Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Ostavljen negativan komentar, a do razmjene podataka tj. suradnje nije ni doslo

Dobra vecer! Nije neka tema, a ni velika stvar, ali eto, rado bih se osvrnula na jedno iskustvo. Dakle korisnica imena andreadea5555 (svega 11 ocjena - https://mojekrpice.hr/andreadea5555-70385) mi se obratila da zeli kupiti jednu stvar i neka joj se, ako mogu, javim na Whatsapp i "slozim neki lot" zeljenih majcica za dijete. Ok, vrlo brzo sam reagirala, odgovorila joj ovdje i javila joj se ubrzo na aplikaciji - posaljem slike i prema njenoj zelji, poslikam i svaku stvar pojedinacno. Nije odgovarala. Javi se kroz sat-dva i pita samo - koja je cijena ove i ove. Ne znam, jednostavno sam rekla da nek zaboravi sve skupa. Doslovno nije rekla ni bok, ni hvala na slikama, nista. Ja sam isprekopala pola ormara, slikala, nasla ju na aplikaciji, a ona nista. Mozda sam se krivo izrazila, ali u trenu sam se razljutila jer kultura kao da vise ne postoji. Samo na temelju toga, zena mi je zalijepila negativan komentar, iako do suradnje nije doslo u kojem se izivljava da kako sam ja bahata i bezobrazna citavu komunikaciju. :D Opcenito, zene vise ne znaju ni pozdraviti, traze mjere, slikanje i naslikavanje, sve i svasta, uzmu podatke, "rezerviraju", pa se vise nikada ne jave itd. Sto vi mislite o takom ponasanju, zar je stvarno danas tesko napisati hvala? Znam da smo svi u zurni, ne zivimo na krpicama itd, ali minimum kulture bi trebao postojati. Stavljam slike citave komunikacije (nije dugo) i njen negativan komentar (s time da je stavila pod rubriku kao da sam ja kupac). Hvala na citanju! :)
2021 10 03
![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/179b9d43b9563f8808f37c12c8bc3794.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/4dc9f086477ed8dda41cae23e193e02a.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/325ba632e72fe4d3b7882196ad10645a.jpg)
2021 10 03
Ovo je sva moja "bezobrastina" sa whatsapp-a, stala je u par rijeci. Ovo je glnjen screenshot (ostavila je slike uz negativku, ja razgovor nemam jer sam je odmah maknula. !l ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/c10208757c6a883a7ba9268e6fe8a0f5.jpg) I komentar koji mi je na temelju svega ostavila 😅 ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/45d0ef7a5b65d5825b7b67502c42cb8d.jpg)
2021 10 03
Zasto ste makli razgovor sa watsappa koji je maloprije bio tu? Iz njega se jasno vidi da ste upravo Vi reagirali iznimno neugodno i ružno. Gospođa vas je samo pitala za cijenu majica, i kako vi znate da vam ne bi zahvalila na slikama nakon dogovora o kupnji,nego ste nakon jednog jedinog pitanja onako otkantali ženu. Možda vam je bio loš dan, necu ulaziti u to, ali vaš stav mi je ocajan. Vratite razgovor sa watsappa pa neka drugi procjene, ovo je moje mišljenje.
2021 10 03
> MarinaGoreta: > Zasto ste makli razgovor sa watsappa koji je maloprije bio tu? Iz njega se jasno vidi da ste upravo Vi reagirali iznimno neugodno i ružno. Gospođa vas je samo pitala za cijenu majica, i kako vi znate da vam ne bi zahvalila na slikama nakon dogovora o kupnji,nego ste nakon jednog jedinog pitanja onako otkantali ženu. Možda vam je bio loš dan, necu ulaziti u to, ali vaš stav mi je ocajan. Vratite razgovor sa watsappa pa neka drugi procjene, ovo je moje mišljenje. Nisam maknula, bila je losa rezolucija, pa sam stavila ponovno u medjuvremenu da se bolje moze procitati. Mozete sve vidjeti na mom profilu - pod ocjene - kupac, tamo mi je napisala i stavila citavi razgovor (ja razgovor nemam jer sam je izbrisala na aplikaciji).
