Bok svima, relativno sam nova korisnica pa rekoh, da pitam iskusne. :D
Dosad još nisam imala zahtjev za povratom, ali mi je upravo palo na pamet da je to jedna od mogućnosti pa bih htjela biti spremna haha.
Dakle, kroz kupovanje preko internetskih stranica sam navikla da mi u slučaju povrata prodavač vraća iznos robe, ali ne i trošak dostave. I to mi je normalno jer u protivnom prodavač ne da nije zaradio, nego je još i u gubitku.
Međutim, ja sam svoje cijene izrazila s poštarinom uračunatom čisto zbog preglednosti i jasnoće (ta poštarina je uvijek cca. 20,00 kn za manji paket) pa me zanima je li onda čudno da kažem kupcu da ću rado napraviti povrat, ali da kupcu ostaje trošak poštarine?
Bok svima, relativno sam nova korisnica pa rekoh, da pitam iskusne. :D
Dosad još nisam imala zahtjev za povratom, ali mi je upravo palo na pamet da je to jedna od mogućnosti pa bih htjela biti spremna haha.
Dakle, kroz kupovanje preko internetskih stranica sam navikla da mi u slučaju povrata prodavač vraća iznos robe, ali ne i trošak dostave. I to mi je normalno jer u protivnom prodavač ne da nije zaradio, nego je još i u gubitku.
Međutim, ja sam svoje cijene izrazila s poštarinom uračunatom čisto zbog preglednosti i jasnoće (ta poštarina je uvijek cca. 20,00 kn za manji paket) pa me zanima je li onda čudno da kažem kupcu da ću rado napraviti povrat, ali da kupcu ostaje trošak poštarine?