Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Razgovori /

Bofrost - maltretiranje pozivima

Skratit ću priču i zanima me Vaše iskustvo ako ga imate. Jednom sam nešto naručila iz Bofrosta. Više-manje kvaliteta im je super, a cijene su malo poveće kako za koju stvar. Nije ono baš da bi svaki dan kupovala. Morala sam dati svoje podatke radi dostave. Naručila sam dakle prije jedno 3-4 mjeseca, kad 2 tjedna nakon narudžbe me nazovu i kažu mi da su u srijedu u mojem kvartu pa da im kažem narudžbu ako imam. Uglavnom nešto sam im rekla da sam na putu do 9. mjeseca (nisam lagala, nije me više od pol ljeta bilo). I onda u 9. mjesecu su krenuli zvat. 99 % poziva je u radnom vremenu kad radim pa se ionak ne stignem javit, jednostavno sam memorirala njihov broj i odlučila se ne javljati.Razumijem sve firme koje zovu radi ponude, sve mailove koje dobijem pročitam, znam da se i oni trude reklamirati i zaraditi ali ovo što Bofrost radi je počelo biti psihično maltretiranje. Jedan dan su me zvali oko 15 puta, u mjesec dana možda već i 100 puta. Ima dana kad uopće ne zovu, ali npr. danas su me 5 puta zvali. Iako sam im poslala mailom gdje ih molim da me više nikad ne zovu jer su izgubili kupca jer me stalno zovu i to me iritira oni i dalje konstantno zovu. Blokirala sam im broj ali svejedno ta aplikacija mi pokazuje na mobilnom zaslonu da su me zvali. Uglavnom želim čuti Vaša iskustva, ako ih imate u vezi njih. Pomalo mi ide na živce. Mislim da nije u redu toliko puta zvati, često moram bitne stvari obaviti na mobitelu oni se usude zvati desetak puta bez problema. Čovjek ih lijepo zamoli da više nikad neće kupovat od njih i to samo zato jer su prenaporni i oni opet. Dokle??? Koji mi je slijedeći korak? Hvala svima unaprijed.
2018 10 23
w.narodni-list.hr/posts/231435007
2018 10 23
Moja majka ima s njima odlična iskustva. Već jako dugo je vjeran kupac. Zovu je uvijek u dogovoreno vrijeme na kućni broj (kada su počeli surađivati nije ni bilo mobitela, lol). Ne znam koliko često. Njihov je način poslovanja takav da oni kontaktiraju kupce, a ne kupci njih. Prije je bilo drugačije i tijekom godina su to mijenjali u nekoliko navrata. Nikada je nisu dosađivali. Ako nije trebala narudžbu, zahvalila se do sljedećeg puta. Dakle, skroz pozitivno iskustvo, potpuno drugačije od tvoga. I točno je što si napisala, proizvodi su im zaista odlični i nešto skuplji.
2018 10 23
teehee - drago mi je da je tvoja mama uvijek imala odlična iskustva. Što se tiče kvalitete stvarno je tak, sve što sam probala je bilo vrlo dobro ako ne i odlično. No ovo je stvarno pretjerano. Ja funkcioniram na način kad nešto trebam naručim i gotovo. Oni bi da svakih tjedan-dva naručujem, što je ipak too much. Mislim da je sve stvar dogovora, ako sam ih zamolila i telefonskim putem kad smo se čuli da ću ih ja kontaktirati za narudžbu i još preko e-maila i oni ponovo po svom, nije u redu. Oni ne zovu nikad 1 dnevno, obično 5 puta a nekad i više od 10 puta dnevno, ali ne dan za danom, mislim da to nije u redu. Hvala na savjetima, probat ću.
2018 10 23
Zašto se ne javite jednom i kažete da Vas ne zovu više? Jasno mi je da ste im napisali mail, ali možda jednostavno nisu uspjeli povezati s Vama...možda gledaju samo po brojevima ili ne znam kako točno funkcionira njihovo poslovanje ali sigurna sam da bi tako uzeli u obzir. Ako im kažete u pozivu da ne želite više suradjivati, morat će Vas pitati zašto i ponuditi neko objašnjenje i ispriku - uz to im kažete da ćete ih Vi kontaktirati ako budete nešto trebali, iako imaju drugačiji model poslovanja i mislim da bi sve bilo ok...
2018 10 23
Slicno je bilo sa Modernom, Topshopom. Ukucani su pri javljanju bili pristojni i izdrzljivi dok nije pukao film jer su djelatnici zvali takodjer po 20ak puta dnevno.. Ne samo da su bili dosadni nego je djelatnica cak googlala ulicu i ostale podatke prema kojima je pokusala navuci na kupnju. Razgovor (odnosno njen monolog) je isao u smjeru "ja sam isto rodjena tad i tad, imam sina godina vaseg, cesto posjecujem taj i taj kafic u vasem gradu, ..placa mi je toliko i toliko, sigurno ni vasa nije veca ali ovo vrijedi imati.." Tu sam skuzila da cak googlaju podatke sto mi je dno dna! Pocela je zadirati u privatnost sa nagadjanjem i podpitanjima. Rjesenje je jedno jedino - biti krajnje drzak i bezobrazan par puta i zahtjevati brisanje podataka iz njihove evidencije. Nema ljubazno ni kulturno. Nazalost tako je. Inace ironicno je kojim se sve trikovima sluze. Prije "raskida" jedan od razgovora koji se odvio pocetkom ove godine pocela je sa "Vama kao nasem stalnom kupcu nudimo".. i ja kako sam se javila slucajno je prekinem s pitanjem "A kada smo zadnji put nesto narucili?!" Dobijem odgovor "u veljaci 2013.godine!" :') Otkacite to bez imalo premisljanja.
