Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Razgovori /

Kakav ruksak kupujete za srednju školu

Kakve ruksake nose cure za srednju školu? Imamo jedan prekrasan, veliki, adidasov, ali ga kćerka ne želi. Imate li kakav link, koji ruksaci se nose ili ako prodajete takve, molim link. Hvala
2017 07 14
Zasto nije nositeljica u stanju izabrati kakav joj pase? :/
2017 07 14
O blaženo naše doba i vojni otpad!!! Kupiš zeleni pa ak hoćeš drugačiji malo ga baciš u varikinu. Ili ga prošaras i nešto nacrtaš. I bio si faca kad si furao tu jeftinjavu.
2017 07 14
Tamara,ja da sam tvoja seka(i ja sam student)razveselila bih se onom bijelom Ma oba su prekrasna ;)))
2017 07 14
nosi se ono sto roditelji kupe
2017 07 14
kod nas sve što je crno prolazi! bez rozih prugica i detalja, mogao bi to biti razlog što je adidasov odbačen! Također Metro nudi obilje dobrih ruksaka, a ove im je godine ponuda baš bogata, dobila sam jučer njihov katalog Znala sam također u Narodnim novinama kupiti dobar ruksak
2017 07 14
> sanjaurban: > kod nas sve što je crno prolazi! > bez rozih prugica i detalja, mogao bi to biti razlog što je adidasov odbačen! > Također Metro nudi obilje dobrih ruksaka, a ove im je godine ponuda baš bogata, dobila sam jučer njihov katalog > Znala sam također u Narodnim novinama kupiti dobar ruksak Moja krece u srednju i ne zeli nista osim Eastpak.
2017 07 17
Iako ne kužim ni ovo "neće ništa osim"... Pa brate mili, imaju 14 godina, što će biti kad počne sređivanje za van tek... Stvarno su svi prošvikali. Ideš s roditeljima, biraš, oni kažu do koje cijene smiješ birati i nema kemijanja. Stvarno se klincima previše podilazi.
2017 07 18
Uopce ne, vidiš da otvaracica teme pita druge sto da joj kcer nosi, umjesto nju koja ce spomenuti ruksak doista i nositi ,:)
2017 07 18