Javljam na koji način je razriješena situacija između korisnice Norafora i mene. Moj je prijedlog bio da joj vratim iznos umanjen za iznos poštarine koju sam platila, sa čime se korisnica složila, pa je novac jučer uplaćen i danas joj je vidljiv na računu. Uzgred spominjem da je to, zapravo, ono što sam od početka tražila - ona uplati povratnu poštarinu, ja šaljem natrag cipele i tako ona ima istu vrijednost koju ima sada, nakon cijele drame. Traži i brisanje negativne ocjene, ali to neću učiniti.
Javljam na koji način je razriješena situacija između korisnice Norafora i mene. Moj je prijedlog bio da joj vratim iznos umanjen za iznos poštarine koju sam platila, sa čime se korisnica složila, pa je novac jučer uplaćen i danas joj je vidljiv na računu. Uzgred spominjem da je to, zapravo, ono što sam od početka tražila - ona uplati povratnu poštarinu, ja šaljem natrag cipele i tako ona ima istu vrijednost koju ima sada, nakon cijele drame. Traži i brisanje negativne ocjene, ali to neću učiniti.