Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Slobodno vrijeme i hobiji /

Filmovi, knjige, glazba /

Ljubitelji filmova :D

Three Billboards Outside Ebbing Missouri, opravdao Oscara :)
2019 11 23
Ljubitelji filmova, podržite me i zapratite, pišem recencije filmova, bez spoilera :) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/fb6e4c1fce55755133bd7467614deb2f.jpg)
2019 11 24
I jos preporuka za crtanu seriju Rick and Morty :)
2019 12 11
Ubacit ću se opet s preporukom, nije film, ali je serija :") Serija See, prva sezona navodno ima 8 epizoda. Meni je bila ok. Iako je tematika virus koji uništava civilizaciju kakva je bila i dovodi do nekih ljudskih promjena, ipak pokazuje koliko čovjek može biti prilagodljiv i opstati...
2019 12 16
The skin I live in
2020 02 28
> LidijaBalogh: > ajme, ima ih jako puno. nekoliko njih koji su mi vrh su (a i većina ih je psihološki triler): shape of water, ex machina, the hateful eight, nightcrawler, a clockwork orange, gravity, donnie darko, mother, amelie, 10 cloverfield lane, the imitation game, requiem for a dream, the perks of being a wallflower, birdbox, dr. strangelove, before sunrise/sunset, magnolia, black mirror bandersnatch, don't breathe, annie hall, sing street, the pianist, into the wild, stalker, dazed and confused, cloverfield, when harry met sally, american honey, solaris, the invitation, the cloverfield paradox, locke, coherence, gattaca, lolita, begin again, the machinist, the descent, dogville, the mist, mr. nobody, the shelter, the road, the autopsy of jane doe, predestination, cube, funny games, the warriors, deepwater horizon, pierrot le fou, the dreamers, escape room, the crow, mama, a bigger splash, the endless, the strangers, the others, perfume, twister, i origins, the snowman, another earth, russian ark, secret window, cry baby, umberto d., solaris, man from earth, the ninth gate, pontypool, the broken circle breakdown, 1984, the runaways, perfect sense, europa report, the wave, dark skies, the ruins, sound of my voice, sphere, candy, dorian gray, case 39, them, doomsday, the professor, 2:22, pathology, tuvalu, a plastic ocean, pulp fiction, gone girl, django, birdman, eternal sunshine of the spotless mind, midsommar, the lobster, 12 years of slave, inherent vice, to the bone, blow, interstellar, cube 2: hipercube, frankenstein, mockingbird, nocturnal animals. > malo je popis zbrda-zdola, ali posluzit ce (nadam se). prema ovakvoj klasifikaciji rekla bih da bi vam se mogao svidjeti film Dogtooth (2009) iliti Kynodontas i film The skih I live in, također bi preporučila za pogledati i Shutter Island, Persona, Mulholland drive.. ;)
2020 03 03
www. sedeljka. com / Video / Movie/12213/My-Sister's-Keeper Film koji otvara pitanja umjetne oplodnje, eugenike, doniranje organa bez pristanka i sličnih teških tema. Preporuka od srca!
2020 05 24
1 2 3