Evo moje iskustvo - kupila sam jesensku jaknu u H&M-u, onako ne predebelu, ali ne ni tanku, s punjenjem umjetnim i nosila je 2 tjedna prije nego li sam primijetila da iz nje izlazi punjenje. Bila sam ljuta jer sam ju platila 400 kuna, a kad nešto toliko platim, onda očekujem da mi traje par godina. Poslala sam mail H&M-u s fotografijom i rekla im da sam razočarana njihovim brandom. Javili su mi da vratim jaknu u bilo koju H&M trgovinu i da će mi vratiti novac. Ja sam iz Požege, a jaknu sam kupila u ZG i srećom sam taman išla ponovno idući vikend i vratila je u trgovini, nisu me apsolutno ništa pitali, a novce sam dobila nazad na karticu kroz jedno tjedan dana. Ne znam pomaže li to išta, ali ja bi nekako po nekome barem poslala jaknu da je vrati u Zaru. Nadam se da imaš račun, ja sam vraćala s računom, ne znam kako bi bilo bez.
Evo moje iskustvo - kupila sam jesensku jaknu u H&M-u, onako ne predebelu, ali ne ni tanku, s punjenjem umjetnim i nosila je 2 tjedna prije nego li sam primijetila da iz nje izlazi punjenje. Bila sam ljuta jer sam ju platila 400 kuna, a kad nešto toliko platim, onda očekujem da mi traje par godina. Poslala sam mail H&M-u s fotografijom i rekla im da sam razočarana njihovim brandom. Javili su mi da vratim jaknu u bilo koju H&M trgovinu i da će mi vratiti novac. Ja sam iz Požege, a jaknu sam kupila u ZG i srećom sam taman išla ponovno idući vikend i vratila je u trgovini, nisu me apsolutno ništa pitali, a novce sam dobila nazad na karticu kroz jedno tjedan dana. Ne znam pomaže li to išta, ali ja bi nekako po nekome barem poslala jaknu da je vrati u Zaru. Nadam se da imaš račun, ja sam vraćala s računom, ne znam kako bi bilo bez.