2021 10 03
@MarinaGoreta , pa zato sam i stavila temu ovdje. Dal je moja "uvreda" prema njoj tolika koliko je opisuje, spominje poslovanje i bezobrazluk, a do "poslovanja" nije ni doslo? Da, vjerojatno bi i zahvalila, ali mislim da se kaze uljudno - samo hvala. Dan je bio takav kakav je, ali shvatite da bi minimum kulture u komunikacije trebao postojati. Ako ne stigne pisati - pa zasto uopce pise, mogla se kasnije javiti. No, samo jedan - dobar dan, uljepsava sve. Ja bih joj poslala sve ove majice ionako (jer mi ne trebaju) pa da je uzela i samo dvije. Kaze da je vozila dijete, zato nije stigla, ali je uspjela screenshotati dvije slike i odmah pitati za cijenu. To je svakako stigla. Ja ne negiram da sam burno regirala, ali stvar je principa i s obzirom da do razmjene podataka nije doslo, ona je svejedno morala ostaviti prenapumpanu emocijama, negativnu ocjenu. Vas stav i misljenje razumijem i odmah sam rekla da sam "burnije" reagirala, ali ovo nije za negativnu. Ostvarila sam bar preko 1000 suradnji kroz godine (sto ovdje, sto na Njuskalu i Fejsbuku i aposlutno nikad se nitko nije zalio. ).
2021 10 03
> karmen100: > > MarinaGoreta: > > Zasto ste makli razgovor sa watsappa koji je maloprije bio tu? Iz njega se jasno vidi da ste upravo Vi reagirali iznimno neugodno i ružno. Gospođa vas je samo pitala za cijenu majica, i kako vi znate da vam ne bi zahvalila na slikama nakon dogovora o kupnji,nego ste nakon jednog jedinog pitanja onako otkantali ženu. Možda vam je bio loš dan, necu ulaziti u to, ali vaš stav mi je ocajan. Vratite razgovor sa watsappa pa neka drugi procjene, ovo je moje mišljenje. > Nisam maknula, bila je losa rezolucija, pa sam stavila ponovno u medjuvremenu da se bolje moze procitati. Mozete sve vidjeti na mom profilu - pod ocjene - kupac, tamo mi je napisala i stavila citavi razgovor (ja razgovor nemam jer sam je izbrisala na aplikaciji). Negativnu ocjenu ne smije dati ako nije došlo do suradnje, biti ce vam obrisana sigurno, to znate i sami. Razgovor sam vidjela i opet ne znam sa cime vas je toliko razljutila da onako reagirate?
2021 10 03
Pravila krpica!!! Imate ih, citajte ih!! Negativna ocjena se smije ostaviti samo u slucaju ako je do suradnje doslo i ta suradnja je bila losa, kada se traze podaci i laze o uplati, a nije stvarno uplaceno. Kada do suradnje nije doslo, nema osnove za ostavljanjem negativne ocjene! Jos na krpicama nije dozvoljeno ocjenjivati komunikaciju, tako da ova negativna nema osnove. Zamolite admina da ju obrise i gotovo.
2021 10 03
Negativna nije opravdana jer do suradnje nije došlo, svakako imate pravo odbiti suradnju s nekim ako želite i sama to često radim ako mi se nešto čini 'off', ali, najiskrenije, pročitala sam razgovor, ne vidim ništa neljubazno, neka klasična brzinska komunikacija i s Vaše i s njene strane, jedina razlika je što ste vi napisali 'bok', preburna reakcija. Razumijem da nekad zna biti frustrirajuće kad se potrudite poslikati nešto dodatno i slično pa ne dobijete hvala, možda se prelomilo na ovom slučaju. Niste si kliknule, bolje da do suradnje nije ni došlo, ponavljam, povratna neopravdana.
2021 10 03
Iskreno, i mene nervira kada netko ne kaze ni dobar dan ni pozdrav niti ista. Ali prvo pravilo prodaje je da je kupac uvijek u pravu!! I tocka! Nema dalje. I kada nije u pravu, kupac je uvijek u pravu!! Osnovna pravila ponasanja nemaju svi, preko toga samo pređem. Ja uvijek imam uvodni i zavrsni pozdrav (profesionalna deformacija), ali to sad nije bitno. Ovdje je jos komunikacija kako-tako. Na marketplace-u je uzas. Tamo samo dobijes poruku "jeli ovo dosrupno" i ja se ubijem odgovarajuci (ako npr u oglasu prodajem vise stvari), lijepim slike, opis, cijene i na kraju dobijem samo seen. E to su cari prodaje
2021 10 03
@MarinaGoreta Ne znam, nije me toliko razljutila i nikad nikome nisam nesto takvo napisala, ali u zadnje vrijeme su mi se nekako javile stvarno cudne zene, zele sve, a vise se ne jave. Ova korisnica je pak imala posebne uvjete, "uske" majice za dijete od 3 god. Pa kopam, ja kopam pola ormara, gledam koja je uska, koja nije, sve hrpe odu kvragu, pa opet mora biti kao nova i markirana itd. Pa sve to slikam, nalazim je na aplikaciji (da mi je barem telefonski broj razdvojila u poruci, a ne onako stisnut, da jedva procitam). Jednostavno imam osjecaj da mi kao prodavaci ponekad, da se tako izrazim, jako puno dajemo i skacemo na sve zelje i prohtjeve, snizavamo cijene, uvijek bi svi rado besplatni Tisak, a stvar prodajem za 25 kn isl.) Na puno toga pristajemo, a ne dobijemo niti hvala. Sigurno ste bili u nekoj situaciji gdje se osjetili, tako, pomalo uvrijeđeno.
