Drage krpičarke, želim vam sretnu novu godinu, što više lijepih suradnji i što manje onih koje ostavljaju gorak okus u ustima :D
Imala sam jako lijepu suradnju s jednom krpičarkom, žena je ekspresno uplatila novac za jednu paletu sjenila, raspitala se u vezi predmeta, paleta je brzo stigla, ostavile smo si super povratne.
Međutim, dan kasnije, žena mi javlja da paleta ne valja i da želi povrat :|
Srećom, par minuta kasnije, dočekala me poruka na WhatsAppu da se samo šali, da je htjela reći da je paleta super i da se taman šminkala danas njome, pa smo još malo popričale x-) Draga M, ako se prepoznaš, šaljem pozdrave i zahvale <3 :")
Ali dala sam si mislit pa bi mi puno značio savjet od iskusnijih krpičarki.
Kad se radi o odjeći, povrat nije nikakav problem, pogotovo ako je moja greška. Imala sam jednom slučaj gdje sam ja zeznula veličinu pa sam ja nadoknadila lovu za poštarinu, a da se npr. kupilica predomislila, očekivala bih da ona snosi trošak poštarine, valjda je to neka ispravna logika, hvala bogu nisam imala takav slučaj još.
Ali što kad se radi o šminki?
Što ako kupilica želi povrat jer smatra da je predmet fejk, a Vi to ne možete samo tako dokazati?
Što kad se želi povrat jer kupilica smatra da je puder/ruž/maskara potrošen više nego što ste procijenili (što je ionako teško procijeniti)?
Što kad šminka jednostavno "ne valja"? Što kad je jedan ruž prodavačici lijepo pigmentiran i postojan, a kupilici nepigmentiran i nestane s usana u roku keks? Kako procijeniti tko je u pravu?
Lako je zamijenit odjeću, ali kako postići dogovor kad je šminka u pitanju jer to znači da je ona (barem) third hand? Majicu u trgovini kupi treća osoba koja ju je isprobala i to je ok jer i dalje izgleda kao nova, ali ako tri osobe isprobaju paletu sjenila, to onda postane praktički tester. A opet, htjela bih zadovoljnu kupilicu.
Isprike na podužem postu, hvala unaprijed na mišljenjima :)
Drage krpičarke, želim vam sretnu novu godinu, što više lijepih suradnji i što manje onih koje ostavljaju gorak okus u ustima :D
Imala sam jako lijepu suradnju s jednom krpičarkom, žena je ekspresno uplatila novac za jednu paletu sjenila, raspitala se u vezi predmeta, paleta je brzo stigla, ostavile smo si super povratne.
Međutim, dan kasnije, žena mi javlja da paleta ne valja i da želi povrat :|
Srećom, par minuta kasnije, dočekala me poruka na WhatsAppu da se samo šali, da je htjela reći da je paleta super i da se taman šminkala danas njome, pa smo još malo popričale x-) Draga M, ako se prepoznaš, šaljem pozdrave i zahvale <3 :")
Ali dala sam si mislit pa bi mi puno značio savjet od iskusnijih krpičarki.
Kad se radi o odjeći, povrat nije nikakav problem, pogotovo ako je moja greška. Imala sam jednom slučaj gdje sam ja zeznula veličinu pa sam ja nadoknadila lovu za poštarinu, a da se npr. kupilica predomislila, očekivala bih da ona snosi trošak poštarine, valjda je to neka ispravna logika, hvala bogu nisam imala takav slučaj još.
Ali što kad se radi o šminki?
Što ako kupilica želi povrat jer smatra da je predmet fejk, a Vi to ne možete samo tako dokazati?
Što kad se želi povrat jer kupilica smatra da je puder/ruž/maskara potrošen više nego što ste procijenili (što je ionako teško procijeniti)?
Što kad šminka jednostavno "ne valja"? Što kad je jedan ruž prodavačici lijepo pigmentiran i postojan, a kupilici nepigmentiran i nestane s usana u roku keks? Kako procijeniti tko je u pravu?
Lako je zamijenit odjeću, ali kako postići dogovor kad je šminka u pitanju jer to znači da je ona (barem) third hand? Majicu u trgovini kupi treća osoba koja ju je isprobala i to je ok jer i dalje izgleda kao nova, ali ako tri osobe isprobaju paletu sjenila, to onda postane praktički tester. A opet, htjela bih zadovoljnu kupilicu.
Isprike na podužem postu, hvala unaprijed na mišljenjima :)