovo kad nemaju ni kutiju. Neke bočice parfema su lijepe i nekome mogu poslužiti za dekoraciju na policama, ali prava je istina da treba zadržati kutiju i čuvati ih u kutiji dok se ne potroše. Ne mogu vas savjetovati što da napravite. Možete jedino poslati prepisku razgovora s gospođom od koje ste kupili parfem i gdje stoji da ona potvrđuje također orginalnost i gdje je kupljen.
2020 02 22
> Lunass: > > Sia2103: > > Imam pitanje/problem. Prodala sam parfem. Dogovor je tekao uredno, sve brzinski riješeno. Isti dan kad je bio upit mi je i plaćeno. Slijedeći dan sam poslala paket i drugi dan je već stigao. Javila mi se odmah gospođa i potvrdila da je parfem stigao i pitala me da li je original jer joj je čudno jer na njoj kratko traje. Nakon 10 min ga nema, tvrdi. I žali se na njegovu boju koja je prema njezinom iskustvu (koristi taj parfem dugo godina) pretamna. Parfem je bio poslikan u oglasu i vidjela se boja odmah pa mi nije jasno kako ju sada brine ta boja. Kod na njemu pokazuje na checkcosmetic da je original i proizveden 2018. Ja sam taj parfem kupila od krpičarke koja tvrdi da je original i da je kupljen u Trstu u Douglasu. Koristila sam parfem kad sam ga kupila od nje i nikad nisam posumnjala u originalnost. Trajao mi je cijeli radni dan. Gospođa koja ga je sad kupila od mene traži povrat novca. Što mi je činiti? Molim pomoć 😔 > Parfem može biti orginal, ali može izgubiti svoja svojstva. Niste prva vlasnica i možete samo nagađati u kojim uvjetima je gospođa prije vas čuvala parfem. Također, pitanje je gdje ste ga vi čuvali. Kupnja rabljenih parfema je ovdje rizik, pogotovo kad nemaju ni kutiju. Neke bočice parfema su lijepe i nekome mogu poslužiti za dekoraciju na policama, ali prava je istina da treba zadržati kutiju i čuvati ih u kutiji dok se ne potroše. > Ne mogu vas savjetovati što da napravite. Možete jedino poslati prepisku razgovora s gospođom od koje ste kupili parfem i gdje stoji da ona potvrđuje također orginalnost i gdje je kupljen. Hvala na odgovoru!
2020 02 24