> ••Lu••:
> Pozdrav svima, molim pomoć!
> Preko Zara aplikacije zatražila sam povrat srtikla preko Paketomata, istog s kojeg sam paket i preuzela. Na mail sam dobila naljepnicu za povrat na kojoj je naznacen bar kod i adresa Paketomata s kojeg paket ide.
> Prilikom dolaska na Paketomat odabirem opciju "plaćeni povrat" i idem unjeti dobiveni bar kod kojeg Paketomat ne može pronaci tj. ne prihvaca ga.
> Vracala sam na isti nacin Zalando paket i nije bilo nikakvih problema, sve rijeseno za minutu.
> Jeste li imali isto iskustvo i kako ste ga rijesili?
I meni se to dogodilo sa Zarom na paketomatu ovo ljeto, identican problem. Rijesila sam tako da sam otisla u postanski ured i poslala od tamo bez ikakvog problema. Stiglo uredno sve.
> ••Lu••:
> Pozdrav svima, molim pomoć!
> Preko Zara aplikacije zatražila sam povrat srtikla preko Paketomata, istog s kojeg sam paket i preuzela. Na mail sam dobila naljepnicu za povrat na kojoj je naznacen bar kod i adresa Paketomata s kojeg paket ide.
> Prilikom dolaska na Paketomat odabirem opciju "plaćeni povrat" i idem unjeti dobiveni bar kod kojeg Paketomat ne može pronaci tj. ne prihvaca ga.
> Vracala sam na isti nacin Zalando paket i nije bilo nikakvih problema, sve rijeseno za minutu.
> Jeste li imali isto iskustvo i kako ste ga rijesili?
I meni se to dogodilo sa Zarom na paketomatu ovo ljeto, identican problem. Rijesila sam tako da sam otisla u postanski ured i poslala od tamo bez ikakvog problema. Stiglo uredno sve.