Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Tisak - zamjena paketa

Bok svima. Imamo problem s Tisak paketom pa se nadam da ćemo ga ovako uspjeti riješiti. 13.1. poslala sam kupcu smeđi ruksak preko tiska, a 15.1. ona je primila paket u kojem je bila crna Zara suknja. Isti dan sam im poslala mail, i jedna i druga smo zvale korisničku službu nekoliko puta i odgovor je da čekaju da se javi druga osoba koja je umjesto suknje dobila ruksak. Je li možda neka od vas na krpicama očekivala tu crnu Zara suknju, a dobila smeđi ruksak? To nam je jedina nada jer u Tisku ništa nisu poduzeli u ovih 9 dana.
2020 01 25
Da li je kupilica otvorila paket u Tisku pred prodavačicom? U tom biste slučaju mogli od Tiska zbog greške tražiti povrat u iznosu koji ste naveli u obrascu. Ako nije, onda nemaju nikakvu obavezu prema vama, na žalost. Nisu samo krpičarke one koje se koriste Tiskom ,:) , da ne spominjemo koliko ih se malo uopće pojavljuje na Forumu. Sretno!
2020 01 25
Kako se to može dogoditi?
2020 01 25
Jeste li bar sacuvali kutiju paketa ( mislim je li kupac sacuvao)na kojoj se vidi sifra paketa i vi svoj papiric na kojem je vasa sifra slanja ? Ako jeste , u tom slucaju mozete ih zbilja pritisnit, jer imate dokaz krive isporuke , njihova greska ocito u samom otpremanju ili isporuke prodavacice na tisku.
2020 01 25
Ne postoji dokaz krive isporuke . Dokaz bi bio fotografija predmeta u trenutku predaje prodavačici u Tisku. Ovako postoji samo tvrdnja prodavačice da je poslala riksak i tvrdnja kupilice da je dobila suknju.
2020 01 25
Imala sam sličnu situaciju. Poslala sam crne starke, a curi su došle čizme. Slala sam tonu mailova i zvala, no nije se nikad ništa riješilo niti smo dobile odštetu, nažalost.
2020 01 25
Ja sam jednom poslala neku robu i poslje mi se vrati paket kao neisporucen a unutra knjige. Nikad nisu rjesili ciji sam paket dobila...
2020 01 25
Ne znam zašto ne vidim više svoje odgovore od ranije danas tu na forumu? Hvala svima na komentarima. Nećete vjerovati, javila se cura s krpica s čijim je paketom zamijenjen naš paket i sve ćemo uspjeti riješiti. :) Zamjena se dogodila na kiosku prilikom slanja. Eto, za tisak korisničku podršku veeeeeliki minus i savjet za sve cure - dobro gledajte šta radi prodavačica kada šaljete paket.
2020 01 25
Jupi! To je najbolji mogući rasplet :)
2020 01 26
> Anavee: > Ne znam zašto ne vidim više svoje odgovore od ranije danas tu na forumu? > Hvala svima na komentarima. Nećete vjerovati, javila se cura s krpica s čijim je paketom zamijenjen naš paket i sve ćemo uspjeti riješiti. :) > Zamjena se dogodila na kiosku prilikom slanja. Eto, za tisak korisničku podršku veeeeeliki minus i savjet za sve cure - dobro gledajte šta radi prodavačica kada šaljete paket. Baš mi je drago da ste uspjeli riješiti! (:
2020 01 26
Super da se uspješno odvilo sve! Meni je jednom Tisak izgubio paket, nisu dobro zalijepili naljepnicu, te je u skladištu ispala sa paketa. Nakon 2 tjedna zivkanja, uspjeli su naći moj paket koji je nakon toga uspješno poslan kupilici. Ima i dobrih raspleta kad dođe do komplikacija s Tiskom. 😅
2020 01 26