Dan poslije, nakon 24 sata, korisnica odgovara da majica i dalje nije poslana te kako će ju poslati, nikakv objašnjenje ne nudi, samo da će poslati poklon - da napomenem, korisnica je stalno aktivna, malo malo se logira, kroz cijeli taj period, stavlja i briše artikle, ali meni ne odgovara na poruke. Ja korisnici napominjem da meni ta majica treba za utorak, te da se nadam da će i do tad stići (bio je petak ja mislim), pretpostavljajući da će korisnica poslati taj isti dan ili sljedeći da majica dođe na vrijeme, za koju su novci uplaćeni u tom trenutku prije 9 dana. Opet muk, neodgovaranje, korisnica i dalje posluje ovdje, te mi ovaj PONEDELJAK šalje šifru paketa. Korisnici govorim da mi nije jasno kako je paket poslan tek nakon 11 dana, čak i nakon mog napominjanja da mi treba za taj utorak, da je ovo jako losa suradnja te da cu je tako i ocijeniti, a i da mi je realno i sama majica pregrmila nakon takvog nastupa s druge strane. Tu korisnica odgovara da je majica poslana dan ranije (u nedelju) ali nije uvedena u sustav, da je ona prodala majicu za simboličnu cijenu, da više košta poklon koji sam dobila (poklon je kutija merci čokolade) da sam mogla tražit povrat itd itd, da ona nije tu da zaradi i tako.
Isto kao i da moj problem nije njena simbolična cijena koju je ona sama odredila, pretpostavljam da bi ju kupila i za veći iznos jer je majica doista moj stil i ono što ja volim. Naravno, na moju bibliju nije odgovorila. Korisnica se i nakon tog svega i dalje uredno logira i postavlja i briše artikle.
Dan poslije, nakon 24 sata, korisnica odgovara da majica i dalje nije poslana te kako će ju poslati, nikakv objašnjenje ne nudi, samo da će poslati poklon - da napomenem, korisnica je stalno aktivna, malo malo se logira, kroz cijeli taj period, stavlja i briše artikle, ali meni ne odgovara na poruke. Ja korisnici napominjem da meni ta majica treba za utorak, te da se nadam da će i do tad stići (bio je petak ja mislim), pretpostavljajući da će korisnica poslati taj isti dan ili sljedeći da majica dođe na vrijeme, za koju su novci uplaćeni u tom trenutku prije 9 dana. Opet muk, neodgovaranje, korisnica i dalje posluje ovdje, te mi ovaj PONEDELJAK šalje šifru paketa. Korisnici govorim da mi nije jasno kako je paket poslan tek nakon 11 dana, čak i nakon mog napominjanja da mi treba za taj utorak, da je ovo jako losa suradnja te da cu je tako i ocijeniti, a i da mi je realno i sama majica pregrmila nakon takvog nastupa s druge strane. Tu korisnica odgovara da je majica poslana dan ranije (u nedelju) ali nije uvedena u sustav, da je ona prodala majicu za simboličnu cijenu, da više košta poklon koji sam dobila (poklon je kutija merci čokolade) da sam mogla tražit povrat itd itd, da ona nije tu da zaradi i tako.
Isto kao i da moj problem nije njena simbolična cijena koju je ona sama odredila, pretpostavljam da bi ju kupila i za veći iznos jer je majica doista moj stil i ono što ja volim. Naravno, na moju bibliju nije odgovorila. Korisnica se i nakon tog svega i dalje uredno logira i postavlja i briše artikle.