Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Koliko dugo bi bilo ok cekati neciji odgovor

Dakle posaljem upit za torbu koju stvarno jako jako zelim. Pitam za dimenzije (duduse mogla ih je staviti i u opis pa nebi bilo pitanja) i napisem da deff kupujem ako mi dimenzije odgovaraju. Korisnica posalje dimenzije nakon 29h (sasvim ok po meni). Ja njoj posaljem info da dimenzije ogdovaraju, da bih kupila, uplatila odmah i neka posalje podatke za uplatu - nakon 23h od njezinog slanja dimenzija - znaci brze nego ona odgovaram. Ona javlja da je prodala atrikal jer se nisam dugo javljala. Sad mene zanima u kojem roku bi se ja trebala javiti ako je 23h predugo ??? I je li ovo opravdan razlog za ostaviti neutralnu ?
2019 12 15
Nema nikakvog razloga za ocjenjivanjem. Torba je prodana prvom kupcu, a to što ste se vi raspitivali za torbu ne znači apsolutno ništa.
2019 12 15
Većina njih, pa i sama ja uglavnom, prodajem prvoj osobi koja zatraži podatke za uplatu, a ne onima koji postave 1000 pitanja (što je isto ok) pa ako im odgovara sigurno uzimaju. K tome, dosta njih su neozbiljni kupci i nestanu nakon što se potrudiš dati sve moguće informacije, tako da razumijem prodavačicu.
2019 12 15
Ja kada pošaljem upit očekujem odgovor u roku par sati do 1 dan.Odgovaram odmah nakon upita kupujem ili ne.Većina kupnji je dogovorena u par poruka i isti dan.Ne volim kada se to razvuče po tjedan dana-ima i takvih prodavača ali ja izgubim volju za kupnjom na taj način komunikacije.Najviše me nervira kada u pola komunikacije druga strana"pobjegne".
2019 12 15
Nisam trazila milijun informacija nego jednu jedinu koja je valjda nuzna za kupnju bilocega (dimenzija), samim time bi trebalo biti normalno da ju kupac navede pri prodaji. Uglavnom rasprava dalje nema smisla posto sam u meduvremenu otkrila da je prodavacica blokirana zbog visestruke krade na drugom profilu, pa cu tu info prenijeti na crnu listu kamo i spada.
2019 12 15
> jelena60: > Nisam trazila milijun informacija nego jednu jedinu koja je valjda nuzna za kupnju bilocega (dimenzija), samim time bi trebalo biti normalno da ju kupac navede pri prodaji. > Uglavnom rasprava dalje nema smisla posto sam u meduvremenu otkrila da je prodavacica blokirana zbog visestruke krade na drugom profilu, pa cu tu info prenijeti na crnu listu kamo i spada. Da ali za ubuduce, nije korektno da ocjenjujete ukoliko niste dog prodaju/kupnju znaci dobili iliti proslijedili podatke. Ja osobno prodajem onome tko prvi kupuje a ne tko prvi pita. Na takve situacije ovdje morate biti spremni i imati razumijevenja.
2019 12 15
Prodavačica je upravu. Npr ja osobno dobivam svakakve upite i normalno da od trenutka slanja podataka za uplatu određenog artikla, je taj artikl za tu osobu rezerviran, a ostale ako se naknadno jave idu na listu cekanja. I dajte molim vas....da se neutralne tako ostavljaju.....ja bi ih onda bar 300 ostavila od svojih prvih dana ovdje. Kuzim da si sad "povrijedjena" jer nisi uspjela upecati taj artikla, al budeš neki drugi. Pregrmi i ajmo dalje.
2019 12 15
Nije za ocjenu, ali.. ja u takvim slucajevima kazem 2.osobi da vec imam upit i da cu joj javiti kroz dan-dva. Pa mislim nije pitanje zivota ili smrti 🙄 Na stranu sad to sto se u najvecem broju slucajeva ova 1.osoba vise ne udostoji javiti ni a ni be ni mu, ali takve onda idu na moju crnu listu i to je to.
