Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Što s poštarinom u slučaju povrata?

Bok svima, relativno sam nova korisnica pa rekoh, da pitam iskusne. :D Dosad još nisam imala zahtjev za povratom, ali mi je upravo palo na pamet da je to jedna od mogućnosti pa bih htjela biti spremna haha. Dakle, kroz kupovanje preko internetskih stranica sam navikla da mi u slučaju povrata prodavač vraća iznos robe, ali ne i trošak dostave. I to mi je normalno jer u protivnom prodavač ne da nije zaradio, nego je još i u gubitku. Međutim, ja sam svoje cijene izrazila s poštarinom uračunatom čisto zbog preglednosti i jasnoće (ta poštarina je uvijek cca. 20,00 kn za manji paket) pa me zanima je li onda čudno da kažem kupcu da ću rado napraviti povrat, ali da kupcu ostaje trošak poštarine?
2019 03 16
Po meni ne bi bilo fer. Recimo da procijenite vrijednost artikla na 50 kn, i vama i kupcu dođe na isto uplatio on 50 kn+20 kn za pt ili 70 kn s pt. Samo što u drugom slučaju ispada da kupac ima još dodatnog troška, a još je kompliciranije ako iziskuje povrat jer artikl nije bio kao opisan
2019 03 16
Ako nešto nije u redu sa artiklom koji je prodan, onda bi prodavač trebao platiti obje poštarine.
2019 03 16
S tim se slažem, tu je greška do prodavača, ali ako je s artiklom sve u redu, a kupcu se jednostavno baš ne sviđa ili ne paše veličina?
2019 03 16
> Nastasia1993: > S tim se slažem, tu je greška do prodavača, ali ako je s artiklom sve u redu, a kupcu se jednostavno baš ne sviđa ili ne paše veličina? Onda ne, to je greška kupca jer nije obraćao pažnju na veličinu i mjere, niti vi možete utjecati na to hoće li se sviđati ili ne.
2019 03 16
> Nastasia1993: > S tim se slažem, tu je greška do prodavača, ali ako je s artiklom sve u redu, a kupcu se jednostavno baš ne sviđa ili ne paše veličina? Za to procijenite sami kako ćete postupiti. Možete napraviti povrat ako imate razumijevanja, ako je stvar bila skuplja i slično i naravno ako je kupac pristojan i lijepo pita, ponudi nekakav dogovor. Uvijek možete ponuditi da vratite iznos artikla i početne poštarine, a on da plati slanje natrag. Većina će cura pristati na to u slučaju da je greška njihova.
2019 03 17
Hvala svima na odgovorima! 😊
2019 03 17