> anakanjer:
> Pozdrav, meni se dogodila ista stvar, takoder trebam vratiti jaknu samo isprobanu, ja cak i nemam vrecicu, i odrezala sam taj konopcic kojeg ne mogu pronaci😭 zanima me jeste li ju pokusali vratiti jer takoder sam se obratila zalandu i rekli su da im je kod povrata bitno da artikl bude nenosen i sa originalnom etiketom te ukoliko nemam etiketu, povrat nije moguce izvrsiti😪> HanjaNovak:
> > Pozdrav, imam pitanje.
> > Mislite li da ce mi uvaziti povrat, vracam jaketu, samo isprobana, imam i vrecicu i naljepnicu, ali sam odrezala onaj konopcic s etiketom sto stave na ovratnik i ne mogu to naci nigdje.
Sve ovisi o razlogu. Ukoliko povrat vršite zbog neodgovarajuće veličine i slično, na artiklu mora biti etiketa. U mom slučaju, Zalando mi je poslao oštećenu robu za koju na prvu nisam primijetila da je oštećena te sam skinula etiketu. Kad sam shvatila da se radi o oštećenju, odmah sam reklamirala proizvod pa su mi poslali 10€ uz napomenu da, ukoliko želim potpuni povrat novca, trebam vratiti artikl. Zvala sam ih i pitala za etiketu, također sam im pisala mail, na što su mi odgovorili da s obzirom na razlog povrata (reklamacija - oštećenje, znakovi prethodnog nošenja) mogu vratiti proizvod bez etikete, iako je poželjno da je etiketa na njemu. Savjetovali su me da etiketu priložim sa strane, što sam naravno zaboravila.. No, dobila sam obavijest da je za sada sve u redu s povratom, tako da se nadam da će uspjeti. Valjda sam nekome pomogla 🙂
> anakanjer:
> Pozdrav, meni se dogodila ista stvar, takoder trebam vratiti jaknu samo isprobanu, ja cak i nemam vrecicu, i odrezala sam taj konopcic kojeg ne mogu pronaci😭 zanima me jeste li ju pokusali vratiti jer takoder sam se obratila zalandu i rekli su da im je kod povrata bitno da artikl bude nenosen i sa originalnom etiketom te ukoliko nemam etiketu, povrat nije moguce izvrsiti😪> HanjaNovak:
> > Pozdrav, imam pitanje.
> > Mislite li da ce mi uvaziti povrat, vracam jaketu, samo isprobana, imam i vrecicu i naljepnicu, ali sam odrezala onaj konopcic s etiketom sto stave na ovratnik i ne mogu to naci nigdje.
Sve ovisi o razlogu. Ukoliko povrat vršite zbog neodgovarajuće veličine i slično, na artiklu mora biti etiketa. U mom slučaju, Zalando mi je poslao oštećenu robu za koju na prvu nisam primijetila da je oštećena te sam skinula etiketu. Kad sam shvatila da se radi o oštećenju, odmah sam reklamirala proizvod pa su mi poslali 10€ uz napomenu da, ukoliko želim potpuni povrat novca, trebam vratiti artikl. Zvala sam ih i pitala za etiketu, također sam im pisala mail, na što su mi odgovorili da s obzirom na razlog povrata (reklamacija - oštećenje, znakovi prethodnog nošenja) mogu vratiti proizvod bez etikete, iako je poželjno da je etiketa na njemu. Savjetovali su me da etiketu priložim sa strane, što sam naravno zaboravila.. No, dobila sam obavijest da je za sada sve u redu s povratom, tako da se nadam da će uspjeti. Valjda sam nekome pomogla 🙂