Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Naši prijatelji: Promo24.hr - svi najnoviji popusti! Posjetite!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

What goes around comes around ilitiga kako se na greškama uči

Pozdrav cure! Evo jedne price o vaznosti posvećenosti poslu koji radimo u datom trenutku, i o vaznosti toga da svaki komad koji stavljamo na prodaju pregledamo iz svih mogućih kutova! 😅 Dvije, tri situacije su mi se nedavno odigrale tu na našem omiljenom sajtu:
2020 07 23
1. Pronađem cipele, predivne, saljem upit za zamjenu (jer cura ima samo jednu povratnu). Cura ne bi, ali mi ljubazno snizi cijenu za iznos poštarine. Cipele stignu zamrljane bojom od Tiskove kutije (nude gamoš je u pitanju). Ja to javim djevojci i savjetujem je da sljedeci put stavi artikal u neku vrećicu da se ne ponovi nezgoda, i također da upise primateljev broj, a ne svoj na posiljku( njoj je stigla poruka, dok ja cekam danima, i nije mi to javila). Ne ostavim nikakvu povratnu(kao ni ona meni), pokusam ocistit, idemo dalje. Vrijednost 150kn
2020 07 23
2. Gospođa se javlja da bi kupila dvije haljine. Ja sam u tom trenutku luda od posla i obaveza i javljam joj kako sam primijetila(tek tad. Radi se o vintage haljini koju dugo nisam ni nosila ni pregledavala) na jednoj od njih dvije fleku, i da je ne zelim nista zeznut pa zeli li da je ja pokusam oprat ili ce ona, s tim da joj snizavam sa 60 na 40kn haljinu. Obje 100. Zena pristaje. Javlja mi povratno kako je to promjena boje materijala a ne fleka, a druga da je potpuno prozirna i ne nosiva( diskutabilno, al ne bitno). Ja se duboko ispricavam i nudim povrat, gospodja ne odgovara. Odlazim na njezin profil i saljem upit za kupnju u istoj vrijednosti da se barem na taj nacin revanširam, zena, vjerujem ne namjerno, u susilici osteti majicu i ja odgovaram ‘😅 eto sad cemo obje imati po jedan ostecen a drugi ne nosiv artikal’ (druga stvar su bile djecje patike br 32). Stize paket-patike 34 🤪 ja njoj dvije pozitivne povratne, ona meni nista
2020 07 23
3. Cura zainteresirana za pederusu, Esprit s koznim pojasom, 60kn. Pita me da li radi patent. Velim da da. Uplati-posaljem. Javlja se povratno da torba ima ostecenje- izvučen konac na pojasu, i da mi nazalost zbog toga ostavlja negativnu. Ja joj se iskreno ispricam i nudim povrat( apsolutno nisam taj izvuceni konac primijetila, niti je torba bila oglasena kao nova, netaknuta, ne nosena itd). Cura veli kako je vec na putu za planine i nema drugu pa ce torbu nositi i utoliko ne igra povrat ali da joj uplatim 30% od cijene zbog ostecenja. Sto sam iz ovoga naucila - tri puta pregledaj artikal, ne brisi prodano dok se kupac povratno ne javi, nista ne dizi niti dogovaraj ako si u zurbi i svaki konac i mucicu prijavi u oglasu.
2020 07 23
Lijepo za Vas. Svaka suradnja je novo iskustvo, većinom pozitivno (u mom slučaju). Što sam ja naučila na Krpama: Sve živo ispitati kao da si na primopredaji i ideš okretati stvari po rukama. Nekad zahtjevam i fotografiju etikete, da vidim da li je to zaista nošeno SAMO jednom. Zašto sam takva cjepidlaka? Jer nikad neću zaboraviti jedne razvikane patike koje sam dobila u zamjeni, vrhunske izgledom, nijedne mrljice, sve 5, kad ono obučem ih, a ona spužva iznad pete na jednoj od njih stanjena! Sad pitam čak i za to, da li roba ima "tvorničkih" grešaka. razlog prodaje, itd itd Vjerujem da mnoge prodavače ubijem u pojam sa svojim pitanjima, ali zato mi se nije dogodilo da sam bila prisiljena se natezati za novce, povrat robe i slično. Ne volim se cjenkati, iako je lijepo kada mi se oprosti poštarina, pa ajde to je onaj mali užitak da si malo jeftinije prošao. Pokušavam da ne radim ljudima ono što ne volim da se radi meni, a to je, prije svega, rušenje cijene. Stavim većinom "zamjenite", nekako najpoštenije.
