> anaa1207:
> > MorskoPrase:
> > Mene ne tangira jer pretpostavljam da ta 'prijetnja' stoji zbog frustracija nastalih zbog, uvjetno rečeno, nepristojnih korisnica. Zato je dobro biti siguran da ćeš kupiti u trenutku kad klikneš 'želim' ili tražiš osobne podatke. Nepristojno je nekoga cimati svojim nedoumicama i uzimati tudje vrijeme, osobito ako nismo ni do te mjere uvidjavni da ne želimo potrošiti vlastito na nekoliko rečenica koje opravdavaju to cimanje. Mene nervira i kad ljudi napišu pozz:)) znam, takva su vremena, to je uobičajno, ali da nemaš toliko vremena ili mi ga ne daš da ukucaš tih nekoliko slova više... :/
> potpis.
> ili "ej jel slobodno"... ili "zamjena"
> Kažeš li "ej" kad uđeš u trgovinu? Kad ideš k liječniku? Kad udeš u kafić, ne pozdraviš?
> Oftopik, no bilo bi super da je kultura bar na približnoj razini prioriteta ovdje kao i želja za trgovanjem, ali Bože moj. ;-)
"jel slobodno", "zamjena" , pa kad odgovoriš muk, nema "hvala", nema ništa,
pa prodavači koji ne odgovaraju na upite, a uredno se prijavljuju, ili oni koji daju polovične informacije, pa jedno te isto pitanje ponavljaš nekoliko puta,
pa oni koji kažu da bi kupili, pa ništa
pa oni koji samo kliknu "želim" bez ikakvog upita, i naravno kad im odgovorite, opet muk :/
pa ove šta napola čitaju i poruke i oglase, pa ih moraš pitat jesu li dobro pročitali,
ima toga još poprilično....površnost i nekultura na svakom koraku.
A ipak su mi najdraže ove koje ne uvažavaju reklamacije, kao što je netko gore rekao,
mogu ti uvalit svašta, tko ti je kriv :@
A prijetnje ostavljanjem negativne su ne samo iritantne, nego i protiv pravila MK, jer se negativne ne mogu ostaviti ako nije došlo do suradnje.
Malo sam skrenula tj. proširila temu, sorry
> anaa1207:
> > MorskoPrase:
> > Mene ne tangira jer pretpostavljam da ta 'prijetnja' stoji zbog frustracija nastalih zbog, uvjetno rečeno, nepristojnih korisnica. Zato je dobro biti siguran da ćeš kupiti u trenutku kad klikneš 'želim' ili tražiš osobne podatke. Nepristojno je nekoga cimati svojim nedoumicama i uzimati tudje vrijeme, osobito ako nismo ni do te mjere uvidjavni da ne želimo potrošiti vlastito na nekoliko rečenica koje opravdavaju to cimanje. Mene nervira i kad ljudi napišu pozz:)) znam, takva su vremena, to je uobičajno, ali da nemaš toliko vremena ili mi ga ne daš da ukucaš tih nekoliko slova više... :/
> potpis.
> ili "ej jel slobodno"... ili "zamjena"
> Kažeš li "ej" kad uđeš u trgovinu? Kad ideš k liječniku? Kad udeš u kafić, ne pozdraviš?
> Oftopik, no bilo bi super da je kultura bar na približnoj razini prioriteta ovdje kao i želja za trgovanjem, ali Bože moj. ;-)
"jel slobodno", "zamjena" , pa kad odgovoriš muk, nema "hvala", nema ništa,
pa prodavači koji ne odgovaraju na upite, a uredno se prijavljuju, ili oni koji daju polovične informacije, pa jedno te isto pitanje ponavljaš nekoliko puta,
pa oni koji kažu da bi kupili, pa ništa
pa oni koji samo kliknu "želim" bez ikakvog upita, i naravno kad im odgovorite, opet muk :/
pa ove šta napola čitaju i poruke i oglase, pa ih moraš pitat jesu li dobro pročitali,
ima toga još poprilično....površnost i nekultura na svakom koraku.
A ipak su mi najdraže ove koje ne uvažavaju reklamacije, kao što je netko gore rekao,
mogu ti uvalit svašta, tko ti je kriv :@
A prijetnje ostavljanjem negativne su ne samo iritantne, nego i protiv pravila MK, jer se negativne ne mogu ostaviti ako nije došlo do suradnje.
Malo sam skrenula tj. proširila temu, sorry