2018 10 23
ProdajaOdjece7... oni ne funkcioniraju po tom principu da ih sam zoveš. Sanjakova1024, žao mi je što ti je prisjeo Bofrost (da se razumijemo - i meni bi) jer znam da mogu i znaju biti nenaporni. Nikada nisu u pozivima forsirali kupovinu ako im je rečeno "hvala, ne bih ništa ovaj put". On bi tada rekao da se čuju sljedeći put. Mislim da zovu svaka dva tjedna, tak mi nekaj stoji... Svojevremeno su imali i princip prolaženja ulicom u određeno vrijeme. Tada nisu zvali. Osobno se davim u njihovim sladoledima. Grašak im nema konkurenciju. Ribe su isto odlične. Da, baš su se glupo ponijeli.
2018 10 23
Prodajaodjeće7 - slažem se s Vama, tako sam i napravila jednom - kad sam im se zadnji put javila čovjek mi je rekao da su u srijedu na mojoj adresi planiram li nešto naručiti, pa sam rekla da ne, da idem često na put (bilo je ljeto) i onda sam ih zamolila da ću im se ja javiti kada ću imati nešto za naručiti. Tada sam im već objasnila pristojno telefonski (pa valjda mogu negdje zapisati da osoba ne želi da ih se zove). A inače zovu me 99% u vrijeme kad sam na poslu, obično u jutarnjim satima. sonja90 - užas je to što se Vama dogodilo, još gore nego mene. Mislim da nema nitko pravo tako jako zadirati u privatnost da komentiraju djecu ili što Vi redovito posjećujete u gradu. Opet kažem razumijem da se oni moraju reklamirati i zaraditi, ali postoje granice, postoji neka određena privatnost. Inače BOFROST nema nigdje na internetu za ocjeniti. Obično tvrtke imaju na facebooku ili google mjesto gdje se piše ocjena ili recenzija. Kod njih to ne postoji, možda zato jer bi im onda svi pisali kak su dosadni i naporni. No vidjela sam na jednom forumu da su neki pisali o tome kako su naporni i dosadni te da su prestali kupovati zbog tog. Stvarno mislim da sve što je previše nije dobro i neki ljudi koji su planirali naručiti više možda to neće napraviti jer će misliti da će sve više i više zvati.
2018 10 23
teehee - oni nemaju pravila. Nekad u tjednu me zovu nekoliko dana, pa tjedan ništa. Nema pravila. Ne mogu im se javljati za vrijeme radnog vremena, no da me nazovu navečer kad sam kod kuće lijepo bi im rekla da nek me ispišu iz liste ili čega već. Inače prvi put sam naručila telefonski, imaju broj za narudžbu. Još jednu osobu znam koja je naručivala, uvijek telefonski naručuje. tako da mi nije niti na kraj pameti bilo da će oni mene zvat. I to toliko puta.
2018 10 23
> sanjakova1024: Stvarno mislim da sve što je previše nije dobro i neki ljudi koji su planirali naručiti više možda to neće napraviti jer će misliti da će sve više i više zvati. Slažem se. Mene strahovito smetaju naporni prodavači i promotori. To mi je totalni downer.
2018 10 23
> sanjakova1024: > teehee - oni nemaju pravila. Nekad u tjednu me zovu nekoliko dana, pa tjedan ništa. Nema pravila. Ne mogu im se javljati za vrijeme radnog vremena, no da me nazovu navečer kad sam kod kuće lijepo bi im rekla da nek me ispišu iz liste ili čega već. Inače prvi put sam naručila telefonski, imaju broj za narudžbu. Još jednu osobu znam koja je naručivala, uvijek telefonski naručuje. tako da mi nije niti na kraj pameti bilo da će oni mene zvat. I to toliko puta. Užas. Baš ću pitati mamu je li se i kod nje što promijenilo u zadnje vrijeme. Pisala sam ti iskustva koja znam od prije.
2018 10 23
Istina, vrlo su uporni i naporni s tim pozivima. I ja sam morala baš bezobrazno prekinut ta silna zvanja, tada su me valjda izbrisali i više ne zovu. A zapravo mi je žao što imaju takav način poslovanja jer proizvodi su im odlični. Više puta sam poželjela naručiti onaj njihov sladoled od oraha, ali kad se sjetim da to za sobom povlači opet zillion novih telefonskih poziva, odustanem i odem u Lidl :(
2018 10 23
> sanjakova1024: > sonja90 - ali postoje granice, postoji neka određena privatnost. Stvarno mislim da sve što je previše nije dobro i neki ljudi koji su planirali naručiti više možda to neće napraviti jer će misliti da će sve više i više zvati. Naravno! Granice i umjerenost a ne ovako, izgubit ce kupce . Svi slicni prodavaci, ne samo oni.
2018 10 23
Magieli - slažem se, sve je dobro rečeno. sonja90 - također se slažem. U redu je ponekad nazvati, ali ako te osoba lijepo zamoli da ne zoveš onda se treba to poštivati.
2018 10 23
Zato lijepo upišete brojeve u registar ne zovi i svakog koji vas nazove prijavite hakomu. To što si jednom nešto od nekoga naručio im ne daje pravo da te godinama maltretiraju što pozivima što mailovima.
2018 10 24
1 2