2020 07 23
Ja sam imala 96 evidentiranih i jos barem desetak petnaest ne evidentiranih uspjesnih suradnji, a ovih nekoliko neuspjesnih je valjda radi svemirskog balansa 😅
2020 07 23
> IvanaParcina: > Ja sam imala 96 evidentiranih i jos barem desetak petnaest ne evidentiranih uspjesnih suradnji, a ovih nekoliko neuspjesnih je valjda radi svemirskog balansa 😅 Ja mislim da mi fale 2-3 odavde, a na Njussskalu imam sigurno pola od ovih koliko imam tu, ali eto ne bilježe se nigdje.
2020 07 23
Ja obzitom sta sam sve procitala tu prije slanja snimim artikal iz svih kuteva i nategnem i navedem ime kupca tako kad stigne do kranjeg cilja zlu ne trebalo.....iako stvarno zasad nije bilo nekih slucajeva da je trebalo. Jedino sam ja kao kupac izvisila par puta. Najgore bi navela curu koja mi se javila da ima suknju iz mojih omiljenih i da li sam za zamjenu. Naravno imala sam samo jednu suknju Zarinu crnu sa resama u omiljenima i odmah pristanem. Cura je trazila dvije moje stvari u vrijednosti suknje. Vrhunac dolazi suknja Orsay smede boje i ja je kontaktiram a ona mebi veli pa rekla sam da imam suknju kao u vasim omiljenim artiklima. Ja joj screenam di samo pise da ima suknju iz mojih omiljenih. Poludila sam al sto da kazem sama sam kriva jer da sam pogledala u omiljene vidjela bi da se imena ne poklapaju,al nije mi to palo na pamet. Ne trebam ni rec da nije preuzela moj paket i da mi se to vratilo pa sam.jos morala platit povratnu postarinu. Poanta price dobro procitajte i pregledajte da ne bi poslije bilo.
2020 07 23
Druga kupnja tj.zamjeba Fornarina sandale koje (jos uvijek) prodajem. Dakle pisalo je da su kao nove par puta nosene. I dolaze sandale,al kako je bila zima nisam ja njih ni gledala nes ni probavala. Dode ljeto kad ono sandale velicina 40(pisalo je da su 39) i imaju jedno ostecenje iza koje nije bilo navedeno. Druga stvar od nje Guess nausnice nove nenosene idealne za poklon naravno i one su nosene vidi se na njima. Ne sjecam se kako se zvala cira,ali bude se sama prepoznala valjda i obratila paznju na svoje opise. Imala je sigurno dosta povratnih i nekad sam mislila da je kod tih osoba sve u redu. Ni njih nazalost nisam pogledala odmah. Steta sto se oglasi koji su tako stari ne mogu iskopati. Nekad eto zamijenim nesto i mislim nosit cu i na kraju stoji.Al sta ces nakon toliko vremena pojeo vuk magare. Poanta price odma pregledaj robu kad je dobijes i to dobro sa svih strana.
2020 07 23
Ja u opisima svojih artikala sve detaljno natipkam i poslikam. Ako sam nešto barem jednom nosila, to više nije nova stvar i ne mogu ju oglasiti kao takvu, što vidim da nije slučaj sa svim korisnicama. Tako sam kupila jedan kaput na Krpicama ‘nov i nenošen’, ali sam to skužila tek nakon par mjeseci kad sam došla na godišnji u Hrvatsku. Da ne spominjem cure koje lažu da su poslale paket i izmišljaju kojekakve izgovore zašto ne mogu poslati šifru paketa. Ali pritom zaborave da šifra stiže SMS-om kada paket stigne na kiosk pa se lako može vidjeti kada je zapravo poslan. Srećom, takve su u manjini, ali ne razumijem čemu to sve. Uvijek se vodim mišlju da su svi ljudi ok, pošteni i iskreni (dok se ne pokaže suprotno), ali očito nismo svi takvi pa je nekad to naivno za očekivati od drugih.
