Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Rezervacije, lazi i odustajanje

Nerado otvaram ovakve teme ali ovaj put sam bas isfrustrirana. Dakle javlja mi se korisnica, rezervira jaknu i navodi da ce se javiti 15. Prosao je datum te sam dala malo vremena jos. Nakon sto se doticna nije javila posaljem joj smajlic kao podsjetnik (mozda je zana zaboravila.) Doticnoj to zasmeta jer eto ona ima upalu umnjaka i smajlic nije podjetnik 😅 Ali ona odbija kupiti jer sam novodno njenoj prijateljici poslala nesto sa mrljama. Na to joj kazem neka se frendica javi jer volim rjesiti problem. Ali eto frendica se bojala negativne ocjene, pa je frendica ipak bila na faceu. Na kraju ispada da frendica ne postoji te da sam sa curom vec imala suradnju nakon koje se nije javila. Za sve sam nasla stare poruke kako na krpicama tako i na faceu ( u pitanju je njen profil na fb na kraju, ne frendicin). Ok shvacam nije za negativnu jer do suradnje nije doslo. Neutralna? Da ili ne? Iako msm da joj neutralna nista ne bi znacila i da bi se te iste neutralne trebale prikazivati transparentno kao i negativne. Ako nesto mrzim onda je to cinjenica da ce netko radje lagati nego reci "gle ja bi ipak odustala isprike" . Pa apeliram na to da se nesto napravi po tom pitanju. Sve ih je vise sa glupim izlikama, a ne smije se dati negativna.. U nastavku stavim poruke po potrebi kao i slike gdje sam doticnu uhvatila u lazi.
2022 12 19
Meni samo nije jasno koliko takvi ljudi imaju viška vremena kad im se da trošiti svoje i tuđe vrijeme za bezveze ,:(
2022 12 20
Nažalost, mislim da tu nema pomoći, čak ni negativna neće napraviti veliku razliku. Imala sam identičnu situaciju sa jednom korisnicom, koja pati od kroničnog odustajanja nakon višetjednih rezervacija (bez isprike, mrtva hladna). Ako bi se prodavač pobunio onda bi častila uvredama i groznim riječima. Ja sam joj zbog toga ostavila negativnu, iako nije po pravilima, pa je ona uzvratila i meni. Međutim, i dalje je nastavila po istom, krpičarke su surađivale normalno sa njom, dok nije dobila još par negativnih zbog identične stvari i profil je blokiran. A zatim je otvorila novi profil, opet nove negativne, blokiranje. Pa zatim i treći. Rješenje je ne raditi rezervacije duže od par dana.
2022 12 20
ma to s rezervacijama rijetko kada uspije...ne kužim ja jedva kliknem ako nešto baš želim a ne da razmišljam bi li nebi li ..odustanem samo ako mi mjere stvarno neodgovaraju ...ali ovakoo...jooj najgore mi je kada ja odgovorim na sva pitanja..i onda za 3 dana tišine pitam zanima li vas još i onda odgovor nedočekam...obviously not :P
2022 12 20
To je čista negativna, uzimanje podataka, ne javljanje onda kada su same rekle termin i onda ih upitaš gdje je zapelo ti si negativna, agresivna osoba... Kulturno bi bilo javiti dan prije dogovorenog termina ili na termin , sorry ne mogu uzeti... Ne treba ni objašnjenje, ali ovakvo ponašanje je za negativnu. Također i osobe koje se jave kupila bi možete sačekati koji dan, dva tri. Ok nije problem, nakon 3 dana nema ni A ni Be i onda upitaš opet kaj ćemo? Odgovor, može mjere, a koji je sastav. Tu čovjeku bude sve jasno. Ljudima je dosadno u životu... Kulture nema. Ošlo sve kvragu.
2022 12 20
Ako netko pita za rezervaciju onda lijepo zatražim da mi kao garanciju ostave svoje podatke za slanje, ime i prezime i točan datum uplate. Po mogućnosti broj mobitela da ja mogu 1-2 dana prije javit se i poslati svoje podatke (ako krpice zaštekaju pa da se možemo dogovoriti). Obično nakon toga zahtjeva većina više ne nastavi razgovor pa znam na čemu sam 🤣🤣 Nekad imam osjećaj da je osoba ok pa rezerviram i bez toga. Jedna gospođa je tražila 20 dana rezervaciju, činila mi se poštenom, pristala sam i javila mi se kako je i obećala.
2022 12 20
> Groovy: > To je čista negativna, uzimanje podataka, ne javljanje onda kada su same rekle termin i onda ih upitaš gdje je zapelo ti si negativna, agresivna osoba... Kulturno bi bilo javiti dan prije dogovorenog termina ili na termin , sorry ne mogu uzeti... Ne treba ni objašnjenje, ali ovakvo ponašanje je za negativnu. Također i osobe koje se jave kupila bi možete sačekati koji dan, dva tri. Ok nije problem, nakon 3 dana nema ni A ni Be i onda upitaš opet kaj ćemo? Odgovor, može mjere, a koji je sastav. Tu čovjeku bude sve jasno. Ljudima je dosadno u životu... Kulture nema. Ošlo sve kvragu. Ovo zadnje pogotovo, potpis!!!
2022 12 20
> Eisen77: > Ako netko pita za rezervaciju onda lijepo zatražim da mi kao garanciju ostave svoje podatke za slanje, ime i prezime i točan datum uplate. Po mogućnosti broj mobitela da ja mogu 1-2 dana prije javit se i poslati svoje podatke (ako krpice zaštekaju pa da se možemo dogovoriti). > Obično nakon toga zahtjeva većina više ne nastavi razgovor pa znam na čemu sam 🤣🤣 > Nekad imam osjećaj da je osoba ok pa rezerviram i bez toga. Jedna gospođa je tražila 20 dana rezervaciju, činila mi se poštenom, pristala sam i javila mi se kako je i obećala. Dobra ideja, od sad prakticiram. 🙂
2022 12 20
![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/5342515a2f1fd93a54200db8665f969f.jpg) I prosle godine ista prica sa umnjacima..
2022 12 20
Nemam uopce dobra iskustva sa rezervacijama Upravo iz razloga sto se druga strana vise ne javi Sta je tesko javit,ne mogu uzeti,prodaj nekom drugom i gotovo
2022 12 20
Da, ja isto ne vidim problem u tome da netko odustane od kupnje i zahvali na razgovoru, pa i rezervaciji, a to ne javljanje mi je koooma...al, ovaj napad zbog "umnjaka" (mo'š mislit) shocking, klasični primjer napada kao obrane, neznam zakaj nisu u stanju reći:da, zeznula sam, tko nebi onda oprostio. Ja inače volim rezervirati, jer onda da se neznam kaj desi ja to moram kupiti, dogovor je dogovor,cak nekad impulzivno rezerviram, ali kaj ću, moram kupiti😀😀😀a ako mi prodavačica ne zeli rezervirati onda nekada cak ni ne kupim, evo jedna suknja mi je godinu dana u omiljenima, nikak da dođe na red.
2022 12 20