Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Razgovori /

Prigovor pošti

U 11.mjesecu sam poslala preporučenu pošiljku za Zagreb koja se izgubila. Osoba koja je trebala preuzeti pošiljku bila je naravno nezadovoljna, te sam joj ponudila povrat potpunog iznosa, međutim odbila je i dogovorile smo se da joj pošaljem nešto drugo i na taj način snosim sve troškove. To je uspješno riješeno. U međuvremenu sam podnijela potražnicu u pošti za izgubljenim paketom. Paket nisu našli, te sam podnijela zahtjev za odštetu i rečeno mi je da će mi vratiti 5puta iznos poštarine pošiljke koja je izgubljena. Rok za tu odštetu je bio 30 dana i prošao je, a ja nisam nikakvu obavijest za to dobila. Na šalteru pošte su čak dvije ispunjavale taj zahtjev i bile toliko spetljane da nisu znale ni odgovoriti da li na kraju poštar nosi novce od odštete meni direktno na adresu ili nosi obavijest o tom riješenju pa novce podižem u pošti. Drugi slučaj je bio da mi je u pošti došao paket za koji nisam znala da će doći, jer nije bio tipa toga da sam nešto osobno naručila/kupila. Nikakvu obavijest nisam dobila na kućnu adresu da me čeka paket u pošti. Na njihovoj aplikaciji za praćenje nije bio ni pokušaj dostave pošiljke, već samo da nakon 5 dana nije uručena, jer ju nitko nije tražio. Treći slučaj trebala sam dobiti i čestitiku za blagdane od prijateljice, ali je to poslano obično i ne može se ući tome u trag.
2017 01 04
Slala sam mailove kao prigovor, zvala njihov info nekoliko puta, da bi me danas nazvali kako će ubuduće pratiti sve dolazeće pošiljke na moju adresu da ne bi došlo do problema, a ona odšteta od izgubljenog paketa će biti riješena idući tjedan. Neka prate ubuduće sve zbog prigovora, ali tu su pošiljke koje nisu stigle i to je njima već zaboravljen slučaj. Osoba čiji mi paket nije stigao je ponovno poslala isti paket koji sutra mogu preuzeti u poštanskom uredu. Opet je platila poštarinu. Ako koja ima slična iskustva sa poštom, molim da to napiše. Ili još bolje, gdje ste sve pisali prigovore. Na njihovoj stranici sam našla da se prigovor može poslati mailom ili osobno donijeti u poštanski ured. Vrijedi li to išta? Donijet ću im prigovor, pa kad odem iz pošte mogu se tome smijati i baciti ga u koš za smeće. Tražila sam na njihovom infu i ime voditelja poštanskog ureda koji me zapada da tražim razgovor kada dođem u pošti, kažu da ne smiju davati takve informacije.
2017 01 04
Imala sam slučaj izgubljene pošiljke.... Sjecam se da sam se vec bila odrekla tih novaca samo da više ne moram po šalterima hodat :D toliko su me bili izvozali da su me na kraju zvali na mobitel da dođem OPET nešto potpisat a vec je bio prošao rok (ja sam bila stvarno odustala od svega) Na kraju mi je poštar donio novce na adresu! Više sam potrošila živaca i goriva nego što mi je vraceno novca! Dakle, sve sam rješavala u glavnoj pošti,na šalteru! Sto puta sam dolazila jer to radi samo jedna jedina osoba koja radi u smjenama (nekad u jutro a nekad popodne) pa mi je bilo komplicirano da ju uhvatim na radnom mjestu.... cijelo ljeto je to trajalo! Ma užasno iskustvo :'(
2017 01 04
Što god mi se prošle godine slalo obično nije nikad stiglo, dakle ukupno 9 pošiljki, pisala sam im da je nemoguće da je svih 9 pošiljki negdje isparilo i zašto onda uopće imaju u ponudi to obično slanje. Hrpa stvari sa ebaya mi nije stigla i za to više ne krivim jadne kineze nego ove naše u pošti. Također sam imala iskustvo da mi je trebao stići paket, samo ja sam znala da dolazi i nikakvu obavijest nisam dobila, a vrhunac je bio kada su mi uredno naplatili ležarinu za paket koji bih preuzela isti dan da sam dobila obavijest. Žalila sam se, ali nema tu puno pomaka...jedino da se skupi više nas sa ovakvim problemima i javno izađemo s pričama jer koliko vidim i čujem u našoj dragoj pošti se naveliko krade (što cijele pošiljke, što dijelovi pošiljke)
