> Duda1974:
> Imam nedoumicu: da li smijem ostaviti negativnu povratnu ako nije ostvarena kupnja?
> Naime, korisnica je rezervirala stvar na 10 dana, kako sam imala puno upita zamolila sam zadnji dan rezervacije da mi javi da li zaista kupuje. Odgovor je: da, da uplata sutra... i sljedecih 3-4 dana nista iako vidim da je aktivna. Tek onda procitam povratne i vidim da nisam prva kojoj se to desilo (uzimanje podataka za uplatu i nista). Nikad nisam ostavila negativnu, ali u zelji da upozorim druge, sada se nisam ustezala. Na negativnu se korisnica ipak javila prijeteci da ce ona sad meni ostaviti negativnu jer se ne ponasam po pravilima Krpica.
> Dakle - da li smijem ostaviti negativnu nakonovog iskustva? Ako ne, na koji nacin upozoravamo na ovakvo neodgovorno ponasanje?
> Zahvaljujem na pomoći👍😀
Neutralna svakako! A ako ona Vama nakon toga zaljepi osvetnicku negativnu/neutralnu, bez brige..admin ce ju obrisati
> Duda1974:
> Imam nedoumicu: da li smijem ostaviti negativnu povratnu ako nije ostvarena kupnja?
> Naime, korisnica je rezervirala stvar na 10 dana, kako sam imala puno upita zamolila sam zadnji dan rezervacije da mi javi da li zaista kupuje. Odgovor je: da, da uplata sutra... i sljedecih 3-4 dana nista iako vidim da je aktivna. Tek onda procitam povratne i vidim da nisam prva kojoj se to desilo (uzimanje podataka za uplatu i nista). Nikad nisam ostavila negativnu, ali u zelji da upozorim druge, sada se nisam ustezala. Na negativnu se korisnica ipak javila prijeteci da ce ona sad meni ostaviti negativnu jer se ne ponasam po pravilima Krpica.
> Dakle - da li smijem ostaviti negativnu nakonovog iskustva? Ako ne, na koji nacin upozoravamo na ovakvo neodgovorno ponasanje?
> Zahvaljujem na pomoći👍😀
Neutralna svakako! A ako ona Vama nakon toga zaljepi osvetnicku negativnu/neutralnu, bez brige..admin ce ju obrisati