2019 12 15
Prodavač može odrediti da mu je i 1 sat predugo čekati, ako mu se hoće. Dapače, ne mora uopće odgovoriti na upit. Na stranu pristojnost, ljubaznost, želja da se proda, da se ugodi kupcu itd itd.......ali - ne mora ako neće. I ako mu se za isti artikal istovremeno jave tri kupca, može ga prodati trećem. Ili ni jednom. Možda prodavaču jednostavno niste simpatični. Možda je pročitao one vaše dvije negativne i odlučio ne surađivati s vama. Mene je, npr. jedna prodavalica prije par godina odbila jer smo na nekoj temi o homofobiji zastupale suprotna stajališta, rekla je da ne surađuje s onima koji su neprijatelji kršćanskih vrijednosti, ma što to značilo :'). Ima žena pravo.Bira s kim posluje. Da sam je se sjetila s te teme, ne bih joj ni poslala upit, jer i ja biram s kim ću surađivati.
2019 12 15
Ja uvijek prije prodam nekome tko napise "Svidaju mi se hlace, dajte podatke za uplatu" nego "Molim Vas za mjere"... Zasto? Jednostavno zato jer je brza prodaja... Kao prvo, odrasli smo ljudi i nemamo puno vremena za kopanje po ormaru i mjerenje, radije to vrijeme iskoristimo za nesto drugo i prodamo hlace nekome tko trazi mjere, dodatne slike da mu na kraju mozda ne bi odgovarale i u meduvremenu izgubimo kupca. Znam, malo se cini neposteno, ali svima nam je potreban novac sto prije... Ali ako se radi o nekom artiklu za koji bas nemam upita, izmjerim, ako ne odgovara ubacim mjere u opis artikla tako da vise nema pitanja o tome.
2019 12 16
I naravno, nemam nista protiv ako netko proda stvar osobi koja nije pitala za mjere, nego meni koja dosadujem za mjere i gnjavim za dodatne slike... malo budem u bedu, ali tko mi je kriv...🤷‍♀️
2019 12 16
Vecina vas se ponasa kao da samo cekate da se na nekoga obrusite. Znaci vec sama cinjenica da sam otvorila temu govori da nisam htjela olako dati ocjenu vec se posavjetovati najprije. Ja priznajem kad sam u krivu, na takav nacin koji mi je objasnjeno razumijem, iako je moglo i malo njeznije, a ne kao da sam ubila nekoga. Ona je to rekla drugacije pa nisam shvatila, zato sam i htjela posavjetovati se s ostalima. Kao sto sam rekla, daljnja rasprava nema smisla jer je prodavacica blokirana. Nadalje, kao mogle bi biti problem 2 negativne (koje nisu vezane uz nikakve krade ni prevare), a ne vidi mojih preko 100 pozitivnih ? Pa gdje je tu logika ? Pa sto onda ne cita te negativne, na koje sam prilozila cijele razgovore kao dokaze. Posto samo kupujem, kad bih mislila da su mi negativne problem, jednostavno bih otvorila novi profil jer mi ne trebaju ni pozitivne. Znaci trazenje mjera je gnjavaza ? Odrasli smo ljudi i nemamo vremena mjeriti ? A trebalo bi biti normalno da mi kupujemo bez mjera, barem okvirnih ? Kao da sam jednom kupila bez da pitam mjere, pa da mi nije odgovaralo. I pritom ne mislim na hlace i sl. nego kupim torbu koja po slici izgleda prosjecne visine, kao za posao, a dobijem velicinu pismo torbe koja mi uopce ne treba, i naravno tko mi je kriv kad nisam pitala mjere, a prodavacica ne moze ako joj se vec neda izmjeriti duzinu i sirinu barem napisati da je velika, mala ili srednja torba ? I zasto se spominju dodatne slike kad njih nikad nisam trazila.
