Skratit ću priču i zanima me Vaše iskustvo ako ga imate.
Jednom sam nešto naručila iz Bofrosta. Više-manje kvaliteta im je super, a cijene su malo poveće kako za koju stvar. Nije ono baš da bi svaki dan kupovala. Morala sam dati svoje podatke radi dostave.
Naručila sam dakle prije jedno 3-4 mjeseca, kad 2 tjedna nakon narudžbe me nazovu i kažu mi da su u srijedu u mojem kvartu pa da im kažem narudžbu ako imam. Uglavnom nešto sam im rekla da sam na putu do 9. mjeseca (nisam lagala, nije me više od pol ljeta bilo). I onda u 9. mjesecu su krenuli zvat. 99 % poziva je u radnom vremenu kad radim pa se ionak ne stignem javit, jednostavno sam memorirala njihov broj i odlučila se ne javljati.Razumijem sve firme koje zovu radi ponude, sve mailove koje dobijem pročitam, znam da se i oni trude reklamirati i zaraditi ali ovo što Bofrost radi je počelo biti psihično maltretiranje. Jedan dan su me zvali oko 15 puta, u mjesec dana možda već i 100 puta. Ima dana kad uopće ne zovu, ali npr. danas su me 5 puta zvali. Iako sam im poslala mailom gdje ih molim da me više nikad ne zovu jer su izgubili kupca jer me stalno zovu i to me iritira oni i dalje konstantno zovu. Blokirala sam im broj ali svejedno ta aplikacija mi pokazuje na mobilnom zaslonu da su me zvali.
Uglavnom želim čuti Vaša iskustva, ako ih imate u vezi njih. Pomalo mi ide na živce. Mislim da nije u redu toliko puta zvati, često moram bitne stvari obaviti na mobitelu oni se usude zvati desetak puta bez problema. Čovjek ih lijepo zamoli da više nikad neće kupovat od njih i to samo zato jer su prenaporni i oni opet. Dokle??? Koji mi je slijedeći korak? Hvala svima unaprijed.
Skratit ću priču i zanima me Vaše iskustvo ako ga imate.
Jednom sam nešto naručila iz Bofrosta. Više-manje kvaliteta im je super, a cijene su malo poveće kako za koju stvar. Nije ono baš da bi svaki dan kupovala. Morala sam dati svoje podatke radi dostave.
Naručila sam dakle prije jedno 3-4 mjeseca, kad 2 tjedna nakon narudžbe me nazovu i kažu mi da su u srijedu u mojem kvartu pa da im kažem narudžbu ako imam. Uglavnom nešto sam im rekla da sam na putu do 9. mjeseca (nisam lagala, nije me više od pol ljeta bilo). I onda u 9. mjesecu su krenuli zvat. 99 % poziva je u radnom vremenu kad radim pa se ionak ne stignem javit, jednostavno sam memorirala njihov broj i odlučila se ne javljati.Razumijem sve firme koje zovu radi ponude, sve mailove koje dobijem pročitam, znam da se i oni trude reklamirati i zaraditi ali ovo što Bofrost radi je počelo biti psihično maltretiranje. Jedan dan su me zvali oko 15 puta, u mjesec dana možda već i 100 puta. Ima dana kad uopće ne zovu, ali npr. danas su me 5 puta zvali. Iako sam im poslala mailom gdje ih molim da me više nikad ne zovu jer su izgubili kupca jer me stalno zovu i to me iritira oni i dalje konstantno zovu. Blokirala sam im broj ali svejedno ta aplikacija mi pokazuje na mobilnom zaslonu da su me zvali.
Uglavnom želim čuti Vaša iskustva, ako ih imate u vezi njih. Pomalo mi ide na živce. Mislim da nije u redu toliko puta zvati, često moram bitne stvari obaviti na mobitelu oni se usude zvati desetak puta bez problema. Čovjek ih lijepo zamoli da više nikad neće kupovat od njih i to samo zato jer su prenaporni i oni opet. Dokle??? Koji mi je slijedeći korak? Hvala svima unaprijed.