2017 01 04
Sweetfurx, ovo sa nestajanjem Ebay pošiljaka me podsjeca na mog dečka :D ... on je naručivao koješta, što "normalnom" čovjeku ne predstavlja ništa , ali izgleda zanimljivo i neobično pa su takve stvari gotovo uvijek nedolazile. Stakleni mjerač tlaka zraka, ph tester zemlje, magnetni perpetum mobile...ugl igračkice za odrasle... Jedina pretpostavka je da je neki seoski poštar mažnjavao jer u Zg nam sve stiže bez greške. ( ljubim svog Zg poštara ,:) )
2017 01 04
LeSock puno ti hvala na ovakvoj informaciji :* Slobodno i ostale još pišite iskustva, jer očito se njima ovo često događa. Danas me i drugi put zvala neka njihova glavna voditeljica pošte kako je razgovarala sa poštarom i on tvrdi da je obavijest donio pa me pitala da li imam poštanski sandučić, naravno da imam. Rekla je da se neće to više ponavljati, da poštari znaju svoj posao i moraju biti oprezne, jer također budu kažnjeni pri neregularnom obavljanju posla. Pa sam joj objasnila da nije sve zbog poštara i da mora postojati sustav i neki red kako svi njihovi djelatnici rade. I gdje im je dokaz da li su potvrdu o dospijeću pošiljke dostavili? Naravno da ga nemaju. I da postoji osoba koja mora razvrstati poštu, vidjeti koje sve pošiljke idu i kuda i da netko konačno u sustav mora unositi stanje pošiljke i pri tom unosu se zapitati zašto nema nigdje obavijesti o pokušaju dostave pošiljke.
2017 01 04
Također sam na poštu otišla podignuti taj isti paket koji je ponovno poslan, ali pod drugim brojem, naišla na bezobraznu djelatnicu, jer kad sam ju pitala može li provjeriti da li na moju adresu ima još neke pošte koja bi trebala biti dostavljena, rekla je da ne može i da neće provjeravati i tražiti, neka ja dođem sa brojem pošiljke i da se nju ne tiče što obavijest nije došla kao ni za ikakva obična pisma/čestitke ili što je već trebalo doći. I da ona meni ide sad objašnjavati proces slanja pošiljke da bi to dugo trajalo, a ja ne bih shvatila. To je bilo bezobrazno od nje pa sam joj i rekla da imam završen magisterij i da me ne ponižava s time što misli da ja neću neke stvari shvatiti. Pitala sam je da pozove svoju šeficu/voditelja i da ćemo onda možda svi naći vremena za objašnjenja. Voditeljice nije bilo pa je rekla da dođem drugi dan. Na kraju se nasmijala i rekla da nije ona kriva ona radi samo na šalteru :D :D
2017 01 04
Ostavljam vam temu sa ovim mojim iskustvom, možda će nekome ubuduće pomoći. Jer ja budem pisala još i taj prigovor. Ja sam uvijek govorila da s poštom imam odlična iskustva, ali sam se uvjerila u suprotno. Znam da su i oni ljudi koji su nezadovoljni svojim plaćama, ali ako radiš s ljudima moraš biti strpljiv, a ne tako bahat kako se prema meni ponijela službenica kod koje sam danas bila na šalteru. Izgleda mi da što više toga pitam, oni su još gori. Zbog toga ustrajte u svojim paketima ako vam kasne, ne dođu i slično. I mi odvajamo svoje vrijeme i novac pa bi i trebali dobiti pristojnu uslugu.
2017 01 04
I ti ustraj u ovome da ti barem vrate lovu za zagubljeni paket, obavezno javi kaj su ti odgovorili.
2017 01 04
Hoću, za sve one koji prate teme, barem da si pomognemo sa dodatnim informacijama ;)
2017 01 05