2020 07 24
> Ana_031: > Ja u opisima svojih artikala sve detaljno natipkam i poslikam. Ako sam nešto barem jednom nosila, to više nije nova stvar i ne mogu ju oglasiti kao takvu, što vidim da nije slučaj sa svim korisnicama. > Tako sam kupila jedan kaput na Krpicama ‘nov i nenošen’, ali sam to skužila tek nakon par mjeseci kad sam došla na godišnji u Hrvatsku. Svaka čast, da je više takvih poput Vas! :) Moram napomenuti da Vam je ormarić prekrasan, nije baš za moj džep, ali lijep na oko heh A što se tiče ovog drugog što ste spomenuli, vidite, ovdje pojedinakama se mora prevoditi i hrvatski jezik, što znači "novo", a što je "nenošeno" mah > Da ne spominjem cure koje lažu da su poslale paket i izmišljaju kojekakve izgovore zašto ne mogu poslati šifru paketa. Ali pritom zaborave da šifra stiže SMS-on kada paket stigne na kiosk pa se lako može vidjeti kada je zapravo poslan. Srećom, takve su u manjini, ali ne razumijem čemu to sve. Možda zato što su prevarantice? Ako prođe, prođe, a ako vide da je druga strana "tvrd orah", onda se naprave lude pa pošalju naknadno. Bilo je mnogo slučajeva da korisnice jednostavno pređu preko toga, u stilu, "neću propasti za taj novac", "neka joj bude", "za lijeka joj trebalo", "Bog sve vidi" itd itd i naravno priča se nastavlja dalje... > Uvijek se vodim mišlju da su svi ljudi ok, pošteni i iskreni (dok se ne pokaže suprotno), ali očito nismo svi takvi pa je nekad to naivno za očekivati od drugih. Čujte, treba uvijek biti na oprezu. Nisu svi ljudi dobronamjerni, kao recimo Vi. Sami ste svjedok da se mnoge ovdje korektno ne ponašaju, zašto onda smatrati da su onda "svi ljudi ok, pošteni i iskreni. Ja i svog kupca znam izguglat, jednostavno ne želim imati posla sa prevarantima, lopovima, varalicama i ostalim šljamom.
2020 07 24
@malllaaaa, puno hvala na lijepim riječima. 🤗 Znam da nas ima svakakvih, ali oduvijek se vodim pozitivnim mislima i očekivanjima pa se zato nekad i razočaram. Sve je to za ljude. Nego, imala sam prije koji mjesec situaciju u vezi slanja paketa gdje je cura tvrdila da je poslala paket, a ja uporno žicala šifru paketa, da bih ju dobila tek nakon par dana (valjda isti dan kada mi je i Tisak poslao SMS da je paket stigao). Jasno sam joj dala do znanja da nisam budala i da se sve to da provjeriti, što vjerojatno nije očekivala. Uglavnom cure kad dobiju paket zaborave na sve, bitno im je samo da su dobile željeni artikl.
2020 07 24
Događa se da pojedinke promijene ploču nakon čitave agonije koju su prošle, pa se brišu teme, negativne ocjene i slične stvari. A najgore mi je od svega kada se uz pomoć zajednice izbore za svoje novce i onda nakon svega tako postupe. Samo ja i moje duppe. Koga briga za ostale, ja se namirila.
2020 07 24
Ja sam ovdje tek pola godine. Imala sam sreću da sam u startu naletila na super cure, pa nisam bila baš oprezna. Naravno došlo je i to neugodno iskustvo, nažalost stvar koju sam kupila bila je....uh. Srećom je bio u pitanju mali iznos. Nisam ljuta, u biti računam to pod školu. A bem mu miša poslje potresa ova stranica mi dođe kao psihoterapija :) pa eto ponekad i košta :)
2020 07 25
I meni ova stranica dođe kao terapija,veselim se suradnjama,bilo da kupujem ili prodajem. Kao i većina ovdje pazim što prodajem,u kakvom je stanju i ima li nedostataka. Definitivno ne brišem oglas kod se kupac ne javi. Imala sam nekoliko lošijih suradnji kao kupac, najčešće roba bude u puno lošijem stanju nego na slici ili u opisu, ali s obzirom da najčešće ne kupujem skupe artikle,pređem preko toga. Ne razumijem kako pojedinci mogu lagati za par kuna. I da,ako je suradnja bila dobra,volim se vraćati istim krpičarkama i ponovno kupovati,tako da se poštenje svakako isplati (a isto se dozi meni s ponekim vjernim kupilicama). Budimo fer i bit će nam ljepše!
2020 07 26