2019 12 16
To trazenje mjera se zna razvuci i po par dana, osobito ako se osoba koja iste trazi prijavljuje jednom dnevno ili svako par dana, a cesto uopce na rezultira prodajom jer se doticne uopce vise ne jave nakon trazenja mjera(ne kazem da je to vas slucaj, ali ovdje na krpicama je to nazslost postalo uobicajeno) Ja isto prodajem prvoj koja zatrazi podatke za uplatu, ne onoj koja prva pita za.mjere, boju, kroj i sl. Iako, njima napomenem da imam vise upita za artikal i da prodajem prvoj koja je spremna kupiti. Kad bi se oslanjala samo na ove sta imaju sto pitanja oko artikla, rijetko bi ista prodala. Primjer, prodavala sam adidas hlace. Jedna je trazila mjere, druga je vec znala da joj odgovaraju i trazila podatke za uplatu. Logicno da sam prodala ovoj drugoj.
2019 12 16
> jelena60: > Dakle posaljem upit za torbu koju stvarno jako jako zelim. Pitam za dimenzije (duduse mogla ih je staviti i u opis pa nebi bilo pitanja) i napisem da deff kupujem ako mi dimenzije odgovaraju. > Korisnica posalje dimenzije nakon 29h (sasvim ok po meni). > Ja njoj posaljem info da dimenzije ogdovaraju, da bih kupila, uplatila odmah i neka posalje podatke za uplatu - nakon 23h od njezinog slanja dimenzija - znaci brze nego ona odgovaram. > Ona javlja da je prodala atrikal jer se nisam dugo javljala. > Sad mene zanima u kojem roku bi se ja trebala javiti ako je 23h predugo ??? > I je li ovo opravdan razlog za ostaviti neutralnu ? Mislim da se negativne trebaju ostavljati za oštečenu robu, i pokradenih novaca, a sve ostalo je mrvica naspram navedenoga.
2019 12 16
> jelena60: > Vecina vas se ponasa kao da samo cekate da se na nekoga obrusite. Znaci vec sama cinjenica da sam otvorila temu govori da nisam htjela olako dati ocjenu vec se posavjetovati najprije. Ja priznajem kad sam u krivu, na takav nacin koji mi je objasnjeno razumijem, iako je moglo i malo njeznije, a ne kao da sam ubila nekoga. Ona je to rekla drugacije pa nisam shvatila, zato sam i htjela posavjetovati se s ostalima. > Kao sto sam rekla, daljnja rasprava nema smisla jer je prodavacica blokirana. > Nadalje, kao mogle bi biti problem 2 negativne (koje nisu vezane uz nikakve krade ni prevare), a ne vidi mojih preko 100 pozitivnih ? Pa gdje je tu logika ? Pa sto onda ne cita te negativne, na koje sam prilozila cijele razgovore kao dokaze. Posto samo kupujem, kad bih mislila da su mi negativne problem, jednostavno bih otvorila novi profil jer mi ne trebaju ni pozitivne. > Znaci trazenje mjera je gnjavaza ? Odrasli smo ljudi i nemamo vremena mjeriti ? A trebalo bi biti normalno da mi kupujemo bez mjera, barem okvirnih ? Kao da sam jednom kupila bez da pitam mjere, pa da mi nije odgovaralo. I pritom ne mislim na hlace i sl. nego kupim torbu koja po slici izgleda prosjecne visine, kao za posao, a dobijem velicinu pismo torbe koja mi uopce ne treba, i naravno tko mi je kriv kad nisam pitala mjere, a prodavacica ne moze ako joj se vec neda izmjeriti duzinu i sirinu barem napisati da je velika, mala ili srednja torba ? I zasto se spominju dodatne slike kad njih nikad nisam trazila. Mi svi jedva čekamo da odbrusimo zato što kažemo realno kako stvari stoje i što se nismo složile s vašim mišljenjem. Ovo nije dućan i ljudi nemaju isti predmet na zalihama i logično je da funkcionira princip tko prvi - njegovo. Da smo krenuli pisati “jojj kako bezobrazno, trebala je vama prodati” i slično, onda nas ne biste častili ovakvim izjavama.
2019 12 16
1 2