2021 10 03
> IvonaKarasov: > Iskreno, i mene nervira kada netko ne kaze ni dobar dan ni pozdrav niti ista. Ali prvo pravilo prodaje je da je kupac uvijek u pravu!! I tocka! Nema dalje. I kada nije u pravu, kupac je uvijek u pravu!! Osnovna pravila ponasanja nemaju svi, preko toga samo pređem. Ja uvijek imam uvodni i zavrsni pozdrav (profesionalna deformacija), ali to sad nije bitno. Ovdje je jos komunikacija kako-tako. Na marketplace-u je uzas. Tamo samo dobijes poruku "jeli ovo dosrupno" i ja se ubijem odgovarajuci (ako npr u oglasu prodajem vise stvari), lijepim slike, opis, cijene i na kraju dobijem samo seen. E to su cari prodaje Tako je, treba polaziti od toga da nismo svi jednaki i prilagoditi način komunikacije svakome koliko možemo i ne trošiti živce na to jer život je prekratak ☺️
2021 10 03
> karmen100: > Ne znam, nije me toliko razljutila i nikad nikome nisam nesto takvo napisala, ali u zadnje vrijeme su mi se nekako javile stvarno cudne zene, zele sve, a vise se ne jave. Ova korisnica je pak imala posebne uvjete, "uske" majice za dijete od 3 god. Pa kopam, ja kopam pola ormara, gledam koja je uska, koja nije, sve hrpe odu kvragu, pa opet mora biti kao nova i markirana itd. Pa sve to slikam, nalazim je na aplikaciji (da mi je barem telefonski broj razdvojila u poruci, a ne onako stisnut, da jedva procitam). > Jednostavno imam osjecaj da mi kao prodavaci ponekad, da se tako izrazim, jako puno dajemo i skacemo na sve zelje i prohtjeve, snizavamo cijene, uvijek bi svi rado besplatni Tisak, a stvar prodajem za 25 kn isl.) Na puno toga pristajemo, a ne dobijemo niti hvala. Sigurno ste bili u nekoj situaciji gdje se osjetili, tako, pomalo uvrijeđeno. Skupilo Vam se toga, razumljivo, nitko nije savršen, javite se adminu da Vam obrise povratnu i ne razbijajte glavu s time.
2021 10 03
Cure, sve ste u pravu, svaki vas komentar uvazavam i drago mi je cuti iskreno misljenje. :")
2021 10 03
> MarinaGoreta: > > karmen100: > > > MarinaGoreta: > > > Zasto ste makli razgovor sa watsappa koji je maloprije bio tu? Iz njega se jasno vidi da ste upravo Vi reagirali iznimno neugodno i ružno. Gospođa vas je samo pitala za cijenu majica, i kako vi znate da vam ne bi zahvalila na slikama nakon dogovora o kupnji,nego ste nakon jednog jedinog pitanja onako otkantali ženu. Možda vam je bio loš dan, necu ulaziti u to, ali vaš stav mi je ocajan. Vratite razgovor sa watsappa pa neka drugi procjene, ovo je moje mišljenje. > > Nisam maknula, bila je losa rezolucija, pa sam stavila ponovno u medjuvremenu da se bolje moze procitati. Mozete sve vidjeti na mom profilu - pod ocjene - kupac, tamo mi je napisala i stavila citavi razgovor (ja razgovor nemam jer sam je izbrisala na aplikaciji). > Negativnu ocjenu ne smije dati ako nije došlo do suradnje, biti ce vam obrisana sigurno, to znate i sami. Razgovor sam vidjela i opet ne znam sa cime vas je toliko razljutila da onako reagirate? .Slažem se sa svim , negativna u ovom slučaju nije opravdana , samo ni meni nije jasno zašto ste vi reagirali na način- "Ništa , zaboravite... Oke , nije rekla dobar dan , al ja to promatram samo kao nastavak komunikacije ..... istina nakon dva sata, al očito je da obje imate malu djecu , pa mi je i normalno da vam se to mrvicu razdužilo
2021 10 03
1 2 3